Wie doet met me mee met "lijnen" ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda76, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Linda1980: Heb ook wel een gezond gewicht hoor ;)
    Maar sinds ik gestopt ben met de pil vorig jaar ben ik 5 kilo aangekomen hihihihi
    Woog altijd netjes 63 kilo ongeveer en daar wil ik weer naar toe.
    De eerste kilotjuhs gingen makkelijk, maar blijf nu een beetje op 65 steken. Maar ze zeggen als het er langzaam afgaat, komt het er ook niet zo snel meer aan :D

En toen ik dit topic zag dacht ik meteen hier kom ik me ook melden.
    Ben nog niej eerder zo overtijd geweest, zeker omdat ik wist door ovutesten dat ik op dag 14 men eisprong heb gehad.
    Daarom dacht ik zou toch niet door het afvallen komen, maar zal wel meevallen denk ik ;)

Maar ben vanmorgen weer ongi worden, dus we kunnen nog ff 4 weken lijnen hahahaha

Liefs

2. Niet meer actief

Hé meiden,

Nog maar de 2e week van Sonja en heb nu al een hele slechte week gehad. Druk op het werk, auto in elkaar gereden enz. enz. en daardoor me bij het avondeten absoluut niet aan Sonja gehouden (friet, shoarma... :oops:) Vanmorgen al op de weegschaal gestaan omdat ik morgen op vakantie ga: 82,4. 0,4 kilo afgevallen dus, totaal nu 3 kilo dus dat vind ik niet zo slecht.

Hoop dat het er op vakantie niet allemaal aankomt, maar na de vakantie ga ik in ieder geval weer streng aan de slag!

Tot over 1,5 week!

x Linda

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hey linda1980 wat balen dat je zo'n week hebt gehad! maar je bent in ieder geval niet aangekomen. een hele fijne vakantie gewenst!
    maandag mijn weeg moment ben erg benieuwd ik heb me er echt goed aan gehouden.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

ah gaat best goed hier :)

hier nog steeds maar +3kg dus ook best tevreden :)

5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom

Fijne vakantie gewenst!

Bij mij ook maandag m'n weegmoment, maar ben deze week niet lekker in mn vel en ongi (geweest) dus ben benieuwd..
    Het kan wel eens wat moeilijker gaan worden, want ik heb nu medicijnen waarbij bij allebei de bijwerking aankomen in gewicht kan zijn :(

6. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Hmmm ik ben helaas weer 0,5 aangekomen.
    Maja ben ongi en dan kan ik niet dieeten hihihi

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hey daantje balen voor je! deze week beter.

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik kom mij weer melden.

Vorig jaar heb ik sonja bakker gedaan. Ben toen 14 kilo afgevallen.
    Ik was 23 kilo aangekomen door het gebruik van antidepresiva. Nu was ik aan de dunne kant, dus - 14 maakte het al een gezond gewicht, alleen voel ik me nog steeds niet lekker in mijn lijf. Ik zou graag nog een kilo of 5 willen afvallen.

Morgen begin ik dus aan 9 weken sonja bakker. Ik ben benieuwd hoe snel het deze keer gaat. Ben gemotiveerd, vakantie komt er aan.
    Inmiddels sport ik al weer een aantal maanden 2 keer in de week en wil dit volhouden. Ik doe aan pilates, calenatics en fitness.

Ik zal morgen mijn startgewicht opschrijven. Ik ga morgenochtend wegen. (ben volgens mij een kilo zwaarder dan toen ik stopte met Sonja 6 maanden geleden) Heb de eetgewoonte aangehouden van sonja, maar wel lekkerder gegeten :oops: , maar ben dus niet enorm aangekomen. (heb me vorige week nog gewogen)

Nou een heel verhaal, maar ik ben er weer bij!

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    haha nou heel veel succes!

10. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hee natasja, welkom er weer bij!
    Wel knap hoor dat je al zover bent!

Hier nog steeds niks eraf, wel een kilo erbij maar goed moet ook ongesteld worden..dusss..

Morgen begin ik weer netjes met Sonja en dan op naar de volgende 5kg eraf..succes allemaal!

11. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Succes Natasja :D
    Gaat vast helemaal goedkomen

12. Saskia78

Hmm ik heb hier in huis een vent die klaagt dat ie te dik word
    en dat ik moet helpen

dus eens kijken wat we daar aan kunnen doen zonder dat ik mezelf te kort doe :)

val nog steeds structureel af in het weekend
    en doordeweeks groeit er weer wat bij.

dit weekend ook weer ruim halve kg afgevallen

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @natasja veel succes!
    @sientje volgende week beter, als je ongesteld bent kun je wel 3 kilo zwaarder zijn als normaal.
    @saskia78 je moet niet gaan lijnen voor een ander dan lukt het vaak niet! je moet gewoon gaan lijnen als je zelf niet lekker in je vel zit of echt zelf wat kilo's eraf wilt!

vanmorgen op de weegschaal gestaan en er is weer 2 kilo af! ik ben zo blij met sonja bakker!

14. Saskia78

@mandy: ik wil uberhaupt niet lijnen :)

maar er loopt hier iemand die het kennelijk niet kan als ik niet meehelp...

dus nu is de truc iets te vinden waardoor ik niet "lijn" maar hij wel.

van het weekend al zeer onsubtiel sonja bakker voorgesteld
    en dat vond hij op zich niet eens zo'n slecht idee
    enige is dat wij hier eigenlijk nooit aardappels eten.. en ik vermoed dat hij er nog niet aan gedacht heeft dat dat ook nogal invloed heeft op zn eten overdag

op het avondeten hooguit meer aardappesl.. maar dat doen we sowieso al vrij gezond

omdat ik voor dat ik zwanger werd.. zelf ook aardig op de lijn lette
    maarja.. dat wil ik nu dus niet :)

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    sorrie ik had heel je zwangerschapsbanner niet gezien, wat stom van mij! natuurlijk moet jij niet gaan lijnen :)

16. Saskia78

@mandy: ik ben tot januari min of meer aan het "lijnen" geweest

eigenlijk meer "mijn voedingspatroon aangepast"
    ben veel meer gaan eten en iets meer gaan bewegen
    en in een klein jaar zo'n 15-20kg afgevallen

maarja.. per 1/1 natuurlijk braaf gestopt (ok.. vanaf 3 weken later dan want 1/1 wist ik nog van niets)

en nog steeds niet schokkend aangekomen

enkel het feit dat IK afval in het weekdn.. doet me vermoeden dat het feit dat hij zwaarder word.. toch niet enkel aan de weekenden ligt :)
    gezien ik nu (nog) meer eet dan voor ik zwanger was en bovendien zo'n 5km per dag minder fiets dan toen ik daadwerkelijk wilde afvallen

suffe is dus dat ik doordeweeks langzaam bij groei en in eht weekend meestal wel weer ruim halve kg kwijt raak.
    en dat vind ik op zich niet zo'n punt.. maar het moet niet volcontnu worden

dus nu is de truc iets te vinden waardoor hij wel afvalt
    maar niet miept dat ik geen rekening hou met hem en TOCH geneog binnen krijg :)

begin is in ieder geval dat hij geen chippies meer mag kopen.
    (op donderdagavodn ben ik altijd naar tai chi.. en dan grijpt hij vaak naar de chips.. dat doen we dan dus niet meer)
    en eh.. tja.. verder snoept hij weinig en eet hij ok niet verschrikkelijk veel
    dus weet even niet waar ik het moet zoeken
    behalve dat hij weigert om te gaan sporten.. dat is namelijk "onzin"

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    tja sporten doet toch een hoop! misschien eet hij zelfs wel te weinig! hij moet zijn moet ongeveer 6 keer per dag eten: ontbijt
    tussendoortje
    lunch
    tussendoortje
    diner
    tussendoortje
    dit helpt bij mij heel goed. je verbranding blijft hierdoor de hele dag doorgaan, als je dit niet doet stopt je verbranding steeds en daardoor kom je ook aan. en tja jij bent zwanger misschien moet hij wat meer rekening met jou houden ipv andersom.

18. Saskia78

dat dat werkt ben ik het levende bewijs van ja :)
    maar dat krijg ik er bij hem dus niet in
    same voor sporten trouwens
    wil hem eigenlijk zover krijgen da thij ook voor zichzelf een valtaf site aanmaakt waarop hij daadwerkelijk bij houd wat hij eet
    dan kan je tenminste zien of je echt te veel eet.. en je kan rare patronen in je eigen eten spotten :)
    dat deed bij mij wonderen in ieder geval
    ik ontdekte dat ik standaard zo'n 800-900kcal per dag at...
    en ben dat drastisch gaan aanpassen
    kost wa tmoeite.. lijnen is moeilik.. maar meer gaan eten is net zo moeilijk bleek :)
    maar het resultaat is er behoorlijk

zou willn dat dat er bij hem ook in ging.. maarja.....

19. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Sonja werkt bij mij ook goed! 2 kilo er af :D

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    nou saskia heel veel succes dan ik hoop dat hij de moed vind om toch iets te gaan doen!

@channie goed hoor in welke week zit jij nu met sonja bakker? ik zit in week 3 nu de eerste week 1,5 kilo en de tweede week 2 kilo eraf.

Deel Deze Pagina