dat hoop ik ook mandy want het gaat niet vanzelf en ik heb stiekum eht gevoel dat hij hoopt dat het over gaat met minder eten. maarja.. zoveel eet hij al niet..d us dat lijtk me sterk. misschien dat hij sonja toch eens moet proberen ofzo dan word er in ieder geval voorlopig toch bewust weinig gegeten valt ie dan niet af.. dan ziet hij misschien zelf ook in dat sporten toch bes thelpt
hey hey wat gaan we hier allemaal goed he ik moet zeggen ik krijg dr ook weer veel meer zin in vooral als ik in de winkels kom en al die echte zomerse dingen zie hangen! ben nu met de 11de week bezig en dr is bijna 9 kilo af en ik moet zeggen zonder moeite eigenlijk had een week of 2 terug echt een baal week inplaats van een baal dag en normaal zou ik dan niet weer op nieuw zijn begonnen was me niet gelukt maar nu toch weer gewoon de draad opgepakt... mede dankzij het forum dus thanx allemaal... we gaan dus vrolijk verder succes allemaal liefs wiesje
Ik heb het boek "zomerslank" van Sonja Bakker voor moederdag gekregen en ik ga er binnekort mee beginnen. Heeft er nog iemand meer dat boek?
iedereen gaat goed hier echt super dames allemaal volhouden! hier ook weer een kilo eraf! heb er wel 2 weken over gedaan deze keer maar ben 2 weekenden achter elkaar wezen uit eten. nu ben ik weer met frisse zin me aan sonja aan t houden. hopelijk deze week weer iets meer eraf. heb mezelf als doel gesteld 5 kg per maand eraf, hopelijk lukt t me. kuzz
Hallo meiden, Nou na 10 dagen dieeten ben ik vanmorgen ook is op de weegschaal gaan staan en ben dus 2,3 kilo afgevallen. Hopelijk gaat het de volgende 10 dagen ook zo. Kareltje
He sientje, jij doet het ook helemaal niet slecht. Al bijna 10 kilo eraf! Dat is: - 1 vol krat bier (inclusief flesjes en krat) - 3 pasgeboren baby's - 1 kleine Valentino - een doos roomboter - een doos wijn - een halfvolle tank van je Harley. en zo kun je wel meer bedenken wat ongeveer 10 kilo is. Complimentje en ga zo door! Groetjes van Kiki
Hallo allemaal, Is hier nog een plekje vrij voor mij? Ik ben maandag begonnen met Atkins en het gaat weer erg goed moet ik zeggen Ben tijdens de zwangerschap 25 kilo aangekomen en die moeten er ook weer af er moeten nu nog 18 kilo af dus ik heb nog een paar te gaan. Liefs Es
nou jah ik ben dus zon 10 weken bezig mt gezond eten en sporten maar het is wel zwaar hoor pfff! ik ben nu van 81 naar 72 gegaan en wil graag tot 68! maar die laatste lootjes zijn het zwaarste! heb het een beetje verslonsd de laatste dagen, en ga een maandag maar weer aan dachtig beginnen! sorry moest ffmijnverhaal kwijt! succes iedereen!
@madeliefje tuurlijk is er nog plek! succes met je dieet. @anstefay je bent al aardig wat kwijt goed hoor! gewoon doorzetten die 68 red je vast wel je bent al aardig op weg!
idd ff vol houden maar de laatste lootjes zijn wel het zwaarst hoor had ik niet verwacht maar ja ben al 2 kleding maten kleiner gegaan dus dat scheelt wel een hoop! maar nu alleen nog mijn zwangerschaps buikweg! heb een keizersnede gehad dus mijn spieren willen nog niet echt mee werken heeft 1 van jullie een goeie tip? ik doe iedere dag uikspier oefeningen het werkt wel maar niet genoeg!