Hoi meiden,ik ben al een poos niet meer geweest,wilde toen ook zwanger worden maar heb dat ff in de koelkast gezet om eerst rationeel te gaan afvallen. Ik ben nu 13 kilo kwijt in 4 maanden,8 van me zelf en 5 van Sonja
hey hey hier ook weer ff een wekelijkse update! de eerste helft zit er bijna op nog 1 kilo en dan ben ik op de helft en dat in 12 weken ben zo super blij ermee! en ik doe eigenlijk niks bijzonders geen sonja en geen atkins ofzo iets gewoon heel goed opletten en heel veel wandelen... anstefay ik ken het dat verslonsen heb ik ook gehad maar als het dan lukt om de knop weer om te zetten dan voel je je dubbel zo sterk lijkt het wel.. succes allemaal! liefs wiesje
Ik meld me bij deze ook aan...... Ik wil er voor de zomer 5 kilo vanaf en ben vandaag begonnen aan het ziekenhuis dieet.... Ik hoop dat ik het vol ga houden, maar ben vrij gemotiveerd dus hoop dat het gaat lukken... En als ik een eetbui voel aankomen dan meld ik me hier aan voor de afleiding.. haha
ik heb net mijn weegmoment gehad ik baal ontzettend! ben deze week niets afgevallen terwijl ik me echt helemaal aan sonja bakker heb gehouden. misschien komt het wel doordat ik met de pil ben begonnen daar kom ik altijd van aan. ik baal echt heel erg maar ik ga wel door met sonja bakker!
hai meiden, hier ga ik vandaag ook weer beginnen met opletten... Ga niet sonja bakkeren oid want daar heb iktoch de discipline niet voor... haha Ik heb alleen geen weegschaal meer, dus ik moet de motivatie halen uit mijn broeken die hopelijk losser gaan zitten of mis zelfs weer gaan passen! Iemand nog super goede tips? mn voor t avondeten, wat zijn de do's en don'ts? succes allemaal
zooo ik ben vandaag begonnen met "zomerslank" van Sonja Bakker. Heb vanmorgen alles gehaald voor week 1 bij de supermarkt. Ben me alleen vergeten te wegen vanmorgen, maar dat doe ik morgenochtend dan maar! Zal dat dan ook onder mijn banner zetten!
Hier ook maar 1 kilo kwijt deze week! Maar dat is echt eigen schuld dikke bult...had ik maar niet 4 dagen me zo uit moeten leven hahahah!
Ook ik doe mee met lijnen! Ben er vrijdag mee begonnen. Twee weken na de bevalling woog ik terug zoveel als voor mijn zwangerschap en ben nu terug 4kg bijgekomen :-s, beetje te veel te lekker gegeten en glaasjes wijn gedronken :-s Ik weeg nu 68kg en zou graag die 6 ervoor wegkrijgen, dus nog 9 kilo's te gaan! Maar met 5 ben ik ook al heel gelukkig! Grtz x
Do's bij het avondeten: - veel groente (zonder sausje) - glas water erbij - evt salade, rauwkost - kleiner bord nemen (lijkt sneller vol) - neem eens een mager/halvolle variant toetje - of als toetje lekker vers fruit ('t is weer aardbeien tijd ) - volkoren pasta ipv de witte - zilvervliesrijst ipv de witte - beter een rood wijntje bij het eten dan een witte Don't: - veel aardappels opscheppen - groot stuk vlees (niet meer dan 100 gram) - 2 x opscheppen - groot bord nemen (lijkt vaak zo leeg) En hoe kom je "verstandig" de avond door: - knabbel lekker op een wortel of komkommer - geen chips maar japanse mix - bij erge trek nog eens een glas water Nu de dagen weer langer worden: - ga eens lekker een avondwandeling maken - fietsen - zwemmen Succes, Groet van Kiki
ooh jij dus ook aan het bakkeren.. stom dat het per persoon zo verschilt.. maar het zegt nog niets hoor, het kan straks bij jou wel heel hard gaan. Ik ben in 1 week 4,5 kilo afgevallen, (ben nu ongie dus het schommelt tussen de 4 en 5 kilo) maar wie weet stop dat zo ineens. Wel vind ik dat je soms weinig mag hebben laatst zat er een dag bij van ongeveer 600 callorieen, dat is echt weinig..
Mijn eerste dag zit erop! Omdat ik het gisteren vergeten ben , heb ik me vanmorgen gewogen. 73 kg! Er moet er minimaal 5 kg vanaf!
Shitterdeshit! Voor het eerst niet afgevallen maar een halve kilo erbij Had al zo'n vermoeden.. Bijwerking van de AD die ik sinds kort weer gebruik kan zijn aankomen en toen ik ze een tijd geleden gebruikte was dat dus idd ook zo.. Nouja, ik kijk het effe aan en anders Sonja proberen! Heb het eerste boek van mn ma geleend. Die is al 20kg afgevallen!
Hé meiden, Nou ben terug van vakantie, vanmorgen op de weegschaal gestaan... 84,3... Dus bijna 2 kilo aangekomen weer. Balen, maar goed... was ook een beetje te verwachten in zo'n all-in hotel. Op de vakantie goed nieuws gekregen, zie mijn banner! Daar gaat het Sonja-Bakkeren ook dus, want ga niet lijnen tijdens mn zwangerschap. Ga wel de recepten van Sonja overnemen, want daar zitten erg lekkere dingen tussen. En natuurlijk ook wel gezond eten, maar zal me niet meer aan de dagen gaan houden... Ik wens jullie allemaal heel veel succes met afvallen!
@linda1980 wat goed gefeliciteerd met je zwangerschap! echt heel leuk voor je. over een paar maanden kun je weer gaan sonja bakkeren . en hoe was de vakantie? @judith75 balen voor je sonja bakker is echt goed hoor, dat zie je dus maar aan je moeder! succes ermee.
@linda1980 wat goed gefeliciteerd met je zwangerschap! echt heel leuk voor je. over een paar maanden kun je weer gaan sonja bakkeren . en hoe was de vakantie? @judith75 balen voor je sonja bakker is echt goed hoor, dat zie je dus maar aan je moeder! succes ermee. o ja wat is een ad?
AD = antidepressiva Oja nog iets. Degene die aan het Sonja Bakkeren zijn, zijn jullie meer kwijt aan boodschappen nu daardoor of hetzelfde ongeveer?