@ kiki, bedankt voor je tips... zucht, ik zal het maar eens proberen... iemand hier bekend met het stippendieet? Een nieuwe client is hier mee bezig, schijnt goed te gaan...
Ja ik heb een heerlijke vakantie gehad! Echt super! Zijn nu alweer na aan het denken over een volgende vakantie!
Hihi, ik ga op vakantie en neem mee..... Een baby in de buik! Gefeliciteerd Linda1980! Ik heb ook weer een weegmoment gehad vanochtend en met knikkende knietjes en stiekem door de vingers gluren: 73,4. Hetzelfde als vorige week, terwijl ik toch een aantal anti-Sonja dagen heb gehad. En eigenlijk niet aan beweging toe ben gekomen. Ik houd de moed erin! Groetjes van Kiki
ik sluit me ook graag aan... ik ben 2 maanden geleden weer met de pil begonnen en 9(!) kilo aangekomen, dus weer gestopt... maar ik moest er nog zeker 5 vanaf... ik ben inmiddels 2 kilo kwijt, dus moet er nog 12... pffff.... sporten jullie veel? ik mag wegens complicaties die ik had in de bevalling niet rennen of buikspier oefeningen doen nog.. wel andere bewegingen waar je de buik bij strak trekt bijv, maar geen sit ups zeg maar. ik ben 1.72 en weeg nu 67.5 ik wil graag 55/56 wegen. ik ben erg fijn gebouwd, met flinke heupen, dus ik lijk al snel erg dik.. een vraagje..het wondermiddel voor de putten?
@juditheresa: wat gebruik je dan nu als alternatief voor de pil? ik wil over paar maandjes eigenlijk ook niet meer aan de pil maar echt goede alternatieven lijken schaars
@judithteresa als je 1.72 bent dan is 67 al een goed gewicht en lijkt 55 kilo mij erg licht? maar goed in ieder geval succes ermee. ik ben ook weer aan de pil begonnen en ben aan het sonja bakkeren nu was ik afgelopen week niets kwijt waarschijnlijk daardoor. de laatste keer hiervoor toen ik aan de pil begon was ik ook 10 kilo aangekomen.
ik was aan de condoom, en heb gisteren edelsin gehad van de arts, schijnt een hele lichte pil te zijn... ik hou jullie op de hoogte! ik weet dat 67 idd niet te dik is.. maar in mijn omgeving is het dus wel. alles zit slap, en mijn man leerde mij kennen dat ik nog model was... ik wil ook weer niet terug naar 50 want dat was idd veel te licht, en veel te mager, maar tussen de 56 en 58 is mooi gewicht. zoals ik al zei ik ben vrij slank gebouwd, en elk beetje zie je gewoon meteen. Mijn vriendin bijvoorbeeld is juist wat breder gebouwd, die weegt hetzelfde maar lijkt een stuk slanker. Het ligt er maar net aan denk ik? ik wil gewoon van die brede armen af, van me hangbuikje, van me dikke bovenbenen... brrr! ik weeg nu trouwens 66.6
judithteresa ik begrijp het het ligt er inderdaad aan hoe je bouw is. madelief goed hoor! ik heb morgen mijn weeg moment weer ben erg benieuwd. ik heb gister mijn eerste sas dag gehad in 4 weken, ik heb 1 gebekje gegeten.
Nou hier knudde! Heb me er dus niet echt aan gehouden...en ben dan ook niks afgevallen Eigen schuld dikke bult.. vind het de laatste dagen ook wel heel moeilijk...stom iets.
ik ben gestopt met sonja bakker deze week een halfe kilo aangekomen die week ervoor ook niets eraf. ik doe het wel op mijn eigen manier. geen ervaring met special k.
Wauw,al 70 pagina's verder...ik was een tijdje afwezig,maar ik kan jullie mededelen dat er bij mij al 14 kilo af is,eerst 8 van mezelf,en daarna nog eens 6 met S.B. Ik ben er echt trots op