Wie doet met me mee met "lijnen" ?

Discussion in 'De lounge' started by Linda76, Oct 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb geen idee :( Heb het vaker gehoord van iemand die er niet mee afviel :(

Niemand Special K geprobeerd?

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Mijn oma zei altijd "fress von alles nur die helfte" :)

Ik geloof niet in lijnen.. Tuurlijk raak je snel kilo's kwijt, maar hoeveel mensen komen door het jojo effect daarna weer aan?

Gewoon gezond eten en sporten.

3. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ikke nie! zit al maanden op hetzelfde gewicht. je moet natuurlijk wel gezond blijven eten, als je in je oude patroon vrolijk weer verder gaat is het logisch dat je weer aan komt.

4. Ally

Ally Fanatiek lid

Nov 22, 2005
    1,008
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje,ik ben nog niet begonnen met afvallen,wil wel heel graag 10 kilo kwijt.
    Ik kreeg een tip om op nuchtere maag een glas warm water met een citroenschijfje te drinken.
    vraagje:wie heeft daar ervaring mee?/? :rolleyes:
    is het niet schadelijk voor de maag ofzo.....

Ally

5. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik hoorde lauw water, dat is ook goed voor je darmen daar kun je goed van poepen.

6. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    De afgelopen week eigenlijk helemaal niet opgelet met eten.
    2x eten laten brengen 1x met vrienden uiteten.
    Ook de ijsje bij de mac waren erg lekker!

Dat moet ik dus bezuren stond vanmorgen op de weegschaal jahoor aangekomen..........ruim 2 kilo :confused:

Ga vanaf vandaag weer is sonja proberen,vorige keer ging er geen gram vanaf bij me.
    Ga vol goede moet proberen.

7. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Weer een klein stukje verder gegaan, gisterochtend 72,8. Wow, dat is volgens mij voor het laatst geweest toen ik nog geen 20 was. :D

Maar het gaat wel l a n g z a a m . . . . . .

Groetjes van Kiki

8. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,031
    0
    0
    Mijn verloofd is met Sonja bezig en ik doe in zo verre mee dat ik alleen het avondeten van Sonja gebruik. Ik weeg nu ong 56 kilo bij 1 meter 60 dus is netjes. En dan eet ik niet eens veel.

9. mommy to be

mommy to be Bekend lid

Dec 4, 2006
    549
    0
    0
    ben ff een paar weekjes niet geweest en kan melden dat ik vanmorgen op 95,2kg stond. ik heb er nu 18,3 kg af. ben best trots op mezelf

10. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Ik heb niet echt gelijnd puur omdat ik er dus al een paar weken geen zin meer in had maar toch afgevallen gisterochtend woog ik 89.5! Yeah een 8 vooraan :D Nu ga ik natuurlijk morgen weer beginnen want die 8 mag nooit meer een 9 worden :D

Groetjes Channie

11. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    @kiki, nouja beter langzaam dan helemaal niet toch, leuk is dat he, elke keer weer een stukkie lekkerder in je lijf!

@mommy to be, goed zo meid, en je hebt ook alle recht om trots op jezelf te zijn!

Ikzelf heb er een schandelijke 2kg bij :cry: maar goed weet wel waarvan, hou me al weken amper aan Sonja, dus tja, en allerlei extra's erbij, en moet ongesteld worden :(
    Maar goed, morgen ga ik er weer voor, want zou doodzonde zijn om na al dat harde werk weer terug naar mijn oude gewicht te gaan..
    Op naar de 80!

Allemaal veel succes!

12. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    desondanks ik ongesteld ben zit ik iets onder de 74 kilo! volgende week moet ik me wegen op de sportschool ben benieuwd!

13. weethetwel

weethetwel Bekend lid

Mar 20, 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Ben vandaag weer begonnen met 21 dagen dieet..
    Kijken of er nog 5 kilo van af kan...

14. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    Heb vanmorgen weer gewogen na een week Sonja.
    Er is 1.3 kilo vanaf.
    Hebben ons er niet helemaal aangehouden ben tevreden hoor met die 1.3 kilo.

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heb een tijdje nix van me laten horen hier, maar daar was ik weer! We zijn nog steeds aan het SB-en, alleen weeg ik me niet meer elke week. We hebben een aantal feestjes gehad, trouwerij, pinksterfeesten ( = overmatig alcohol en barbeque geworden :oops: ), en een paar keer uit eten. Maar gaat nog steeds goed, doen inmiddels het 2e boek, zitten we nu net in de 3e week van.

26-03-2007/180cm/82kg/80,4kg/78,2kg/75,9kg/73,9kg

16. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    En Kiki staat weer muurvast met het lijnen, straks 2 weekjes vakantie (met veel lekker eten) dus het zal vast niet verder zakken :(

Maar in september begint het trainen weer, dus wie weet ga ik voor de kerst de 68 nog halen.

Voorlopig dus 72,8

17. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik baal echt als een sterker! bij mij gaat er gewoon echt niets vanaf er zitten nog 7 zwangerschapskiloos aan :(
    ik houd echt rekening met eten maar toch zit ik echt vast.

18. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

Oct 7, 2006
    894
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik meld mij ook weer eens een keertje, is wel lang geleden dat ik hier ook kwam :oops: Mag ik weer langskomen en meepraten met jullie?
    Ik ben nu alweer een paar weken bezig en het gaat redelijk al zeg ik het zelf.
    Maar waar ik zo van stond te kijken was dat ik gisteren op de sportschool voordat ik ging trainen (oke we hadden net gegeten) 76 kilo woog en na de training (behoorlijk hard getraind) nog maar 73 kilo woog :confused: Hoe kan dit? ? ? ?
    Ik wist wel dat het kon schommelen, maar vond dit toch wel een erg groot verschil. Aangezien ik vorige week 74 woog en heel goed bezig ben geweest hou ik het toch maar op die 73, dat geeft me dan tenminste ook weer moed.
    groetjes Hartje1

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    hallo allemaal! Mag ik me ook bij jullie aanmelden.

Ik ben pas mama geworden van Louise door middel van een keizersnede. Hierdoor kan ik niet sporten ofzo want een trap op en af is al een flinke work-out momenteel ;)

Ik ben tijdens mijn zwangerschap minimaal 25 kilo aangekomen (begingewicht 65). Ik zeg minimaal want de laatste paar weken voor de bevalling heb ik me niet meer gewogen. Het liefste zou ik weer naar mijn begingewicht gaan maar ik ben pas 10 kilo kwijt. Momenteel volg ik niet echt een dieet ofzo, maar ik pas op met wat ik eet, drink veel water, en slik appelazijn tabletten. Gelukkig heb ik niet meer zo'n vreetdrang als tijdens de zwangerschap, dat zal ook veel schelen. Maar ik baal er flink van dat ik nu bevallen ben en nog in mijn positiekleding loop omdat ik niks anders pas.

Volgen jullie allemaal hetzelfde dieet of doet iedereen iets anders?

Veel succes allemaal met lijnen en tot snel!

20. Niet meer actief

Ik ben nu een jaar bezig.
    Begonnen met 78kg en nu 66,5kg, dus al aardig wat kwijt!
    Ik doe geen speciaal dieet, geen sonja, maar lekker op mijn eigen manier; niet meer snaaien en snacken (zo af en toe wel hoor!) en PROBEER wat meer te bewegen...ga niet naar een sportschool ofzo....ivm mijn rug- en bekkenklachten mag ik ook niet erg veel doen, dus.....dat houd ook aardig tegen...

Share This Page