Wie doet met me mee met "lijnen" ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda76, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Nou meiden hier ben ik dan weer een keertje :oops: Heb al weken niks meer laten horen maar ben dan ook gestopt met lijnen heb heel wat tegenslagen gehad de laatste mnd dat ik het lijnen maar weer even heb gelaten voor wat het is :( Nu heb ik 3 weken vakantie dus dan schiet het ook niet echt op ga dus over 3 weken weer met positieve gedachten en zin beginnen.Iedereen veel succes met lijnen!

Liefs,Claudia

2. Niet meer actief

Sterkte meid en suc6 vast!

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Hartje1, misschien kan het zijn dat je niet zo heel veel gedronken hebt? Toevallig waren ze er met de 4daagse ook mee bezig en hadden ze de instelling dat je als je genoeg drinkt dat je dan amper hoort af te vallen. En is wel iets anders zo ver lopen of gewoon intensief sporten maar misschien geldt het ook voor normaal sporten?

4. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Jaaa...hier ben ik sinds afgelopen maandag weer met frisse moed begonnen, was alweer wat aangekomen dus nu op naar de 80kg!
    Hoe is t de andere dames vergaan?

5. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik ben dus aan de calorieen tellen geslagen en ik ben nu 2,5 kilo kwijt! yeah! nog 5 te gaan!

6. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik ben ook 'aan de lijn', maar doe niet zo streng (lukt me ook niet): zoveel mogelijk bewegen tussendoor (maar ja, weinig tijd) en gezond en niet te veel eten (absoluut geen snacks of chips, maar er zijn genoeg andere verleiders...).

Nu ruim 75 kg (maar ik kan alleen in de sportschool op de weegschaag, want heb die van mijzelf weggegooid) en ben 1.75 lang. Ik wil naar net onder de 70 (het idee van zo'n mooie '6') en kom van 87 kg.

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    En up!
    Hoe gaat het met de lijnende dames? Nog een beetje vol te houden? Hier hebben we even een dipje gehad, maar dat komt omdat ik onder m'n streefgewicht zat en dus weer begon te snacken.. :oops:
    Aangezien m'n hubby nog niet op z'n streefgewicht zat, zijn we 3 weken geleden weer begonnen met SB, het 1e boek. Vandaag weeg ik 70,5(!)kg.

26-03-2007/180cm/82kg/80,4kg/78,2kg/75,9kg/73,9kg/70,5kg

Deel Deze Pagina