hmm misschien toch sneller ander werk dan verwacht. dat kan ik dan dus niet meer fietsen... hoe ga ik ooit elke dag 1 uur beweging compenseren?
Ben ongesteld geworden en heb een zak engelse drop en een bounty naar binnen gewerkt vandaag. Zo maar even gaan hardlopen
Hmm vanavond gegeten (altijd goed de avond voor het officiele wegen..) Gebakken couscous met gehaktballetjes. De couscous even bakken in wat olijfolie met een teentje knoflook. Daarna op de normale manier afmaken Verder maak ik altijd van 250gr gehakt met wat melk en een half zakje gehaktkruiden balletjes. (stroganoff/mexicaanse gehaktkruiden bijv.) Deze bakken en dan stukjes paprika en ananas meebakken. Goed voor de lijn en erg lekker
diana welkom en succes met het lijnen! vicky: eraf is eraf! saskia: lekkerrrrr klinkt dat! morgen jarig en wil toch niet te veel gekke dingen eten! ga mijn best doen!
Hoi Saskia ... bedankt voor de tip ik ga eens op die site kijken ... ik heb vandaag weer lekker gesport.
Ik ben het helemaal met je eens Ik ben 29 mei begonnen met Sonja Bakker en 10 weken later was ik 7 1/2 kilo kwijt en ik ben er super blij mee. Ik ben 1.65 en weeg nu 64 kilo. Ik wil graag 62 kilo wegen dus nog 2 kilo tegaan.. En ook ik voel mij er goed bij. Het nieuwe boek van Sonja Bakker heb ik ook al besteld. Succes het gaat jullie lukken! Groetjes Herma
ben ook erg benieuwd naar dat nieuwe boek! zijn er meer mensen die deelnemen aan het online afvallen van sonja bakker?
hallo, een hele goede morgen today. ik stond net natuurlijk weer op de weegschaal en ik woorg.71.7 dus vandaag ben ik 10.5 kilo kwat. he he eindelijk die 10 kilo en de 0.5 is nog beter. ik ga echt lekker door. dat boek van sonja wist ik wel dat die kwam maar dat je hem nu al kon bestellen wist ik niet he herma goed man die 7 1/2 kilo. lekker doorgaan meid. xxx
bipat: voordeel van couscous is dat het heel erg licht is Per saldo deze week: +0,2 Ongeveer gelijk dus
Hallo Allemaal, ik wil ook heel graag afvallen maar ik had ergens gelezen dat als je zwanger probeert te worden je beter niet op dieet kunt. Of is dat dan pas als je weet dat je zwanger bent. heb ik het dan verkeerd begrepen. : Hoe ziet het nu precies? gr. Sandra
Denk dat het vooral gaat omdat als je zwanger bent.. je juist extra voedingsstoffen nodig hebt Same voor als je zwanger wil worden. Verantwoord eten daarentegen mag natuurlijk best Geen hongerdieet hier dus.. wel meer bewegen en fatsoenlijk en regelmatig eten en dat ik vanmiddag stiekum toch een milkshake met cheese nuggets van de burgerking had als lunch.. dat moet HEEL af en toe ook nog wel kunnen
Net op de weegschaal gestaan en eindelijk onder de 70 kilo! We hebben geen digitale, dus moet een beetje gokken, maar denk ongeveer 69.8. Joehoe, nog 2.8 kilo en ik zit weer op m'n oude gewicht!
Gaat goed zo dan ik zat vandaag voor het eerst in 2 weken weer onder 90... OOk blij dus maarja.. nu nog even vasthouden.. want laatste keer woog ik daarna weer 2 weken exact 90,0 dus we'll see
Deze week zijn we opnieuw begonnen met week 8. Weer, want na een weekendje weg hebben we ook niet heel erg op sonja gelet Ik had met mijn man afgesproken dat we pas volgende week zouden gaan wegen, maar ik heb stiekum toch gewogen... en 80,4 ! toch nog 1 kilootje eraf, het gaat maar door. Groet van Kiki
Knap hoor van jullie allemaal! Ik ben net een week geleden begonnen en was 1,5 kilo kwijt. Dus ik begin nog maar net. ik ben 1.72 en woog 83,5, nu dus 82. Ik wil graag weer naar de 70 toe. Dat woog ik een aantal jaren geleden ook. Ben na de geboorte van onze dochter en toen ik weer begonnen ben met de pil, veel aangekomen....