En we gaan vrolijk verder: 78,7! Nu een BMI van 25,7 dus nog even volhouden en dan ben ik weer op gezond gewicht! Yeah yeah yeah. Groetjes van Kiki
Hmm ik zit op 28,77 nu Ook al weer een stukje op de goede weg (begon ruimschoots boven de 30 namelijk)
Hm nog niet gewogen vandaag was vrij.. en tegen de tijd ik wakker was.. was het al erg laat wel raar gegeten vandaag tho bakje vla als ontbijjt om 4 uur verlate lunch: een appelbol en nu... (als iemand de magnetron nog eens gaat aanzetten dan..) krijg ik zo nog een restje chinees van gister baal alleen dat het al zo laat is... maar das nie mijn schuld gelukkig
Ik doe ook mee! Ik was tijdens me zwangerschap ruim 40 kilo aangekomen dus dat moet er ook weer af en tot nu toe gaat dat goed gezien ik geen zin meer heb in snoep Ik woog 25 november nog 130 ofzo en nu al 115! en we willen naar de 80 dus heb er nog 35 te gaan .. lange weg maar heb er zin in ! 041206/1.75/115 Zo toch?
na even stil te hebben gestaan ben ik nu dan toch weer wat afgevallen! joepieeeeee 87,7 nu! de 85 komt in zicht ! laat de BMI maar onder de 30 gaan! dames deze week er weer flink tegenaan! succes! liefs bianca
Jeetje Channie 40 kg! Het gaat je vast lukken! Ik moet er nog iets van 4kg af. Ben weer lekker druk met sporten. Maar wel een lastige maand om te gaan lijnen. Maar heb voor kerst een digitale weegschaal gevraagd, dus dan gaan we er tegenaan! Zet m op meiden!
Volgend jaar ga ik zeker ook meedoen, met deze dagen in het vooruitzicht heeft het voor mij nog niet zoveel zin! Er moet zeker nog 7 a 8 kilo af!
en weer wat eraf! joepie! nu 87,1 kg lullig dat onsje..... maar die gaat er komende week wel af! dames we hebben nog twee weken tot de kerst, er nog ff tegenaan! en niet alles met de kerstdagen er weer aan eten.... wel genieten maar niet volproppen liefs en veel succes komende week! bianca
He Bipat, super hoor, in totaal al bijna 17 kilo eraf! Dat is: 2 volle kratten bier of 2 dozen boter of 3 hele grote zakken aardappelen of mijn dochter van 3 of 2 Leo's of of... noem maar op. Groet van Kiki
oho dames wat gaat dat goed en hard hier zeg! ben harstikke trots op jullie! wilde ook meedoen maar toen raakte ik net zwanger... hihihihi ben wel al 3 kilo kwijt maar dat is van het spugen. nou dames ga zo door!
Tja hier is het met kerst 3(!) dagen feest ben benieuwd 1 dag diner met vrienden als alles door gaat 1 dag diner dansant met ouders en 1 dag bij opa en oma.. en die stouwen ook lekker door ga met de kerst ook niet wegen dus ten eerste doe ik dat normaal om kwart voor 7 sochtends en ben ik daar met kerst ongetwijfeld niet voor te porren ten tweede.. zie ik dat na het nieuwe jaar wel weer als ik weer moet werken nu 87,4 \o/ Gisteravond onwijs luxe kerstdiner gehad.. maar still going strong niets erbij gegeten
1 ilse of 2 leo's dat klinkt he?!?! whahahahahhahahaha ik ga door voor de 2e ilse en 4 leo's! whahahahaha en ja die kerstdagen.... probeer toch om me een beetje aan de regels te houden en niet TE veel te eten, wat lekkers moet kunnen maar ik vind het zonde om alles er weer aan te eten.... pfff zal best lastig worden die dagen! Ik ga ervoor! tenzij ik natuurlijk ineens zwanger ben voor de kerst! die mogelijkheid zit er ook nog in! liefs bianca
tja als je zwanger bent.. dan geld nog steeds dat er verschil is tussen gezond (en voldoende!) eten en je volstouwen ik ga proberen dat zowieos met kerst wel even van elkaar te onderscheiden ietsje meer mag wel.. maar elke dag volproppen.. tja dat hoeft ook niet (klinkt ook naar.. "volproppen" ) dus ben benieuwd ook alcoholwise zal e rwel het nodige vloeien.. ook niet goed voor de lijn natuurlijk
Wederom een nieuwe meting van een errug blije Kiki: vanochtend 76,9 schoon aan de haak (hihi en ik had niet eens mijn buik ingetrokken ) Nieuwe BMI: 25,1. We zijn er bijna, we zijn er bijna.... Groet van Kiki
oe gaat lekker kiki! *doe sprintje trekken om je in te halen* ok.. 10 kg is een nogal groot sprintje.. maar toch
Aaaahrg, ben ik een weekendje weg met mijn ouders... Ietsje teveel gegeten en gedronken (ok ok, veel te veel dus) en meteen slaat de weegschaal op tilt Ik denk dat ik maar heeeeel rustig aan ga doen de komende feestdagen, zodat ik weer terug kom op 76 (zit er nu boven en ik durf niet te zeggen wat het wel is ) zodra het weer gezakt is, meld ik me weer.