Hier wil me gewicht niet echt omlaag gaan meer..en echt drink genoeg water enzo maarja..dan nog maar nog meer me best doen..*zucht* straks kan je niks meer eten..
Hmm uiteindelijk val je wel af als je echt NIETS meer eet 8) maarja.. tis bijna kerst.. laten we dat eerst maar eens overleven gister ineens 86.2! maarja.. nu ongesteld.. dus dubbel balen.. want ik was ook meteen halve kg zwaarder weer nuja.. vrijdag laatste keer van het jaar wegen ik ben benieuwd wat de schade is na de kerst morgenavond begint het feest al met een borrel in de stad vrijdag pizza bij vrienden zaterdag stappen met te veel drank waarschijnlijk zondag dinner with friends maandag diner dansant met schoonmammie dinsdag dinner met mijn eigen mammie nahja.. en dan 3 dagen break voor he volgende feestje dat word vast ook met genoeg snoepwerk en drank al is er een optie dat ik het tegen die tijd wel weer zat ben en net als vorige keer braaf thee drink de hele avond *grin*
Ok ik kom er dan eindelijk ook bij, jaja goed voornemen dus..ik stond vanochtend op de schaal en dat was een redelijke hartverzakking 97.8kg whahahahaha ! Wat een narigheid voldoende reden dus om mee te gaan doen..Succes dames voor een slank 2007!
Goed idee! Ik ga vanaf maandag weer beginnen met South Beach, dankzij dit dieet ben ik al 10 kilo afgevallen! Nu staat de stand dus op: 080107/176/83/80 Succes allemaal! Liefs, Fem
Ook ik wil heel graag meedoen! ik had een nieuw onderwerp geopend omdat ik dit niet had zien staan! maar ik ben vandaag begonnen , maar sjezus wat is het zwaar! ik ben 1,73 en weeg nu 76,5 en wil naar de 65! dus 020107/173/76,5 en weet je wat ik het ergste vind, ik heb een buikomtrek van bijna een meter! ik lijk echt wel al 6 maanden zwanger vreselijk! succes allemaal! ik hoop dat ik hier wat steun vindt!
Ik heb ook een goed voornemen om af te gaan vallen! Dus ik sluit me hier ook bij aan! Leuk dat er een topic hiervoor geopend is. Ik wil naar de 68 kg... maar mn mannetje vind dat ik voor 65 kg moet gaan... 020107/170/83,3
Oh Naomi, voordat ik 10 kilo was afgevallen kreeg ik ook allemaal "goed bedoelde" opmerkingen: "meid, ben je zwanger?". Trust me, als je niet zwanger bent wil je dit NIET horen (natuurlijk weer wél als je het wél bent!). Ik doe South Beach: de eerste twee weken mag je geen koolhydraten zoals brood, rijst, pasta etc. Nou serieus; de kilo's vlogen eraf (en nog steeds). Ik ben afgelopen mei begonnen en in augustus gestopt en het is er NOG af! Volgende week weer beginnen voor de laatste kilo's. Ik hoop dat ik die paar killotjes er nog af krijg.... Nog 3 kilo...... Suc6 P.s. doe jij Sonja Bakker?
@fem: dat dieet van jou, kan ik dat ook ergens op internet vinden? ik sta voor alle dieten open zeker als ik bij jou lees hoe gaat dat bij jou gaat! knap hoor! ik heb het ook al een paar keer gehad dat er mensen vroegen of ik zwanger was, zoooooooooo vervelend, ik probeer mijn buik dan ook altijd in te houden maar soms vergeet ik het mijn buik vind ik echt het ergste ik ben idd bezig met sonja bakker dieet, ik was daar een paar weken geleden ook al mee begonnen ( drie weken en drie kilo afgevallen maar dat zit er inmiddels alweer ruim en breed aan)
Oh, ik vind 3 kilo in 3 weken ook wel heel netjes hoor! Ik zou het even opzoeken op google en dan onder South Beach dieet o.i.d.. Het komt er idd kortweg op neer dat je twee weken lang gen koolhydraten mag eten. Zo at ik 's morgens een gebakken ei met ham en kaas, tussen de middag een lekkere tonijn salade en 's avonds heel veel groente met vlees. Je kunt ook een kijkje nemen op: http://www.southbeachforum.net/ waar je je wel op moet inschrijven, maar je treft hier ook de heerlijkste menu's aan! Ik vind het echt een aanrader en helemaal omdat die vetkwabjes bij mijn middel zo goed als weg zijn, ik ben van maat 44 naar maatje 40 gegaan! Nu hoop ik nog die laatste kilo's kwijt te raken voordat we gaan klussen in februari! Ik steun je hoor meid!
snik snik ik wilde ook lijnen, want ben ook alles behalve blij met mijn lichaamsgewicht... maar jah ik zal toch echt een paar maandjes moeten wachten, en tja hoe stom het ook klinkt nu wil ik liever wat kilootjes aankomen dus meiden na juni sluit ik me bij jullie aan en voor de rest toppie dat er al zoveeeeeell kilo's eraf zijn hoor!
@fem bedankt! ik zal straks is gaan lezen! ik zou ook al superblij zijn als die vetkwabben in mijn middel weg zijn! of dat ik broeken die ik een maand geleden nog paste iets verder krijg dan net boven mijn knieeen ik heb nu ook nog maat 40 alleen zou maat 42 nu denk ik iets comfortabeler zitten, een jaar geleden had ik nog maat 36! maar ja dat was weer iets te mager
Ik vrees met grote vrezen dat ik nooit meer van de 40 afkom. Zelfs al val ik nog 20 kilo af, die heupen he? Maargoed, dat biedt dan misschien weer andere voordelen zal ik dan maar denken! Ik weeg nu 83 bij een lengt van 1.76, mijn meest ideale gewicht zou 71 kg zijn (BMI 22,9), maar wat ik me weleens afvraag he? Die BMI berekening houdt helemaal geen rekening mer spieren. Mijn benen en billen zijn echt enorm gespierd, maar spieren wegen toch meer dan vet? xxx
ja idd volgens mij gaat dat bmi van het standaard uit mijn bmi zou nog net goed zijn al heb ik dan wel obesitas ofzoiets? maat 40 is opzich ook geen verkeerde maat toch? als het maar in proporties is dat vind ik het belangrijkste! en dat is het bij mij iig niet! volgende week ga ik ook weer sporten na 3 weken niets gedaan te hebben hopen dat dat ook weer scheelt @nachtvlinder: als ik jou was zou ik lekker genieten van je zwangerschap, heerlijk toch! en daarna weer druk maken om die overtollige kilo`s! maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan he
Volgens mij als ik 71 kg weeg kijk je dwars door me heen! De proporties zijn momenteel redelijk, ik heb echt een buikje en die krijg ik er niet af *huil* en het liefste zou ik nog wat kilootjes kwijt raken voordat ik zwanger raak (maarja, dat kan natuurlijk ook heel lang duren, geen idee hoe dat gaat lopen). Volgens mij "moet" iedereen van de BMI in maat 36 passen lijkt wel en idd, met maat 40 is niks mis! Nog 8 dagen, dan kun je weer gaan klussen
erg he met die buik! toen ik maat 36 had had ik ook nog steeds een buik hoor, ik snap het echt niet, misschien alvast voorgevormd maar wat ik ook niet snap ze zeggen dat te streng lijnen ( onder de 1000 kal ) slecht is voor als je zwanger wilt worden maar ik heb wel eens gehoord dat ze in het ziekenhuis ( als je bent doorverwezen) dat jedan juist weer meot afvallen. dus daar snap ik niks van over 8 dagen mag ik weer gaan klussen ja hihihihi alleen zeggen ze dat 7 dagen van te voren al beter is dus ik ga vanaf morgen aan de slag maar ja, gelukkig voel ik me eisprong heel goed alleen komt dat niet overeen met FF, ach we zien wel, voor de zekerheid klus ik om de dag een dag of 12 lang, ook niet vervelend toch>? verbranden we nog wat calorieen ook! en jij dan? heb jij geen banner?
Ja, ik twijfel of ik al een banner moet "aanschaffen". Over 3 dagen min stopweek en dan nog drie weken 'aan de strip' en dan gaan we ervoor! Is het niet raar om dan al aan de banner te gaan? GRMBL, dat buikje had ik volgens mij al toen ik 16 was (ook alweer een eeuw geleden, haha), waarom heb ik er toen niet iets aan gedaan? Nu nader ik de 30 (nog 3 mnd, en dan 29) en nu lukt het natuurlijk NOOIT meer . Ach ja, laten we het er maar op houden dat we voorgevormd zijn . Des te sneller ziet iedereen het straks als we zwanger zijn. Hm. Misschien ga ik maar alvast een beetje "voorklussen" vind ie vast niet vervelend. Haha!
hmm ik zie dat ik mijn banner nog moet aanpassen anyway.. bmi is alleen handig als je niet veel sport want dan klopt het niet meer inderdaad maar voor de normale gemiddelde nederlander kom je wel een heel eind en obesitas is nie gezond.. dan ben je te zwaar. maar dat ligt dus aan meer factoren dan alleen je lengte en je gewicht. volgens mij is het voor vrouwen ook genoeg als je gewoon de meter van je lengte afhaalt... wat voor mij neerkomt op nog 10kg eraf *grin* maarja.. tijdnes de feestdagen gewoon afgevallen.. dus ik begin het jaar weer relaxt heb een nieuwe streefdatum&gewicht gezet want zat voor de kerst op exact 10 kg. ik heb mezelf nu 4 maanden gegeven voor de volgende 10 kg Of ik het ga halen.. dat zien we daarna wel weer.
Aan de andere kant; als je lekker in je vel zit dan is het toch ook prima? Ook al geeft de BMI index 29,9 aan terwijl je een mooi gevormd lichaam hebt is het toch eigenlijk prima in orde? Ik zie mezelf nog geen 71 kg wegen (BMI is dan dus 22,9, precies op de helft), dank je wel. Ik ben nu 1.76 lang en weeg 83 kg, ik zou graag nog 3 of 4 kilo af willen vallen, ik vind het prima hoor dames! Hm, alhoewel, als ik er een meter afhaal zou ik dus 76 kg moeten wegen....! En in 4 maanden 10 kilo is toch best haalbaar? En afvallen, waar doen we het eigenlijk voor?
4 maanden 10 kg.. moet kunnen was het niet dat ik weiger te dieeten en hooguit meer wil bewegen. dat dus doe door elke dag 7,5km enkele reis naar werk te gaan fietsen. en binnenkort.. dus dichterbij huis ga werken maar ik ben nu 1.75 en weeg 85kg ongeveer En op zich.. dat is al heel veel kg minder dan eerst en ik voel me prima maar dankzij het fietsen (en een voglens mij sterk verbeterde spijsvertering inmiddels) blijf ik gewoon netjes afvallen. de streefdatum&gewicht zijn dus eigenlijk ietwat loos.. want ik doe er "niets" voor. maarja.. jemoet ergens naar toe leven he sinds gister doet vriendlief ook aan de lijn tho.. en die wil wel minder gaan eten. vooral minder lunchen ook dus dat schept mogelijkheden voor het avondeten ben benieuwd of die adnere 10kg er uberhaupt af gaan want ik denk dat als het stopt teriwjl ik nog die 15km per dag fiets.. dat mijn lichaam dat wel een mooi gewicht vind. nooit mager geweest.. dus exact wegen wat mijn bmi leuk vind zie ik niet gebeuren ben nu ook al hartstikke blij dus alles is hooguit mooi meegenomen.
Oh Saskia, wat heerlijk dat je gewoon afvalt terwijl je er zo weinig voor hoeft te doen! Helaas moet ik er écht iets aan doen anders blijf ik eeuwig op dit gewicht. Niet dat er iets mis mee is, maar "voor het mooie" nog een paar kilootjes. Mijn vent wilt ook graag een paar kilo kwijt, hij is 1.93 en weegt nu 95 kg. Volgens mij kan hij er best 5 missen, maar niet teveel, want ik wil wel wat vast te houden hebben! Misschien moet ik ook maar gaan fietsen naar mijn werk (ca. 7 km) maarja, waar laat ik mijn laptop? Dat ding is ZO zwaar (alhoewel wel weer goed voor armspieren al dat heffen met die tas!). Is het gek om al een cyclus banner te nemen? Wat denk jij?