Wie doet met me mee: Weight Watchers?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door onzewonders, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wat is er nog meer voor een aanbod qua eten op de kermis? Misschien dat er iets anders magers tussen zit?

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    uhmmm ja niet veel whaaa....
    thuis eten gaat hem niet worden.. maar ja ik hen me week totaal nog en al mijn active punten..maar ik heb z,n idee dat ik dan gelijk aankom na 1 patatje

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Nee joh! Dat valt echt wel mee hoor!! Dat dacht ik ook altijd en het was ook zo, als ik alleen maar crackers en Sonja Bakker at! Nu met WW gaat dat veel beter hoor meis! Dat kan best een keertje, genieten mag! Juist met WW!

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wat eten jullie trouwens op "makkelijke dagen"zoals het weekend enz..

Vanavond eten we soep(kippensoep) met tosti,s en dan met gekookte ham en 20+ kaas haha. totaal 12 punten dus dat valt wel mee dan.

We moeten dadelijk weg en zijn dan pas om 17.00 ofzo normaal gingen we dan wat halen oid maar dat wil ik niet meer!

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik eet in het weekend altijd "normaal". Dus kook gewoon de aardappels enz. Soms op zondag een frietje, shoarmo o.i.d. maar dat komt zelden voor. Al moet ik zeggen dat het de laatste weken door alle BBQ's enz. meestal anders is in het weekend.

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wij hebben vaak echt veel verplichtingen in het weekend moedeloos word je daar van haha. Ik bepaal nu een dag van te voren wat ik ga eten dat werkt wel goed! Ik probeer wel te koken maar dat lukt niet altijd.

Ik woon trouwens heel dichtbij het geertgen als je ooit zij hebt om een kop koffie te doen ofzo ben je welkom..

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    je gaat nu natuurlijk gewoon naar een zh bij jouw in de buurt ofnie?

8. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wat leuk! Dat kan ik best ff doen, gezellig! Ik woon zelf 50km van 't Geertgen vandaag. Het ziekenhuis waar ik normaal naar toe ga is inderdaad hier in de buurt.

Ik weet nog niet zo goed wat ik met de afspraak van donderdag moet doen. Ik bel ze maandag even bij 't Geertgen om te vragen wat zij mij adviseren. Ik ben dinsdag 5 weken en misschien zeggen zij wel dat ik het ff aan moet kijken ofzo. Weet het niet zo goed...

Ben vandaag ook erg onzeker. Ik heb soms wat krampjes (lijkt op een aankomende menstruatie) en ik barst van de hoofdpijn. Gisteren ook al. En ik ben zo ontzettend moe!!

Ik twijfel door die krampjes. Iedere keer als ik dat had ging het mis... Maar deze keer moet het gewoon goed gaan!

Hadden jullie ook de klachten die ik hierboven omschrijf?

9. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    Fbdb, die krampjes kunnen ook innesteling betekenen! Ik had onwijs veel krampen beide keren de eerste weken! .....Zo vervelend die onzekerheid de eerste 12 weken, lijkt me heel moeilijk om nu op je lichaam te vertrouwen.

Ninja, wanneer je je weektotaal nog hebt, kan je gerust een patatje nemen, zonder dat je aankomt ;) dat is het fijne van ww. Ik zou dan wel een patatje nemen zonder mayo of sausjes.

Hier hebben we vanmiddag een buurtfeest met bbq, heerlijk met dit weer. Zit in de organisatie, dus heb allemaal gezonde (lekkere) dingen gehaald en als desert een fruitsalade.....hopen dat het vanavond iets minder hard regent.

Morgen wegen ben benieuwd, er is wat af, want dat voel ik aan mijn lichaam......

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja krampen heel erg bij alle 2 de zwangerschappen!! en hoofdpijn heel erg bij evy..vreselijk..

ik woon 3 km van het geertgen vandaan..je bent altijd welkom zit nog thuis dus das makkelijk haha

11. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    @Medousa: balen hè, dit weer! Bah! Wij hebben zo familie BBQ. We gaan maar bakken onder de overkapping en binnen eten, anders kan het niet. Het is bij mijn schoonouders, die wonen aan het einde van de straat. Scheelt weer reizen...;)

Ik ben ook wel benieuwd wat er af is bij je! Zeker als je nu al zegt dat je het voelt aan je lijf, dat zijn goede voortekenen!!

Ik ben blij te lezen dat jullie ook krampen hadden en Ninja, dat jij ook hoofdpijn had. Ik heb net ff 2 grote glazen wat gedronken, misschien drink ik te weinig. Normaal kan ik veel water drinken, maar ik krijg het nu niet zo goed weg...

12. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Fbdb, positief denken en de moed erin hiuden maar snap dat je bij ieder kwaaltje gaat twijfelen of het bormaal is.
    Innesteling levert veel klachten op, verder heb ik een probleemloze zwangersvhap gehad dus mag niet klagen.

Zo gisteren drujke dag dus me niet gemeld.
    Staan nu op de camping en het lijkt vandaag een mooie dag te worden.

Ik hou me netjes aan mijn vooraf gemaakte schema en ga dan heel de vakantie in breda wegen.
    Is maandagmiddag normaalga ik dinsdagavond maar het is even om een richtlijn dat het gord gaan.
    Ik geniet wel dus soms idd wat lekkers maar ga de vakantie niet mijn afvalresultaatlaten verpesten.

Handig van ww dat je dan naar een andere cursus in de buurt kan.

Jeremy zijn waterpokken zijn ber ingedroogd en we zitten nu in de fase van overal aan optrekken tot staan.
    Soms niet handig want hij is nog niet zo behendig tot weer teruggaan in zit.

In het weekend is het hier vaak sla, schijfjes uit actifry en stuk kip.

Of iets van pannekoeken, broodje knakworst.

Fijn weekend allemaal

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja vandaag weegdag!!!! -5,5 kg!!! het zal nu wel minder hard gaan dit waren de vakantie kilo,s haha.

Hopelijk word het een mooie dag vandaag op de camping! goed dat je het zo goed volhoud hoor om daar naar de cursus te gaan enz

14. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Wauw ninja!!!!! Dat in 1 week?? Wat een super resultaat lekker doorgaan meid!

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja in 1 week maar ik was ook 6 kg aangekomen in 2 weken door de vakantie haha.

Maar ww is zo makkelijk vol te houden! vanavond ga ik lekker een patatje eten(zonder saus dan he haha) hopelijk blijft het zo mooi als we op de kermis zijn!

16. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Zo he! Dat is dan echt een super resultaat in 1 week! Dat haalde ik met cambridge nog niet eens hihi....Ik ga vanaf morgen ook beginnen met ww. Heb het boodschappengids met zo 10.000 producten erin van de week binnen gekregen, hoop de nodige kilo's er ook mee kwijt te raken. Met 10 ben ik al heeeeeeel blij. Moet er nog wel veel meer maar alle beetjes helpen he!

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Mijn doel is eerst 10 kg en daarna weer 10 enz anders word ik er moedeloos van haha ik val in het begin altijd senl af maar kom ook heel snel aan...

18. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Jeetje meis!! Dat is inderdaad een kiloknaller!! Geweldig!!

Gefeliciteerd!!

19. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb gisteren een BBQ gehad. 1 bolletje huzarensalade, 2 hamburgers en 1 kipspies op. Paar stukjes stokbrood met satehsaus en knoflooksaus.

Vanochtend de clearblue test gedaan, zwanger 3+ kwam er uit. Echt super!! We hopen zo dat het goed blijft gaan!!

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    super van je test!!!!! foto hahah Mijn duimen draaien nog steeds!! Maar als je zwanger bent mag je geen ww doen he haha

Deel Deze Pagina