Wie doet met me mee: Weight Watchers?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door onzewonders, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Nee, ik weet het. Maar ga wel weer opletten met eten vanaf morgen. Deze week wel af en toe een chocolaatje gegeten. Verder niet bijzonder veel gesnoept ofzo.

Ik zal zo ff een foto uploaden!

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik moet zeggen dat ik nu meer eet dan in beide zwangerschappen en nu heb ik 2 kerngezonde kindjes

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

FbDb super meis, lekker gaan genieten. Ik hoop dat het een prachtige plakbeeb zal zijn, en jullie over 9 maanden een prachtig wondertje in de armen mogen houden!

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hier zoals beloofd de foto!:D

5. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    HAHA, dit heb ik ook! Ik ben vorige week zaterdag teruggekomen van 2 weken Frankrijk en ben zondag begonnen met WW. Ben in 1 week 3,9 kilo afgevallen haha! Zal idd nu wel minder hard gaan ben ik bang :D

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    prachtig!!!

7. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    :D Blijven duimen met zijn allen!!:D

8. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    We blijven duimen fbdb en ze zeggen je mag niet lijnen als je zwamger bent maar ww is gewoon gezond en gevarierd eten voor mij gevoel.
    Natuurlijk mag je niet teveel afvallen je het wat reserbes nodig voor baby.

En ninja super weer lekker die vakantiekilo's er gelijk af.

En allemaal goed bezig, lekker zo door gaan.

Hier op de camping pravhtig weer gelukkig

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    zo naar de kermis geweest en nog 6 punten over haha.

Had een beker fruit met yoghurt genomen en een broodje hamburger zonder saus!

10. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Goed zo ninja en was het gezellig.

Nou straks om drie uur hier in breda wegen ben bebieuwd , wil geen vakantiekilo's anders red ik me doel niet, 100 kio op 11 augustus

11. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    @Maienditje: Succes met wegen!! Ben benieuwd!
    Gister was het inderdaad lekker weer. Fijn voor jullie op de camping. Hopelijk de rest van de week ook!

@ninja; wat goed van je! Vind het knap dat je jezelf aan t dieet hebt kunnen houden met al die verleidingen daar!

@hier:
    Vanochtend weer getest met een kruidvat test.:) Sorry, ben zo onzeker af en toe! Maar goed, de teststreep was donkerder dan de controlestreep!:D

Ik zit nu in de wacht bij het ZH. Had voor woensdag een hysteroscopie gepland staan. Toch maar even afbellen...:)

Vanochtend weer netjes mijn yoghurt met vers fruit op. Het gezond eten is weer begonnen!

Succes allemaal vandaag!

12. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    Vanmorgen gewogen en er is 0,5 kilo af....niet veel, ik had meer verwacht, want de kleding wordt nu echt te groot.

De bbq heb ik goed overleeft...koude pasta salade gegeten en 2 stukjes kip. Deze week gelukkig geen uitdagingen, dus lekker verder ww-en.

Fbdb, gefeliciteerd....wanneer heb je je eerste echo?

13. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Soms val je niet in gewicht af, maar alleen in omvang. Die weken heb je er ook bij meid. Heb je zo'n meetlint van WW? Dan kun je het op die manier ook bijhouden.

Dank je wel! 2 augustus hebben we de 1e echo. Ik ben dan 7-2 weken. Zo spannend!!

Succes deze week met WW!

Liefs

14. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Net gewogen ondanks de vakantie er gewoon 1,5kilo af, ben weer blij.
    Hier gaan kleren ook wel iets lossrr zitten maar maat kleiner nog niet.
    Men zegt 5 kilo is een kledingmaat nou er is totaal 7,8 kilo af.

Maar ww bevalt me echt goed de eerste dagen dacht ik echt eetje wat een gedoe.
    Maar nu weet ik al veel uit me hoofd.
    En sonja bakker ging altijd heel snel in het begin en verslapte snel.
    Hier blijf ik constant afvallen en alles op schrijven werkt echt ook al heb ik een koekje op komt er allemaal in.

Gaan van de week wel keertje lekker uit eten, beetje vakantie vieren mag wel

15. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    En spannend de eerste echo, mag je nou vaker als geruststelling. Hoop dat het hartje dan al mooi klopt

16. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    @maienditje:
    Goed man!! Wat een resultaat en dat in de vakantie!! Jij gaat op deze manier jouw doel wel halen denk ik!

Wat betreft de echo, ik weet nog niet hoe het gaat. Woensdag een belafspraak met de gyn. Zal het dan meteen ff vragen.

17. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Gisteren de hele dag mij netjes gedragen. Al heb ik wel een krentenbol meer en 2 merci chocolaatjes extra op.
    Vandaag weer nieuwe ronden, nieuwe kansen. Ik start vandaag met yoghurt en verse aardbeien en een boterham met appelstroop.

Zo boodschappen doen. Manlief komt niet thuis eten, maar ik ga voor mijzelf wel lekker koken. Gebakken zalm, roerbak en rijst.
    Normaal had ik snel een boterham genomen, maar nu met de kleine in mijn buik wil ik toch echt heel gezond eten.

Succes vandaag! Nog leuke plannen iemand?

18. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    Ik zit op dit moment in playcity......dit is een binnenspeeltuin zoiets als ballorig. De kleine slaapt heerlijk en dochterlief is met haar neef aan het spelen.

Vanmorgen pannenkoeken gebakken, mijn neefje is blijven slapen en dan de ik iets speciaals...wilde muesli eten, maar de yoghert was op ( manlief opgegeten) dus heb ik maar een pannenkoek op...net met het eten voor een pistolet met kaas gekozen als compensentie ;)

Fbdb, spannend de eerste echo...uit je onzekerheid bij je gyn, misschien krijg je dan vaker een echo.....ik had elke week een echo vanaf 7 weken, ( ivm mijn diabetes) dit maakte mij juist onzekerder iedere keer die spanning in het ziekenhuis...ik kon pas genieten na de goede uitslag van mijn vruchtwaterpunctie en de 20 weken echo....

Maienditje, weer een superresultaat! Heb je nog een beetje weer op de camping?

Ninja, keurig aan de ww gehouden dus ;)

19. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Het weer is boven verwavhting goed, koelt wel snel af s abonds en het is erg drassig doordat eer veel regen valt s nachts

20. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Hoi dames!
    Hebben jullie nog behoefte aan nieuwe leden? ;) Ik ben sinds vier weken bezig met WW en nu mijn tweede weegmoment, door vakantie omstandigheden is dit het tweede weeg moment pas.
    Wij proberen hebben een kinderwens sinds oktober, maar ons verhaal is anders dan anders. Ik heb een lichamelijke beperking door een lang ziektebed en onze kansen op een spontane natuurlijjk zwangerschap worden niet hoog geschat. Daarom zal IVF waarschijnlijk onze oplossing worden, maar dat wordt nog uitgezocht.

Ondertussen ben ik bezig met WW en voel me er super goed bij..ik hoop zo dat dat tweede weegmoment vanavond ook wat oplevert! :D

Zou het heel gezellig vinden hier met jullie te kletsen!

Deel Deze Pagina