Natuurlijk ben je welkom meid!! Iedereen die wat steun kan gebruiken is welkom! Heel veel succes met afvallen en ik hoop dat jullie droom snel uitkomt!
Ja, klopt. Ik ben vandaag 5 weken zwanger. We hopen met heel ons hart dat het deze keer wel goed blijft gaan! Met de medicijnen moet het goed komen!
Ooooh gefeliciteerd meid! Ik duim voor je, dat jullie maar een plakbeebje mogen hebben! Heb je WW gedaan of doe je het nog steeds? Wat waren jou resultaten er mee?
Ik doe nog steeds WW. Ik heb gisteren wel een krentenbol extra genomen, ik heb wel meer honger nu. Maar ik weet het nog goed te hanteren! Voordat ik zwanger raakte ben ik in 4 weken 5.3 kilo afgevallen. Ik ben benieuwd naar jouw weegmoment, spannend hoor! Hoeveel kilo wil je kwijt? Hopelijk heb je er weer wat af!
Embarazada tuurlijk ben je welkom. Hoe meer mensen hoe beter we elkaar kunen steunen. En heftig berhaal dat je niet zo zwanger kan worden, hopelijk kom je snel in aanmerking voor ivf
FBdB, Wow, dat is veel! Ik ga langzamer...ivm mijn med geschiedenis en beperking..maar normaal gesproken val ik dus bijna niets af..en nu zowaar weer 0,8 kg in 1,5 week! Jippie! Nu in ongeveer 4 weken 2,2 kg! Voor mijn doen dus echt heel gaaf! Maenditje, Ik ervaar het nog niet zo als heftig, omdat we nog geen jaar bezig zijn en ze nu alles aan het uit zoeken zijn..de kans is vrij groot dat we in oktober of zo al IVF krijgen, maar dat moet nog besloten worden. Ik krijg eert een hormoon screening. Doe jij ook nog WW? Zo ja, hoe gaat het bij jou?
Embarazada, ik doe nog ww bevalt me echt goed gewoon normaal eten zoals altijd. Natuurlijk maak je wel onderscheid in wat gezondere keuzes zijn. Ik deed eerst snja bakker maar haakte dan.snel af. Ik ben nu in zes weken 7,8 kilo kwijt. Weeg nu 104,3 maar das op de club met kleren aan en gegeten. Mijn volgende doel is 100,3 of minder op 11 aug. dan word onze zoon 1jaar en dat was mijn gewicht voor de zwangerschap
Wow, goed hoor! Heel mooi! Je mag trots zijn op jezelf Ik merk nu ook dat dit een geweldige manier is voor mij. Ik begon met 97 kg op de club, dus inderdaad savonds met kleren aan en gegeten Nu dus -2,2 kg Eerste doel is 92 kg..gesteld door de app van WW
Jeej!!! Net contact gehad met de gyn en ze gaat akkoord met Utro gebruik tot week 13 en dan afbouwen. Ze deed totaal niet moeilijk! Zeker nog schuldgevoel van de vorige keer...:x Super blij!!
Ow, ok! Utro = utrogestan. Het is een hormoon, progesteron. Dat maak je in de tweede helft van je cyclus aan en dat zorgt er voor dat je kindje goed blijft zitten. Ik heb dus een behoorlijk tekort aan dat hormoon en vandaar ook de MK'en. Vorige cyclus begonnen met 200mg. Ik wilde dat eigenlijk niet, ik had goede berichten op ZP gelezen over 3x200mg per dag. Drie keer zo veel dus! Maar nee, de gyn zei dat het echt moest lukken met 200mg. Kon niet mis gaan, onmogelijk. Wonder boven wonder direct na de VMK weer zwanger en dus 200mg per dag gebruiken. Na 4.5 week weer bloedverlies en het eindigde dus weer in een MK. Ook al mocht ik toen ik bloed ging verliezen naar 400mg. Maar ja, het leed was al geleden... Wij waren dus erg pissed op haar en ik eiste 3x200mg. In een keer mocht alles, kon alles. Als ik mij er maar prettig bij voelde!:x Beetje laat niet?? Wonder nummer zo veel op rij... We zijn dus meteen weer in verwachting! En dit keer lijkt het goed te gaan met de hoge dosering. Ik werd net gebeld door de gyn met de felicitaties en dat ze het zo snel weer vond. Ja, wij ook. Maar thank God dat het weer gelukt is!! Ik vroeg dus meteen aan haar of ik tot 13 weken mocht gebruiken en dan af mocht bouwen. Dat mocht meteen. Geen twijfel had ze, niets! Ze ging meteen het recept naar mijn apotheek faxen. Fantastisch! Dit terwijl ze de vorige zwangerschap zei dat ik het tot 7 weken mocht gebruiken. Gelukkig bestaat ZP en heb ik heel veel succesverhalen over 13 weken Utro gelezen. Maar goed, het mag dus van de gyn. Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat! Ik zeg op naar 2 augusts! Ons wondertje bezichtigen!
oOOoh...pfff idd het leed is al geleden...hopen dat dit gewoon werkt! Ik duim voor je! Enne, bedankt voor de uitleg meid!