Wie doet met me mee: Weight Watchers?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door onzewonders, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

he meiden

Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie allemaal. Lekker doorgaan meiden! Ik heb me de laatste tijd nogal laten gaan en dat moet ik helaas bekopen met het een en ander pfff....Moet zeggen dat het nu ook niet zo makkelijk is om af te vallen als me man thuis is, en de kids. Ik hou het vanaf morgen wel in de gaten weer met me ww boekje en dan na de vakantie ga ik ww online ook doen. Wat makkelijker voor me, alles via de comp bijhouden. Dat heeft nu geen zin omdat ik niet veel thuis ben vandaar......Maar na de vakantie moet ik echt afvallen want anders ben ik bang dat ik eind van de vakantie toch echt de 100 kilo haal.....

2. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Troelala kom op he wij kunnen het en jij ook.
    Ken je al uit een eerder forum toen deed ik sonja en jij had ook rigorieus gedaan maar wilt steeds niet lukken bij je.

Kom op

3. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Ja, kom op meiden! We kunnen het!

Wat voor BMI hebben jullie?

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb mij vanavond tijdens de BBQ alweer laten gaan!:x
    Mijn schoonvader komt hier binnen voor het eten, zegt hij tegen mij:Jeetje, wat heb jij dikke benen zeg! Nou, ik werd me toch pissig! Ik ben naar boven gegaan en heb ff flink zitten janken. Lekker is dat! Mijn man die keek ook echt naar zijn vader van wat ben jij een **** zeg! Hij kwam heel lief mij troosten.:)

Ik ben flink, ok, maar zo heel dik ben ik nou ook weer niet. Ja, ik heb dikkere benen en klotsknieën, en vooruit ook brede heupen, maar daar moet een baby tussen groeien! Pffff!! En dan kun je nog iets denken, maar zeg je dat niet!

En uit frustratie ga ik dan eten! Bah!

Als wij vrijdagavond weer thuis komen van de vakantie gaat het WW boekje weer op tafel en ga ik weer lekker punten tellen. He heeft zo goed geholpen om het snaaien tegen te gaan en de laatste 2 weken heb ik het losgelaten, met als resultaat een opgeblazen buik!

Maar eerst genieten op vakantie!:D

Tot zaterdag lieverds! Succes deze week!

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    bmi=29

6. Troelala21

mijn bmi is 35 of 36 :$

Het wil hier idd nog steeds niet lukken word er knetter van! Maar goed het gaat me lukken hoe dan ook!

7. Embarazada

Hebben jullie last gehad van je BMI met zwanger worden? Ik wil nu graag op een BMI onder de 34 komen sowieso..ik zit net op de 35.... ;) Dus ja! Boven de 35 krijg je ook geen med om zwanger te worden.

8. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Schrik niet bij bmi was 42 inmiddels 38.
    Mijn overgewicht is nooit een probleem geweest in een kinderwens, eerste ronde was raak

9. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Fbdb wat een rot opmerking van svhoonvader, als het zo is hoeft hij er nog niks over te zeggen.
    Is idd niet leuk als je juist zo je best doen tot afvallen.

Lief dat je man jou kant kiest en je kwam troosten.

Weet de familie al dat je zwanger bent

10. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    Fbdb, wat erg van je schoonvader!........weet hoe het voelt. Ik heb het gehad met mijn niet zo'n leuke oma. Die stond, na 2 jaar niet gezien te hebben, ineens op de stoep in mijn kraamweek. Ze was nog niet koud binnen of ze zei:" ben je al bevallen, dat is niet te zien....jeetje wat is je buik nog dik" .....wist gelijk weer waarom ik niet bij haar langs ging/ga.
    Laat je niet kisten....je werkt eraan en op dit moment groeit er een wondertje in je ( weet hij dit al?)....dikke knuf en een hele fijne vakantie

Troela, bij mij wilt het ook even niet lukken! Ik maak een planning en haal de boodschappen in huis, maar ergens krijg ik die knop niet om, zelfs naar de cursus helpt niet om me op te peppen.....hoop dat het snel gaat gebeuren

Em, bij mij is het ook geen probleem geweest zit nu op 33. Bij de eerste was het in ronde 1 raak en bij de tweede in ronde 2. Bij de tweede was ik wel 20 kg afgevallen, maar daar zitten er nu 15 van bij;) deze wil ik er minstens af hebben.....

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nee hoor bij de eerste een bmi van 49 geloof ik en gelijk raak bij evy een bmi van 42 en ook gelijk raak!!!

12. Embarazada

OOOh kijk..nou dan moeten ze niet zeuren over dat BMI ;) Het heeft bij mij ook niets te maken met het overgewicht...med. redenen. Maar in het ziekenhuis geven ze dus aan niet graag te behandelen met een BMI van 35 ;)

13. Troelala21

Bij mij is het ook nooit een probleem geweest. Bij de eerste had ik ondergewicht dat heb ik ook moeten bekopen met 30 kilo!!! Bij de 2e was ik zo 75 kilo en bij de 3e woog ik al 84 kilo dus ook een bmi die veel te hoog was. Heb nooit problemen gehad met zwanger raken. Ik zou het alleen nu hebben. Want ik word nu niet ongesteld of na ja das afwachten werd laatst ineens wel ongi maar heb een hele lange cyclus dus nu zou het veel moeilijker zijn. Maar goed hier komt er niks meer bij, diep in me hart zou ik wel willen, maar het is goed zo!

Nou meiden vandaag is DE DAG van mijn NIEUWE leven!!! Heb geen snoep e.d gehaald met boodschappen. Alleen maar lekker vers fruit. Drink lekker water, kom niet meer aan vette dingen enz....En moet zeggen dat ik me vanmorgen fitter voel dan anders, heb tussen de middag groente/aardappels en een stukje vlees gegeten. Vanavond een broodje met gezond beleg. Ga dit elke dag doen, gewoon gezond eten, troep allemaal laten staan en lekker thee of water drinken en fruit eten. Heb nu wel hoofdpijn, of ik ben aan het afkicken van suikers of ik heb te weinig gedronken nog hihi......Heb van een mama van hier een leuk pakketje kleding overgenomen in de goede maat (en een flinke peptalk gekregen hihi). Hopelijk kan ik me dan weer wat leuk kleden, me weer wat zelfverzekerder voelen en hopelijk dan wat afvallen. Ik heb alle kleding waar ik voorlopig niet in pas op zolder gegooid zodat ik daar niet meer mee geconfronteerd worden. Ik ga er nu voor, het moet gewoon NU lukken! Na de vakantie ga ik dan WW online doen, dan ben ik ook weer meer thuis. Heb er helemaal zin in, weg met al mijn rot kilo's op na een gezond leven!

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Vorige week ging het hier ook Klote!!! gelukkig niet echt aangekomen! Vandaag heb ik toch weer een appelflap gegeten pfff de eerste week ging het zo goed!!! Vanavond effe boodschappen doen en dan alleen maar gezonde dingen kopen!!! veel fruit en groente!! en voor nu niets slechts meer haha. vanavond hebben we een maaltijd van 11 punten das netjes toch..

vlees,groente een aardappel pannekoekjes uit de oven

15. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Hier was het weegmoment ook zoals verwacht 0,6 kilo erbij maar ben sinds zaterdag alweer goed bezig dus kom goed.
    Mijn knop blijft om ben er gewoon klaar mee.

Hadden uitleg over telvrije dag had dat al eens gedaan maar je valt er meer van af dus ga heel deze week telvrij doen denk ik

16. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    Allemaal een vakantiedip, dames :D

Ik heb helemaal geen zin om te koken met dit weer ;) Ik ga vanavond maar een salade eten o.i.d..

Val je echt meer af van een telvrije dag? Dat heeft mijn curus leidster nooit verteld! Toch soms handig om eens een andere cursus te bezoeken, krijg je toch andere tips...

Hier heb ik de draad nig niet echt op kunnen pakken, probeer de kleine nu in een soort van ritme te krijgen, wat bij ons leventje past.....wil alleen nog niet zo lukken ;)......

17. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Mijn eigen coach vind zelf de telvrije dagen niks dus ja daar kan ik geen advies vragen.

Maar ik moet zeggen het is wel heerlijk zeker omdat je wel gewoon brood mag en soort is bataven van de aldi.

Davht eerst ook je mag dan veel niet maar valt mee en geen punten tellen scheelt tijd.
    Ik weeg en svhrijf wel zodat je altijd te controleren bent mocht je aankomen.

Maar lastig medousa dat kleine niet het ritme aanhoud wat jij wilt.

Ik kan de knop goed omzetten omdat ik er deze keer echt klaar mee ben wil niet weer jojoen.
    Kijk op de verjaardag van mijn zoon ga ik wel los, tenminste let ik niet op.

En vooral ook na een slechte week naar de cursus gaan vind ik belangrijk.

Met dit warme weer heb je idd minder eetlust en zin in koken maar gisteren en straks ook gewoon gekookte aardappels, groente en vlees op.

Kom op meiden we kunnen het

18. Embarazada

Troelala,
    OOOh goed meid, zet hem op!

Ninja,
    Jij ook al goed bezig! We kunnen het wel! 11 punten is idd wel netjes ja! :)

Maenditje,
    Kan eens gebeuren toch? En idd als de knop om is is hij om en dan gaat het daarna meestal wel beter! Ik heb ook uitleg gekregen over de telvrije dag. Het is idd een heel fijn systeem, want je kunt ook gewoon lekker eten tot je vol zit, want die groene producten mag je onbeperkt. Ik heb pas een heel lekker lunch gerecht gemaakt, met aardappel, ei en groenten...jammie! :D

Medousa,
    Ik heb er nog geen ervaring mee, maar kan me voorstelen dat het sowieso moeilijk is het ritme wee rop te pakken met een kleine ;) zet hem op meid!

Hier geen cursus deze week, drukdrukdruk! Volgende week weer, dan ben ik erg benieuwd wat het gedaan heeft!

19. Troelala21

hoi hoi

Was ik ook weer even haha. Ik zit al op dag 3 die bijna voorbij is, en ik heb nog steeds niet gesnoept of vet gegeten of teveel gegeten. Ik ben al drie dagen heerlijk gezond 3x daags aan het eten tussendoor fruit en veel water. En ik voel me heerlijk. Moet wel zeggen dat ik soms de neiging heb om een snoepje te pakken maar ik doe het niet, want dan voel ik me weer moddervet en vol. Dit voelt veel beter, ik wil dus niet meer anders hihi....Ben benieuwd of er maandag ook wat af is. Het hoeft van mij niet perse, als ik maar niet aan kom en als ik maar gezond eet enz dan komt de rest vanzelf wel. Als je lekkerder in je vel zit gaat het afvallen ook wel lukken. Na de vakantie als me man weer aan het werk is dan ga ik WW online doen en dan hoop ik natuurlijk wel het een en ander kwijt te raken, wie weet ben ik dan al een beetje kwijt!

Ben benieuwd wat telvrije dagen is. Zal dat zeker gaan belezen als ik zover ben. De een schijnt het goed te vinden, de ander weer niet dat weet ik wel.

Heel veel succes dames, zet hem op jullie kunnen het!!

20. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Troelala goed bezig hoor.

Hier ook nog geen zwak moment gehad sinds afgelopen zaterdag.

Vandaag tweede telvrije dag gehad en ik ind het nu toch wel heerlijk.
    Ik kan echt voldoende eten van de producten die je mag zit ook genoeg tussen wat ik lust.

Ben ook weer beniewd naar maandag.
    Probeer nu wel elke dag ook wat extra te bewegen

Morgen crematie van oma dus neem deze keer genoeg mee voor onderweg.
    S avonds word wel een frietje want me zusje komt dagje op de camping op jeremy passen.

Deel Deze Pagina