Wie doet met me mee: Weight Watchers?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door onzewonders, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

Wat ik doe , is beginnen met water en thee en pas als ik al mijn vakjes daarmee vol heb mag ik als extraatje iets anders (savonds) dat is wel een goede "dreigmethode' voor jezelf haha

2. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

3. Triskele

Ook nog een tip, sporten VOORDAT je gaat eten, schijnt beter te verbranden.

Wat ik doe is in de ochtend vroeg sporten (als je uitstelt kan je wel 1000 redenen verzinnen dat je het niet gaat doen) en je kan daarna lekker eten, je hebt energie van het sporten (klinkt gek maar is echt zo!) dus meteen goed verdiend..

4. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    ik drink nu de hele dag water en thee en dat bevalt me eigenlijk wel prima. zit nu aan de spa rood, heb ik door de bubbels toch het idee dat ik frisdrank drink.

probleempje ; mn man wil morgen chinees halen, dat hadden we aan het begin van de week al afgesproken, maar als ik kijk bij bv nasi goreng of babi pangang dan heb je met het diner al bijna de punten bij elkaar van de hele dag. zit er nu over te denken om er gewoon witte rijst bij te bestellen en dan kai ting ofzo.. misschien dat dat minder punten is.. kon het niet vinden.

5. Triskele

een loempia is best nog wel te doen, dat doe ik meestal..

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Jeejjjjjjj wat een super nieuws:D:D:D:D

7. Embarazada

Ja chinees is altijd een no go..maar toch al wel een keer gedaan...zo lekker ;) Maar nu voorlopig niet!

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hoeveel zit er in een loempia dan?

9. Embarazada

Ik geloof 9 punten..dat staat op mn app ;)

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik zag iets van 7 idd..maarja is dat een mini loempia o een goed gevulde haha

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    net effe een flink stuk gefietst met me zoontje heerlijk hij noemt alles op wat er langs de weg staat haha..

wat doen jullie allemaal aan beweging?

voor een echte sportschool heb ik niet zoveel tijd/zin das niet mijn ding hoor. Ik probeer wat af te wisselen soms hardlopen(kleine stukjes mijn bekken zijn nog niet goed) wandelen dan echt 1,5 uur ofzo en fietsen rond de 10/20 km..
    na de vakantie ga ik wat met me schoonzusje doen maar das maar 1x in de week..

12. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    zal straks ook eens de app downloaden.

sporten; euhh eigenlijk niet, of is het achter je dochter aan rennen ook sporten? :)
    ik fiets wel redelijk veel, maar dat is een electrische fiets dus dat telt niet echt he... kan helaas niet echt sporten omdat ik een hartafwijking heb. hierdoor is het ook belangrijk dat ik op gewicht blijf en niet teveel weeg ivm de medicijninstellingen.

13. Triskele

Ik sport thuis (crosstrainer en oefeningen) want kan niet naar de sportschool met de kids en manlief is te laat thuis en heel wisselend dus kan nooit wat vast afspreken.

Nou vandaag weer 700 gram kwijt ik had deze week meer punten gebruikt (16) ik ben vandaag ongestrl geworden en houd veel vocht vast viel me het resultaat reuze mee!

14. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    nou dat is dan netjes hoor en dat terwijl je je menstruatie hebt en meer punten had.
    ik heb zondag mn weegdag dus ben super benieuwd wat er al af is.
    heb gisteravond wel een klein handje borrelnootjes gepakt en ze daarna terug in de kast gelegd. mn man ging daarna toen hij thuis was wel naast mij op de bank zitten snaaien. grrrr!! mannen.

zit er aan te denken om thuis een hometrainer neer te zetten, denk dat ik daar wel gebruik van ga maken, of een loopband maar dat is meteen zo een gevaarte.

hier net een sneetje speltbrood gehad met grillham en een kop thee
    straks een appel
    vanmiddag 2 sneetjes speltbrood met jam en rookvlees met thee
    en dan vanmiddag een stuk komkommer
    en dan vanavond toch maar gekookte rijst met kai ting.
    dat kom ik ongeveer wel uit met mn punten.

zo nu even boodschappen doen en dan lekker een stukje fietsen met mn dochter.

15. Embarazada

Triskele,
    Super goed meid! :D

Bewegen,
    Hier ook last van een beperking. Ik heb een zenuwaandoening en kan dus moeilijk sporten. Ik tel de elektrische fiets wel mee, ik ben conditie aan het opbouwen en ik fiets pas sinds kort. het fietsen met ondersteuning is voor mij even vermoeiend, of vermoeiender, als voor iemand met een normale fiets. Want ik heb beperkte kracht in mijn benen. DUs ik stel er een paar puntjes voor die ik trouwens niet op eet, maar geeft me wel een goed gevoel. ;)

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    de hometrainer hebben we er uit gedaan geen plek meer voor sinds we 2 kids hebben haha. ja op zolder maar daar kan ik niet makkelijk komen..

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    als ik macaroni uitreken kom ik op 9 punten uit(alleen de pasta vezelrijk)

maar als ik bij ww ga zoeken staat er pasta ongekookt 3 punten.. wat moet ik nu aanhouden?

18. Embarazada

Hmm, nou pasta ongekookt is minder dan gekookt. 35 gram ongekookte pasta in ongeveer 100 gram gekookt. Misschien is dat het verschil?

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    gekookt 100 gram is ook maar 3 punten zie ik

20. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Senna welkom.
    voor mij geboel zijn 27 punten echt weinig, ik mag er 39.
    Wat weeg jij en hoelang ben je.

Triskele hoeveel punten mocht jij.

Voor chinees ofzo pak ik me weekextra verder gebruik ik die ook nooit.
    Maar.voor.soms uitzonderlijk eten wel.

Water drinken moet ik juist afleren, drink niks.anders en dit gaat mij zo automatisch zit op 6 liter per dag.

Nou nog.ff verder bijlezen.

Hier gaat het nog steeds goed je leert idd vrij.snel bewust/gezonde keuzes te malen.

Dinsdag weer wegen ben benieuwd.

Denk niet dat ik mijn doel haal volgende week zaterdag 100 kilo maar ga morgen.ff nuchter wegen kijken hoever ik in de buurt zit

Deel Deze Pagina