ja het is niet zo overzichtelijk inderdaad, ik heet daar Triskele en schrijf mee hier WeightWatchers.nl: Forum - Forum Onderwerpen
Bumpie vakantie mag je genieten en wel goed dat je al een definitieve begindatum hebt, je kan het. Ik was natuurlijk al half juni begonnen dus heb in de vakantie genoten met mate, vanabond wegen op mijn eigen clybje weer en dan weet ik mijn resultaat over bier weken vakantie tot nu toe 1,1 kilo eraf
wat eten jullie eigenlijk als ontbijt en lunch. als je daar dan brood eet met boter en beleg zit je zo al aan een hoop punten. hier thuis wordt veel brood gegeten, dan vind ik het moeilijk om erbij te zitten met een salade of fruit. hoe doen jullie dat? hier net een kitkat mini op... ze lagen in de kast en ik kon er niet van af blijven. zag net online dat dit maar 2 punten zijn dus dan kom ik vandaag precies uit, al moet ik dan straks mn glaasje cola laten staan. tis echt kiezen, van pak ik dit of pak ik dat. Is wel heel goed voor mij omdat ik echt normaal van alles iets pakte, een glas cola, een handje nootjes, een handje chips etc. ben benieuwd hoeveel ik zondag weer kwijt ben. volgende week hebben we 2 verjaardagen, hoop dat ik het dan ook kan volhouden om niks te nemen. vind dat altijd zo een gezeur als je geen taart pakt; ben je ziek, wil je echt niks, a toe nou pak toch een stukje. etc.. en als ik dan zeg dat ik oplet met eten dan is standaard het antwoord; ohh dat hoeft toch echt niet hoor, je bent niet dik. pff familie.
Ik eet als ontbijt 125 ml yoghurt met verse aardbeien of kiwi's of appel enz. Daarnaast 1 boterham met appelstroop.
Ik wissel veel met breid, crackers, rijstwafeld ed nooit twee keer hetzelfde op een dag en geen twee dagen hetzelfde achter elkaar, soms kruidkoek erbij en daarbij wat fruit of een glas zuivel of goeiemorgen fruitontbijt, het gaat om variatie denk ik..
Ik wil ook graag met jullie meekletsen! Ik doe al een tijdje aan online WW, maar was de afgelopen 2 maanden even gestopt... Nu weer een paar kilo's erbij omdat ik echt veel gesnaaid heb Ik wil nog 8 kilo afvallen. Ik ben 1,70m en weeg nu 76 kg en mag 28 punten per dag. Als ontbijt eet ik vaak gewoon brood, maar wat ik ook lekker vind (en goed vult) is griekse yoghurt (0% vet) met wat honing, heerlijk!
Ik eet ook beschuit,crackers,rijstewafels,brood,roggebrood en dit afwisselend Het standaard geeft slecht resultaaat omdat je lichaam weet wat je keijgt en dat prikkeld niet. Ik pak ook vaak yoghurt of kwark met fruit. Weer gewogen en halve kilo eraf deze week, dus blij
hier ook afwisselend maar ik heb het idee als ik brood eet het harder aanzet. dus dat eet ik maar een paar x per week. Voel mezelf ne het eten van brood op opgezwollen.
Hoi allemaal, Ik ga binnenkort ook starten. Ik heb een online abonnement genomen en de app voor de IPhone geïnstalleerd. Weight watchers is een goede manier om kilo's te verliezen. Het gaat er langzaam af en komt er ook erg langzaam weet aan Ongeveer 10 jaar geleden ben ik ooit 6 kilo afgevallen ( gewicht was 55-56). Voor mijn zwangerschap was ik weer 6 kilo afgevallen (65 kilo). Toen ik wist dat ik zwanger was ben ik direct gestopt en heb ik niet meer op mijn voeding gelet. Na mijn zwangerschap ben ik meer dan 30 kilo aangekomen. Om een gezond BMI te krijgen moet ik minstens 20 kilo afvallen. Mijn eerste doel is 5 kilo
Maenditje, Goed resultaat, meid! Knap! Voor alle nieuwe, welkom! Gezellig zeg! Ik kan niet zeggen wat de gemiddelden zijn, ik hoor daar niet bij. Bij mij gaat het langzamer dan normaal door weinig bewegen ivm lichamelijke beperking. Ik voel me echter prima bij WW en ben me nu erg bewust van wat ik eet en hoeveel. Daarnaast ben ik meer aan het bewegen met fysio en heb dus het idee dat dit op den duur wel resultaat moet opleveren. Tot die tijd eet ik gezond en doe actief aan WW. Ik ga donderdag avond weer wegen! APP, App is gratis en erg praktisch, ik gebruik alleen de app en kan dan gelijk invoeren wat ik eet en in de supermarkt gelijk kijken hoeveel punten het zijn etc. IK heb daarnaast het boek tellen of niet tellen. Morgen weer een telvrije dag!
Heb gisteren ook naar het boek tel en of niet tellen gekeken, is het een aanrader. Ikga nu ook de combipasnemen denk ik, betaaldetot nu toe 11 euro per keer dat ik naar de cursus ging maar ik ga altijd, is een stok om me best te doem dus dan is een combipasgoedkoper en heb je online ook tot je beschikking. Volgende week was hij ook in de actie voor 20 euro voor een maand, dus mooi prijsje om uit te testen. De app kan niet op me telefoon dus hoop op mijn tablet want dat ijkt me enkel makkelijk aan online. Gisteren wel al de nieuwe boodschappengids meegenomen, had nog de oude maar de punten bleken wel veel te schelen dus ja. En verder ook tevreden over ww al val ik eenkeer minder af ik weet dat ik met dit wel echt mijn eetpatroon aan het verandere ben en bewuste keuzes aan het leren nemn ben van wat kan ik beter eten
Maenditje, Ik vind het boek wel aan te raden, zeker als je een telvrije dag doet. Ik pak dan namelijk al snel terug op dezelfde recepten en hier zie ik ook wat variaties er in staan. Is die boodschappengids gratis of betaal je daarvoor? In principe denk ik niet dat ik hem nodig heb, want heb de app al..maar toch Ik ga ook iedere week, dus voor mij is het zeker voordeliger de combipas te hebben. Ik maak ook zoveel gebruik van de app dat ik die combipas gewoon niet meer kan missen En idd, je verandert je eetpatroon, dus ook al val ik niet veel af...ik eet iig wel gezond!
Ik doe wel veel telvrij vind het wel lekker zo af en toe. De boodsvhappengods kost 12 euro omdat ik online niet heb is dit de enigste manier om te zien hoeveel punten iets is. Baal wel dat de app er enkel is voor de iphone dus op mijn samsung kan hij niet maar hoop op mijn tablet van onbekend merk wel. Dan zal ik de gids ook minder gebruiken omdat ik daar alles invul nu schrijf ik het op de papieren weekplanners
Ja dat is eigenlijk wel erg jammer van die app! Hoop idd dat hij wel op je tablet kan. Ik heb ook een tablet, maar dan ook weer van Apple en moet zeggen dat ik op die tablet niets doe. Mijn man wel. De tablet gaat mee op vakantie en dan kan ik mijn punten netjes invoeren als we in het huis zijn hihi...ik neem mijn telefoon nooit mee op vakantie, maar nu hebben we internet in het huis waar we zitten dus dan maar achteraf invoeren Hoe doen jullie dat met vakantie meiden? WIj gaan bijvoorbeeld naar Zuid- Spanje en daar wordt veel stobrood gegeten en toch ook voedingsmiddelen die de app niet zou kennen..ervaring mee?
Ik ben net twee weken naar Griekenland geweest en heb niet geteld ECHTER veel salade gepakt, beperkt vlees en stokbrood, max 1 toetje per dag (of 1 ijsje) alleen maar water gedronken en veel bewogen (baantjes trekken in het zwembad, leuke excursies met veel wandelen e.d. en was juist 1 kilo afgevallen in deze twee weken (en de volgende week weer terug met WW tellen en nog 2 kilo extra afgevallen gewoon een beetje jezelf inhouden kan ook, je weet inmiddels wel wat je kan en mag eten door het een tijdje te doen, sochtends deed ik ook wel eens alleen een eitje met wat fruit / yoghurt maar ook gewoon lekker toast met chocopasta hihi
Hier ook in mijn vakantie gewoon afgevallen. Maar in de caravan met zelf koken is dat goed te doen een all inclusie hotel lijkt me ook moeilijk. Je moet stevig in je schoenen staan om de juiste keuzes te maken tussen al dat lekkers
ik vond het juist makkelijk, ik heb hekel aan zelf iets klaarmaken in mijn vakantie, word ik echt sjaggie van dus altijd all inclusive en mijn man en kinderen hebben zowat alles gegeten wat los en vast zat maar ik vond het het niet waard, ik heb gekozen wat ik lekker vond en daarnaast veel groen Griekse salade in griekenland natuurlijk (moet wel zeggen dat ik na 2 weken geen feta meer kon zien hoor ) ben het effe beu!
Is denk ik bijkomend voordeel van WW als je crasht en je gaat op vakantie dan kom je heel veel bij terwijl als je normaal (tot veel) eet met WW ga je niets extra's vasthouden zeg maar, je kan misschien dus tijdelijk wat extra aankomen (vaak vocht!!) maar echt extreem is het vaak niet, als je tenminste niet helemaal je dak uitgaat met alles wat los en vastzit.
Daar hebben jullie wel een punt...in principe ga je gewoon door met normaal eten, zo zie ik het dan maar Ik heb er zin in! Wij zitten in een villa, met keuken etc gewoon..dus we kunnen uit etne maar maar zelf koken