Wie doet met me mee: Weight Watchers?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door onzewonders, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    Effe snel een berichtje...

Van de ww is helaas nog niets terecht gekomen. Manlief besloot ineens om te beginnen met verbouwen en hierdoor is de ww erbij ingeschoten. Had me maandag thuis gewogen en er was maar 0,6 kg bij, valt mee opzich....

Ben nog niet helemaal bijgelezen, maar zal snel reageren.

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    balen dat het niet gelukt is met ww..

Hier nu mijn 2de week(tja daarvoor al 2x in week gedaan haha maar nu ga ik het volhouden)
    Ik heb vanavond een BBQ dus overdag eet ik maar heel licht om vanavond wat te kunnen eten geen saus geen vette salades maar kip enz en max 3 stukjes stokbrood..

3. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Medousa,
    Ooh balen dat je nog niet kon beginnen! Komt vast snel goed :)

Ninja,
    Succes met de BBq. Die vind ik zelf altijd het moeilijkste.. ;)

Ik heb gisteren een verjaardag gehad en een biosje gepakt en bij allebei nietsgepakt. Ik had een telvrije dag dus heb gewoon goed lekker en genoeg gegeten tijdens de maaltijd- momenten. Tussendoortje gewoon fruit. Ging prima, had er niet eens zinin. Vandaag veel licht eten en vanavond staat er een stukje chocola op het menu ;) Ik heb 8 punten over voor de tussendoortjes en 12 gram chocola is 2 puntjes, 12 gram is 2 blokjes...valt dus echt enorm mee! :)

Ik ga vanavond wegen, na anderhalve week. Dus ben erg benieuwd! Duimen jullie voor me? ;)

4. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ik duim voor een goed resultaat

5. Embarazada

Dank je wel maenditje! Ik ga nu eten en dan rond half zeven is het het uur van de waarheid ;)

6. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    En? Ben je weer iets afgevallen meid?

Ben benieuwd!

Ik heb vanmiddag een extra echo gehad. Was ff ontzettend onzeker, dus toch maar het ZH gebeld. Ik mocht om 15.50 komen, erg fijn. Het zag er allemaal super uit, hartje klopt en het kindje is goed gegroeid! Weer een fotootje meegekregen, super leuk!

Vanaf nu ga ik er van genieten heb ik mezelf beloofd!:)

7. Embarazada

Yeaaaaaaaaaaaah, deze week gewoon 2,7 kilo afgevallen! Even een inhaal slag gemaakt zeg! Ben echt superrrrr blij :D

Gelijk mijn banner even aangepast. Voor het eerste ww doel nog maar 1 kilo en ik heb vandaag een ster gekregen...haha dat je zo blij kunt zijn met een sticker ;)

FBDB,
    OOh fijn dat alles goed is meid!

8. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Haha erg he hier ook iedere keer zo blij met een ster.

Maar super resultaat man.

Ik heb heel deze week netjes gedaan maar morgen ga ik los op de eerste verjaardag van me zoon.

Tenminste ga niet schrijven en echt wel wat lekkers nemen

9. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Fbdb fijn dat alles goed was en nu hoe makkelijk het ook gezegd is proberen lkkr e genieten

10. Embarazada

Maenditje,
    Jaaaa ben ook super blij! ;) Ik ben nu in totaal 4,1 kilo afgevallen met WW in 7 weken..daarvoor was ikal wat afgevallen en dat telt ook natuurlijk mee. Nog 1 kilooooo en dna eerste doel bereikt ;) Maar goed...mijn einddoel ligt een stuk lager ;)
    Toch weet ik niet goed wat het ideale gewicht is voor mij..los van mijn BMI. Ik ben benieuwd waar ik me goed bij ga voelen.

Hebben jullie een streefgewicht/BMI/gevoel? ;)

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Goed bezig Embarazada!!

Mijn streefgewicht is 67 kilo (ik ben 1,70m en mijn BMI zal dan rond de 23 zijn)
    Stomme is dat ik dit ook woog een paar maanden geleden maar toen weer helemaal los gegaan ben met (vr)eten! :x
    Nog een kilo of 8 te gaan voor mij dus...

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wouw super goed zeg zoveel afgevallen!!! Top

@ streef gewicht ik ga eerst voor de 80 dan zal ik al heel blij zijn.

Ik ben in 6 maanden tijd bijna 19 kg aangekomen echt verschrikkelijk gelukkig is er alweer ruim 6 kg af maarja nu de rest nog

13. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ik wil doorgaan tot 80 kilo.

Hier zit ik ook deze kerst weer op hetzelfde gewicht als vorigr jaar kerst.

Was in oktober begonnen met afvallen en 11 kilo kwijt en woog met kerst 95 maar toen me laten gaan en niet terug op gepakt met gevolg 15 kilo erbij half juni toen ik weer begon

14. Embarazada

Chiggy,
    Dank je! Ja kan gebeuren he meid...ik zal blij zijn als ik uberhaubt in de buurt kom van jou gewicht ;) Je weet iig dat je het wel kan! ;)

Ninja,
    Dat komt ook in de buurtvan mijn streven nu. Dan ben ik nog te zwaar...maar zal ik er al wel heel anders tegenover staan ;)

15. Embarazada

Maenditje
    Ook 80 kilo! Hihi..ik ook ;) als eerste grote streefgewicht, dan ;) Ik ben 1,63 dus zou nog wel lichter mogen..maar met 80 zou ik al vreselijk blij zijn!

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja ik ben ook maar 1,60 dus eigenlijk zou het iets van 60 moeten zijn maar ja dat weet ik ook niet dat is volgens mij 20 jaar geleden dat ik zo weinig woog haha met 80 zou ik al heel blij zijn. Ik kom van de 132 dus dat is al een heel verschil natuurlijk

17. Embarazada

Ninja,
    Zoooo ja heel veel, super goed van je zeg! :) Ik weet dat ik er met 80 kilo ook goed uit zie. Met 74 nog beter...dat woog ik in 2007. Ik ben dus erg benieuwd hoe het is om nog minder te wegen..maar eers maar terug naar die cijfers ;) Dus mijn eerste doel blijft nu even het ww doel van 92,3 kg ;) Hoooop zoo dat ik dat volgende week heb bereikt, zou super zijn :)

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik lees al dat ik niet de enige jojo ben :D;)
    Ik weet heel goed wat ik wel en niet kan eten maar soms steek ik mijn kop in 't zand, verban ik de weegschaal voor een tijdje en eet ik weer alles wat zo lekker (en zo slecht) is :)

Embarazada, dankjewel!!

19. Embarazada

Chiggy,
    Nee jojo'en is me niet onbekend ;) wel onbemind ;):p Ik hoop dat ik nu met WW leer omgaan met eten..dat kon ik in het verleden niet en voel me nu al wel anders met WW dan met andere dieeten :)

20. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Daarom.rol je snel in de we omdat wij alà ervaren lommerd echt.wel weten wat.gezonde keuzes zijn.

Ik ben ook 1,65 en ik woog 80 in sept 2009, was toen na dit gericht afgevallen vóór mijn trouwen.

Nou vandaag de verjaardag van mijn kleine zoon, ongelofelijk dat.hij alweer.1 jaar bij ons is

Deel Deze Pagina