Wie doet met me mee: Weight Watchers?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door onzewonders, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    Maienditje...van harte gefeliciteerd met je zoontje! Het gaat toch snel die tijd! Geniet er van (ook van het eten)

Ik ben 1.72 ik zou al heel blij zijn als ik 79,9 weeg, maar dan ben ik er nog niet! Ik wil een gezond bmi en dat is rond de 74 kg....ik weeg nu 102 dus eerst maar eens onder de 100 wegen ( en vasthouden)

Maandag ga ik echt naar cursus en binnenkort krijg ik een iphone dus kan ik heel de dag met de app aan de slag en heb ik geen excuses meer....

2. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Maenditje,
    Gefeiciteerd met je zoontje! :)

Medousa,
    Ooeehe, dat gaat je wel echt helpen denk ik hoor, die app! Ik vind hem echt geweldig! :D

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Maienditje:
    Gefeliciteerd met de kleine man!! Maak er een hele leuke dag van vandaag en geniet van de kleine man en van het heerlijke eten!;)

Liefs!

4. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Bedankt allemaal voor de felicitaties, het was een leuke dag en lig nu vermoeiend op bed.

Ben deze verjaardag misschien nog wel afgevallen, was zo druk met lopen voor de visite we hadden 36 man van 3 tot 9.

Tot drie uur had ik keurig ww gedaan en op de verjaardag heb ik wel geteld op 2 fanta light, dus wel te weinig gedronken.
    2 stukjes stokbrood, door de bakker al gesneden dus zo dik als een broodsnee en een kipsate.
    Wel drie bolletjes vanillie ijs als toetje

Maar super eel in de weer geweest, maar wel zelf genoten.

5. Embarazada

Maenditje,
    Nou valt super mee toch! Ik denk dat ik meer van mijn spaarpotje van deze week heb gebruikt aan de BBQ van vanavond...maar goed, mijn spaarpot loopt tot morgen en ik heb nu nog 32 punten over. Het valt dus nog steeds mee. Veel gedronken maar niet veel water, morgen even inhalen!

6. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Vind het ook super meevallen hoor Maienditje! Heb je niet lekker een stukje gebak ofzo op? Heerlijk!

Fijn dat je zo genoten hebt van de 1e verjaardag!

7. Triskele

Triskele Niet meer actief

pfff 3 dagen Disney Parijs gehad, had wel wat spullen meegenomen van huis om te snacken maar bij ontbijt waren er niet echt magere spullen. Ben net een ballon (vocht vasthouden) en heb overal pijn (van het lopen) dus ik woog ook wat zwaarder, vandaag even heel veel drinken en dan van de week even mager doen en hopelijk valt het dan niet tegen.

8. Triskele

mijn ideale gewicht zou ergens bij 75 zijn geloof ik (BMI 22 ofzo, ik ben 183 cm)) maar ben heel blij met 80/85 eigenlijk vandaar dat mijn doel nu 85 is (dan moet ik nog 8,7 kilo afvallen. (ik woog 1 januari 2012 ; 112,4) en op mijn zwaarst woog ik rond 125 kilo (net na zwangerschap dat wel)

9. Embarazada

Grappig he hoe verschillend al die gewichten en lengtes! 80 kilo ziet er ook bij niemand hetzelfde uit!
    Mijn ideale gewicht zou 66 zijn, volgens een BMI berekening op internet. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat al heeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet gewogen heb. Ik zou het geweldig vinden om er achter te komen hoe dat er uit ziet bij mij...maar eerst maar die 80!

Triskele,
    Ohhh wat leuk zeg Disney! Je trof het wel met het weer of niet?
    En idd dan maar veel drinken vandaag en even alles wegspoelen ;)

10. Triskele

Ja was geweldig inderdaad maar wel superdruk!!

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    a disney leuk!!! ik ben een echte disney ganger haha wij gaan waarschijnlijk in nov weer 5 dagen..

Wat heb je daar overdag gegeten? je hebt wel salades enz maar verder veel cal rijke produchten he..

Ik ben 1,9 kg afgevallen deze week!!! Ondanks een etentje,verjaardag,en een bbq best trots op mezelf!

Vandaag lekker weze lunchen nu wel 3 punten extra verbruikt maarja deze week maar eens lekker veel bewegen dan komt het wel goed.

Onze zoon is lekker zwemmen met opa en oma dus lekker rust haha wat is een baby nog makkelijk zeg haha

12. Triskele

We hadden gewoon ontbijt daar dus heb wat yoghurtdrink, fruit en een broodje ofzo op met thee, overdag veel water (alleen maar water of spa rood) en dan had ik kruidkoek meegenomen, appel (die ik had meegenomen van ontbijt hihi) voor de kids had ik ook fruithapjes, broodjes e.d. bij maar heb ik allemaal niet genomen) en dan savonds wel wat ongezonds alhoewel 1 dag frietjes (halve portie) en hamburger en tweede dag pasta met kip (stukje ervan) en een salade.

13. Embarazada

Triskele,
    Nou dan heb je het goed opgelost toch?

Hier weer een rommelige dag. Bij de buurtjes op de koffie, maar dat werden tapas in de zon. heerlijk! Maar wel niet helemaal volgens planning. Vooral omdat we smiddags al warm op hadden en dus van plan waren vanavond een boterhammetje te eten ;) Maar goed..dan maar weer flink aan de water :p

14. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    grrr hier vanochtend 0.5kg erbij. had van de week ook 2 x een bbq en ook een enorme (fr)eetdag. dus het verbaasde me niet, maar toch.
    nu deze week maar weer goed opletten, hebben woensdag en donderdag een verjaardag.

15. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Triskele ik vind ook dat je het netjes heb gedaan in disney.
    Disney is lang geleden voor mij maar als jeremy wat groter is wil ik er wel weer eens heen.

Zo weer top afvalresultaten en senna kom op dat heb je er zo weer af.

Bij mij viel het ook tegen had ik me voorgenomen nergens op te letten zaterdag en uiteindelijk niks geks, ongezonds, nijzpnder op en geen tijd en ik merk dus echt geen behoefte meer aan.
    En fbdb wel een stukje taart natuurlijk had zelf een marseintaart gemaakt.

Gisteren ook gewoon ww dag gedaan al merk ik met het nieuwe boodschappengids, ik had nog de oude dat dingen minder punten zijn dus eet misschien te weinig want vrijdagmorgen woog ik 100,7 en nu 100,8 maar ik zie het dinsdag wel.

Ik heb geen kiloknallers meer steeds halve kilo maar alser maar afgaat ben ik blij.
    Ik eet nu bewuster en mag gewoon alles dus geen dieet idee dus vol te houden.

Heben jullie een voorfot van jezelf gemaakt ik dus vergeten, mensen om mij heen gaan het nu zien krijg steeds vragen ben je afgevallen.

En voor gezond bmi zou ik ook nog meer moeten afvallen denk ik dan terug naar de 80 maar dat zien we dan nog wel.

Nou dmes een goede ww week toegewenst en we kunnen het allemaal

16. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Maenditje, nog gefeliciteerd met je zoontje :)

Medousa, die app is inderdaad superhandig!!

Triskele, Disney.. leuk joh! Wil ik ook graag een keer naar toe... Als zoontje wat ouder is :D

Ninja2, 1,9 kilo, wow!! Super zeg!!

Ik had het weekend even geen zin in WW :)
    Vandaag weer er tegenaan...
    Heb heeeeerlijke carpaccio gekocht, ga ik straks in m'n lunchpauze eten, lekker met veel rucola. Heb er nu al zin in :D

Heel veel succes deze week voor iedereen!!!

17. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Goedemorgen,

Hier de afgelopen weken ook totaal niet aan WW gedaan. Het is echt te erg met verjaardagen, BBQ's en feestjes!;) Normaal kan ik mij goed inhouden, maar ik heb nu af en toe een keer wat lekkers gepakt. Let wel op wat ik neem, maar gisteren bijvoorbeeld toch een roze koek op, terwijl ik dat anders nooit doe.

Maar goed, vandaag begin ik maar weer. Over 2 weken moet ik weer werken en ik wil dan weer lekker in mijn lijf en ritme zitten.

Vanochtend weer begonnen met een boterham met appelstroop, zo lekker kwark met een appel en zo is de dag weer begonnen.
    Om 10.30 wandelen met een vriendin, hopelijk blijft het nog even droog.
    Het kijkt hier wat grijs...

Succes vandaag en deze week dames!!

18. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Super gedaan meid! Kun je trots op zijn!!:D

19. Triskele

Nou 1,9 kilo is inderdaad geweldig!!!!

20. Embarazada

Senna,
    Ooooh meid..kan zo eens schommelen he..geen paniek! Komt vats goed meid!

Maenditje,
    Even wennen dan de nieuwe lijst? Ik doe alles met de app..dus geen idee van oud en nieuwe lijst.

Chiggy,
    Ooooh lekker carpaccio...hmmmm ;) Kan ik me best op verheugen, hihi!

Deel Deze Pagina