Wie doet met me mee: Weight Watchers?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door onzewonders, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Medousa ik heb me ook voorgenomen enkel op de club te wegen.
    Die weegschaal is geeikt dus dan weet je het exact en klopt altijd.
    1 nadel je kleding en schoenen blijven aan dus even opletten dat het steeds hetzelfde is.
    Ik verwacht dat ik deze week wel veel afval maar is vaak de eerste week.
    Het is juist de kunst om bij stilstand de moed niet op te geven maar dat ga ik nu niet doen.

Ik val liever langzaam af zodat het er ook echt afblijft.

Friet eet ik ook gewoon 1 keer per week maar dan dus uit de actifry met kipfilet en sla dan kan het goed.
    En anders heb je idd altijd die extra punten.

De voetbal was dramatisch maar het verlies deze keer dus niet weggegeten.

Wat is eigenlijk jullie gewicht en doel allemaal, als jje het wilt delen natuurlijk.

En de recepten ga ik ook maar eens proberen heb het boek 365 dagen staat voor iedere dag een weekmenu in.
    Ik ben zelf ook geen viseter maar soms moet je dingen proberen.

Nou iedereen weer een plezierige dag

2. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    Maienditje, ik trek elke week hetzelfde aan en als straks de kleding te groot wordt, dan ga ik andere kleding aantrekken ( en die trek ik dan weer elke week aan)

Mijn uiteindelijke doel is een gezond bmi, maar dat duurt nog wel effe. Ik weeg nu 99,5. Mijn aankomende doel is 97 dan heb ik de 5% bereikt. Het doel daarna is de 10%.

Ik heb gisteren geen voetbal gekeken, ben geen voetballiefhebber. Ik heb heerlijk met een vriendin gewandeld met de kleine, tijdens de wedstrijd. Er was niemand op straat........heerlijk rustig ;)

Ik ga morgen voor het eerst een telvrije dag doen......ben benieuwd of dat bevalt.

3. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ik ben ook benieuwd naar die telvrije dagen.
    Me eens in verdiepen wat je dan kan eten en doe ik hem denk ik maandag

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Mijn gewicht is 90. Ik wil echt naar de 80, het liefste natuurlijk 76, dan heb ik een gezond BMI. Maar dat is mij nog nooit gelukt, dus de 80 is dan mooi genoeg.
    Ik ben echt reuze benieuwd wat ik maandag weeg! Hopelijk heeft het geholpen. Normaal sta ik iedere dag op de weegschaal, dus het kost mij best veel moeite dit niet iedere dag te doen. Maar tot nu toe is het gelukt!

@Maienditje: dat boek, 365 dagen, is dat het nieuwste boek dat in juni zou uitkomen? Is het iets?

De telvrije dagen heb ik ook nog niet geprobeerd. Moet er dit weekend eens voor gaan zitten om dat uit te vogelen.

Vandaag stagebezoeken gedaan. De hele dag door de stad gerend, dus beweging heb ik al gehad. Nadeel van een stagebezoek in de stad is dat er veel leuke winkels zitten. Heb dus weer een shirtje, polo en een trui gekocht. Wel in de aanbieding, maar toch...

Ach ja, mag mezelf wel een keer verwennen toch?;)

Vanavond eten we gekookte aardappelen, verse spinazie en kipfilet. Totaal 7 punten. Valt weer mee!

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Net weer een uur gewandeld met een vriendin. Weer 4 punten erbij!:D

Alvast weltrusten meiden!

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wat is een tel vrije dag?

Ik ben vanaf zo al 3,5 kg kwijt..

ik wil 83 gaan wegen dan ben ik weer terug waar ik na de bevalling op begon( ik was al 50 kg afgevallen maar door AD weer aangekomen heel snel helaas)

7. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Zo hele avond weggeweest en lig nu in bed.
    Dag is weer goed gegaan, had twee puntjes over.

Truste allemaa

8. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    Ninja2 bij een telvrije dag eet je alleen maar verzadigende dingen zonder te tellen. Eet je iets wat niet verzadigend is, dan moet je die ounten van je weekextra afhalen...

Ik ben door mijn weekextra heen :$ dus de laatste dagen goed de punten in de gaten houden....

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Wat is eigenlijk het verschil tussen verzadigde en niet verzadigde dingen? ik doe het online en ik zie soms groene punten staan? ik vind de site soms we onduidelik hoor

10. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Vlees/ vis is een verzadigend product en zo ook aardappels en pasta dacht ik.
    Als iets uit die categorie een groen vakje heeft werkt het zo dat je van vis/vlees zoveel mag eten als je wilt voor max 5 punten.
    Kip is bv 100 gram 3 punten maar eet je 300 gram is het er 5.

Bij aardappels is de max punten 7.
    Dus als je meer eet en volgens de punten zou het dan 9 zijn schrijf je er maar 7.

Lastig uitleggen hoop dat je het snapt want misschien ben ik wel net zo onduidelijk als de site.

Medousa ik ben dus ook ben benieuwd hoe de tel vrije dagen gaan.
    Volgens mij klopt het wat je zegt je tel dingen moeten dan van je weekextra.
    Mijn vraag is mag je dat dan wel.

Hier zondag naar het pannenkoekhuis dus overdag goed kijken hoe ik het indeel.
    Wilde de eerste week liever geen extra punten gebruiken

11. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    De voedingsmiddelen met een groen icoontje zijn verzadigende voedingsmiddelen. Dit zijn producten waar je langer vol van zit ( even kort door de bocht gezegd) en je krijgt hier minder snel honger van.

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    gaan jullie ook naar de bijeenkomsten?

13. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    Ik ga wel naar de bijeenkomsten, dit is voor mij echt een stok achter de deur.

Tot nu toe gaat het goed een telvrije dag, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar tellen.....mis toch mijn koekje tussendoor :(

Je mag wel niet verzadigde dingen eten wanneer je een telvrije dag heb, maar ik vind het zonde om mijn weekextra te gebruiken voor dat, die gebruik ik echt voor de lekkere trek, zeg maar......heb deze week alleen veel lekkere trek gehad :cool:

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik zit een beetje te twijfelen haha. Ik denk dat het wel makkelijk is omdat je dan ook meer uitleg krijgt enz. Ik ga volgende week 2 weken op vakantie.. daar ga ik wel echt opletten maar ik denk dat ik daarna toch een combipas afsluit!

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik zie iedere dag ruim 0,5 gram eraf gaan haha het gaat echt hard met ww

16. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wow! Dat is echt super!!
    Ik weeg maandag pas... Duurt nog zo lang! Ben echt reuze benieuwd hoeveel er af is joh!

Vandaag een beetje een rare dag qua eten geweest. Moest weer stagebezoeken doen en dan schiet het eten er bij in.

Vandaag dit op:
    125ml yoghurt met verse frambozen en aardbeien
    beschuit en cracker 30+ kaas

Toen met een collega in de stad bij de DE winkel een cappucino gedronken met een inie mini chocolaatje.
    In de auto een appel en een boterham met kipfilet. Net thuis nog even het kontje van het brood met kipfilet.

Totaal nu 13 punten. Nog 19 punten te besteden.
    Vanavond rundvlees (3p), met aardappelen (3p) en rode kool 200g (4p).
    Weer 10 punten er af, dus 9 over.

Vanavond een verjaardag, dus dan kan ik als ik wil nog iets nemen. Maar dat doe ik liever niet, want zodra ik begin, dan ga ik helemaal los!;)
    En dat willen we juist niet hebben...

Vandaag wel weer veel gelopen door de stad ivm stagebezoeken in de winkels. Dus reken maar 30 minuten lopen, weer 2 punten in the pocket!:)

17. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ik ga ook naar bijeenkomst.
    Heb geen combipas maar betaal los 11 euro per keer mocht ik een keer niet kunnen is het geen zonde geld.
    En al een maand betalen werkt niet als een extra stok al vaak meegemaakt bij de sportschool.

Extra punten verdiemen door bewegen dat houdt ik niet bij hoor.
    Heb genoeg aan dit dus wie weet als ik straks minder punten mag ddat ik dat ga gebruiken.

Maar ik vind ww ook geweldig.
    Gewoon je eigen eetpatroon aanhouden, met kantlijnen dan.
    En valt me nu al mee hoeveel tijd al dat gerekwn is met die punten.

Hier weer een nette dag gehad.
    Zitten nu in de auto naar de camping.
    We hebben een seizoensplaata en daar gaat het elk weekend mis maar nu echt al mijn dagplanning gemaakt en gezonde producten mee.
    Gaat goed komen.

Fijn weekend alvast allemaal

18. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Geniet lekker van je weekend!
    Het helpt echt om van te voren al een planning te maken, je houdt er dan toch meer rekening mee dan dat je het zonder zou doen.

Succes en veel plezier dit weekend, ben benieuwd of het lukt. Vast wel!

19. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Zo ontbijt achter de rug geen croissants maar twee bruine boterhammen. Et kaas.
    Gaat vast goed komen.
    Moet accepteren dat een weekend camping geen vakantie is maar gewoon onze tweede huis.

Vanmiddag ff het zwembad induiken voor de beweging.
    En ga nu even wat puzzelen voor hel mijn week planning.

Ben wel benieuwd dinsdag, ga ook vragen wat je met uiteten kan doen.
    Volgende week zaterdag met de familie wokken.
    Dat valt nog mee als je veel groente neemt en kip en biefstuk.
    Maar ik vind het brood, kruidenboter en toetjes veel lekkerder.

Die week daarop hebben we vrijdag een bbq en zaterdag naar het pannenkoekhuis dan zullen mijn extra punten wel gebruikt worden.

Maar ja zo heeft iederen mens wel eens wat.

Fijne dag iedereen, ga je nog wat doen dit weekend

20. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Knap van je dat je geen lekker croissantje hebt genomen! En lekker zwemmen vanmiddag, heerlijk! Geniet er van!!

Wat een gepuzzel is het in het begin om je boodschappenlijstje te maken he! Op zich is mijn lijstje niet veel anders dan normaal, maar ik let er wel op dat ik nu de artikelen neem met de minste punten.

Zo at ik vorige week Kip Tandoori van Knorr. Dat kost je gewoon 28 punten per portie! Niet normaal toch??:$
    Nooit geweten dat het zo slecht was. Natuurlijk wist ik wel dat het niet het gezondste was, maar zoveel! Jeetje!

Hebben jullie ook producten ontdekt waarvan je niet wist dat er zo veel in zat?

Deel Deze Pagina