Ja, ik vind het wel fijn...dat stilt even die honger die ik soms voel en de behoefte om meer te eten. Ik doe het maar soms en dan de vlgende dag weer af wegen..dan valt het soms tegen...maar ja
Ninja je bent niet slecht soms mag dat echt wel. Ik heb ook het gevoel dat je op een telvrije dag meer mag en automatisch eet je ook meer. Ze zeggen dat je van telvrijedagen meer afvalt dus ga denk ik vanaf zaterdag weer telvrij doen een weekje ofzo
Ninja, dat moet kunnen toch? Ik weet niet hoeveel punten je mag maar zelfs al neem je een stukje chocolade dan nog kun je wel binnen je dagtotaal blijven toch? En het is ook helemaal niet erg om wat van je vrije weekpunten te gebruiken. Doe ik ook wel eens hoor en ik mag 27punten per dag en kom daar zelden meer dan 2-3 punten bovenuit
moet gewoon kunnen vind ik zo leer je omgaan met "slechtere" etenswaren, dat je leert met mate het te eten, helemaal mee stoppen daar leer je niets van.
ik heb met avond eten nu 1 punt extra verbruikt maar ook wel al 14 punten verdiend deze week.(weegdag is zondag) Ik mag 32 begonnen met 34. Maar ik moet zeggen dat ik nu veel brood heb gegeten normaal doe ik dat niet hooguit 1 portie per dag. vanavond aardappels(uit de actifry) tartaar en broccoli. en dan vanavond maar weer een rondje fietsen
normaal at ik idd 1 reep nu is stukje! Dat is wel een verschil natuurlijk.. Ik ken iemand en die wil graag punten overhouden? dat is toch niet goed? ik maak ze eigenlijk altijd wel op
ik wil eigenlijk donderdag naar een cursus gaan maar moet je jezelf dan eerst aan melden of kan je zo binnen lopen? ik heb een combipas al een tijd maar door vakantie waren ze gesloten
Je kunt gewoon zo binnen lopen! Enne Ninja, meid dat moet gewoon kunnen. Telvrije dag, ik kan me bijna niet voorstellen dat ik hier mee van af ga vallen, hihi
nee dan mist ze juist het principe van WW je moet al je punten opmaken, maar geloof maximaal 10% aan "slechte" dingen hihi daar zijn eigenlijk je weekpunten voor.
nee ik vind dat dan irritant want dan zeggen ze dat WW niet werkt, nee als je je niet eraan houd niet nee, het is geen wedstrijd om de meeste punten over te houden. Het gaat om een gezonde levenstijl waar je genoeg eet om goed te verbranden zeg maar, jammer dat ze het principe mist, op zich een puntje over is op zich niet verkeerd maar met 10 over eet je echt veel te weinig en dan is het wel echt dieten terwijl dat niet hoeft.
en dan iedere dag hardlopen enz..ik snap het ook niet. Lijkt idd wel of ze een wedstrijd wil winnen en er trots op is.
jep maar ik herken het wel van mezelf van voor WW dus wie ben ik om er echt wat van te zeggen hihi Als je elke dag hard loopt is het zeker verstandig om de helft van deze sportpunten op te maken, maar weet je laat je niet opfokken door deze personen. WW is een marathon en geen sprint dat is denk ik een van de wijste dingen die tegen me gezegd is (maar dat gaat net zo goed op voor afvallen in het algemeen zeg maar) Ik probeer mezelf voor te houden (omdat ik ook ongeduldig ben!) dat ik het er ook niet aan heb gegeten in een maand dus kan even duren voordat het eraf is.
Hey allemaal, Ik ben ook begonnen met weightwatchers! NU bijna 1,5 week bezig en 1,1 kg kwijt, maar ik moet zeggen: ik heb vorige week 3 x bij anderen gegeten met bbq, frites en chinees! (hoezo ongezond!) en ook nog een stuk taart! Ben ook in de min gegaan, gelukkig maar 2 punten maar dat gebeurd nu dus niet meer!! Gisteren bij de mc donalds wezen eten om mijn vriend zijn vakantie af te sluiten, en ik ben heel wijs geweest door een salade te nemen i.p.v een menu! en ohhh wat voelde ik me trots Hoeveel punten hebben jullie op een dag eigenlijk ?
momenteel heb ik 35 punten en ben begonnen met 41 punten, ik ben wel vrij lang (183 cm) dus dat scheelt.
Kleintje88, Welkom meid en wat goed van je salade! Dat had ik ook een tijdje geleden, was wel trots maar vond er niet veel aan Ik ben begonnen met 34 punten en heb er nu ook 32, net als Ninja Punten gaat idd naar beneden als je af valt.