Wie doet met me mee: Weight Watchers?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door onzewonders, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    @Maienditje: goed resultaat meid! Op naar de volgende kilo's!

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    @Medousa: geniet er van! Lekker ff tijd voor jezelf!

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik ben de laatste weken niet zo actief meer bezig met WW. Ik eet netjes, maar ik noteer niets meer.
    Per dag eet ik wat ik met WW ook at en misschien af en toe een extra bouillonnetje erbij ivm duizelingen of een extra koekje bij de koffie. Verder niets spectaculair.

Ik zal de komende maanden mee blijven lezen, maar ik ben er niet actief genoeg meer mee bezig om mijn afvalresultaten te vertellen. Ik zal de komende tijd alleen maar aankomen.;):D

Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met WW. Jullie zijn allemaal kanjers, dus dat gaat helemaal goed komen!

Natuurlijk blijf ik jullie wel volgen hoor! Veel succes dames!

Liefs Fem

4. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    haha ik hoop dat je een killootje of 15 aan gaat komen ! Laat je af en toe wel wat van je horen?....anders spiek ik wel bij je :p

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    haha kom je uit de buurt dat je dat kent hihi. nee ik ga naar bakel. Op de fiets denk ik haha 14 km valt mee

6. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Fbdb hele gede zwanerschao gewenst en berivhtjes van goed echo's of wat dan ook mag je zeker met ons delen.
    En ik merk aan jou dat toch je eetpatroon al iets veranderd is en bewuste keuzes maak.

Ninja heb jij les van marion of niet heb in me vakantie les gehad van haar ging toen naar breda.

Ik houdt ook nu de online punten aan, je merkt dat het op de cursus altijd te druk is om daar op gemak na te vragen of je al omlaag kan.

Medousa ik weeg en schrijf ook iedere gram blijven wel de beste afvallers want als je denkt ik neem altijd maar vijf gram boter dat weeg ik niet sluipt het er snel bij in dat je toch meer neemtm

7. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Trouwens bij wie klopt de gezegde vijf kilo is een kledingmaat.

Ikdraag al jaren maat 46/48 of ik nu 80 of 120 weeg.
    Nu ook tien kilo eraf en nog geen verschil aan kledimg

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    echt waar das vervelend..

Ik woog 132 toen had ik maat 54/56 en toen ik 83 woog maar 42/44 nu 44/46

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nee natasja maar dat zie ik op de site staan ben nog niet geweest haha

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    zo sem is lekker weer naar de psz en evy slaapt ik heb net een bruine boterham met 30+ graskaas op en zit nu aan 125 gram griekse yoghurt 0% vet meet banaan en aardbei.

Vanavond eten we noedels,kip,groente en 1 eetlepel satesaus.

Ik heb voor de rest van de dag nog 18 punten over best veel

11. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Oh ninja zou kunnen ik dacht dat ze bakel ook deed.

Maar 1 voordeel hoef niet steeds maatje groter of kleiner te shoppen

12. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik woon nu in Helmond maar kom van Elsendorp af, we hebben daar ook de zaak zitten ;) ook zo'n lekker gat dat Elsendorp hihi

13. Triskele

jemig dat is irritant,

even denken toen ik 115 woog had ik 50/52 toen ik net boven de 100 woog had ik 46/48 en nu heb ik 44 (bij 95 kilo had ik dat al) ik wil naar de 40-42, maar verwacht zelf nog wel minimaal de 85 te moeten halen voordat ik dat haal (de 42 dan hihi)

Ik draag altijd sluitende kleding (niet strak, niet te los) dan lijk je dunner namelijk, ik merk dat veel mensen met pondje teveel zulke wijde kleren dragen maar dan lijk je juist dikker, ik denk dat je met goed sluitende kleding het effect sneller merkt?

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

ja das ook niet zo groot haha. Ik ben 2x in helmond bevallen ga wel vaak shoppen daar.
    wat voor een zaak hebben jullie?

15. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Ik heb daar ook last van...heb altijd maat 44...heel vreemd :( maar ja..ik denk dat hetbij mij door mijn borsten denk ik?!?

16. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ik draag ook wel sluitende kleding en soms is er wel een rolletje boven de broekrand te zien, pech zoben ik.

Ik heb ook cup E en dat blijft hoeveel ik afval dus bovenkleding heeft er wel mee te maken al is dat een maat kleiner dan broeken.

Zocht nu een jurk want ben over twee weken getuigen op de bruiloft van me vriendin en ik hang dus tussen 46/48 in heel irri

17. Triskele

hier ook bevallen in het ziekenhuis ;) (allebei de keren ingeleid) was vanmorgen nog in de stad even shoppen...

Wij hebben een zaak in aanleg en onderhoud van sportvelden tevens verzorgen wij ook de inrichting hiervan, we zitten langs de middenpeelweg (van rips naar zeeland zeg maar) (nouja parallel ervan) de rotonde iets voorbij en dan niet knipperen anders ben je E-dorp weer uit ;)

18. Embarazada

Maenditje,
    Misschien kun je dan wel slagen bij Steps? ik vind hun jurkjes altijd zooooo mooi! :D

19. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ja maar hebben die grote maten ga eens online kijken.

Het jurkje wat ik had gekocht in de uitverkoop was maar 15 euro en gaat nu naar een coupeuse die maakt hem korter en wat vlotter en passend

20. Embarazada

Ze gaan tot maat 46, dus misschien net niet of net wel ;) Ligt er aan denk ik ;) Ik pas de meeste jurken wel, maar sommige ook niet.

Deel Deze Pagina