ja vandaag was weegdag haha dus dan kan het wel maarja toch twijfel ik. maarja dan maar wat extra bewegen. het is ook zo warm om te koken
2 kg wouw!!! nou ik kan gerust 2 kilo in een avond aankomen haha maar vaak is dat met dit weer of als ik ongi moet worden maar dan gaat het er ook weer snel af
Ninja Wat goed meid! En Medousa ook al zo goed! Ben jaloers...was op de curse halve kilo aangekomen..grrrr...zij dacht vocht, maar ik vond het wel flink balen. Frietje kan af en toe wel toch..gaat om keuzes maken Medousa, BBQ en turks brood, hmmm...hihi Wij hebben gisteren BBQ gehad, drie kipsateetjes op van 1 kipfilet van 100 gram, anderhalf spek en voor de rest best wat brood enzo...pfff...hoop zo dat ik goede keuzes heb gemaakt...vandaag een telvrije dag, dus we gaan het zien...lukt goed tot nu toe!
nou hem me net aangemeld voor de online cursus...hoop dat het echt gaat lukken, jullie moeten me wel helpen hoor..zat net even te kijken wat ik allemaal kon vinden maar nu kan ik bv geen smeerboter vinden voor gewoon op brood bv...heeft dat miss. een aparte naam ofzo?? en iemand en tip hoe ik de eerste dag morgen het beste kan beginnen kwa plannen enzo..hoe begin ik nou zoiets want het is toch best een uitzoekerij de eerste keren!!
Wat een goede resultaten zag ik super Dames die niet zijn afgevallen: balen maar doorzetten volgende week is er vast weer wat af! Hier: -0,6 kg en dat is eigenlijk in 2 dagen want donderdag was er nog helemaal niks af (ja ik moet ook maar 1 x in de week wegen I know) Ben nu 1,7 kg kwijt
Oh en ik ben nu al begonnen omdat ik nu gemotiveerd ben en anders was ik bang niet meer gemotiveerd te zijn!
Goed hoor kleintje en gezond eten kan gewoon al, misschiem dat het nog niet volop eraf gaat doordat je net bevallen bent
Meid, begin gewoon even met eten wat je normaal at en dan opzoeken. Dat zorgt ervoor dat je je bewust wordt van wat je eet. 1 boterham is bijvoorbeeld 3 punten, dus dan kun je beginnen met bewustwording en daarna ga je vanzelf alternatieven zoeken als dat nodig is. Dus mijn tip, eet wat je altijd eet en kijk hoeveel punten dat zijn. Hoeveel punten mag je nu?
1 boterham is hier geen 3 punten hoor, 50,gram brood is. 3 punten verder kun je best veel A-merken vinden en logisch denken helpt een eindaar ook vooral goed afwegen.
Hoi allemaal, Ik denk er ook over om ww te gaan doen. Ik twijfel nog over het online volgen of toch naar een bijeenkomst gaan. Wie doet wat en hoe vinden jullie het? Ik heb vaak wel een stok achter de deur nodig. Het is alleen dat ik niet weet of ik elke week kan wegen en naar de bijeenkomst gaan. Ik werk in de kraamzorg en heb soms ook die dag dan wacht of ik moet op het laatst nog werken. Is het een probleem als je het een keer over slaat dan? Waar kan je vinden wat alles weegt/kost aan punten? Ik las op de site dat je elke week 11 euro kon betalen om naar een bijeenkomst te gaan of als je een pluspas neemt 4,50 per maand! Klopt dit en hoe gaat dat in zijn werk? Kan je dat meteen al doen? Nadeel is ook dat ik soms vergeet te eten als ik aan het werk ben omdat ik het te druk heb. Voor mijn zwangerschappen ben ik ooit 10 kilo in 1 jaar afgevallen (rustig aan) met ladyline. Achteraf zie ik pas hoe veel geld me dat heeft gekocht. Werkte op zich wel, maar vond het achteraf echt veel geld. Dat heb ik nu niet. Vorig jaar voor kerst zelf zo'n 8 kilo afgevallen met proberen eet en drinkpatroon aan te passen en sporten op de wii (4 a 5x per week een half uur). Helaas tegen kerst en erna weer alles eraan. Lijk het dus niet vol te houden, wat is alles toch lekker. En daarbij mijn man kan alles eten en is zo dun als een den, ziet ie mij lekker te maken omdat hij honger heeft. Kan ik dus ook niet tegen. Ik hoop op een beetje support hier. En kijken of ww ook iets voor mij is.
Triskele, Dat is waar, je hebt gelijk. Maar dta ligt wel aan de boterhammen. Zelfgebakken brood is meestal per snee zwaarder. Brood dta ik nu eet is idd lichter. Daan, Ok 36 punten. Nou ga eens kijken dan wat je eet en hoeveel punten dat is. Als je dan over je punten komt, ga dan alternatieven onderzoeken?
HELP....juist nu ga ik vocht vast houden met die hitte.....krijg mijn ring ook niet meer af MamavanJordy, je kunt ook een combipas aanschaffen die is 39 euro, dan kan je naar de cursus en online.....je mag naar elke cursus gaan ook al is die in een andere stad of dorp ( kan je het combineren met je werk) Ik heb me laten geen betreft het brood op de bbq vers turks brood, kan ik niet weerstaan! O ja kleintje in kan mijn nieuwsgierigheid ook niet bedwingen en moet zeggen het motiveert mij wel extra wanneer het eraf is, want ik vind het zonde als het er weer bij komt......
Hier vandaag ook begonnen. Ik woog vanmorgen 84.8... als ik er 10 kg af heb heb ik een goed bmi. Dus kom maar op met de kilo's
Ik ben vamorgen ook weer begonnen (ben er een maandje tussenuit geweest). Wil voor 1 januari 2013 15 kilo afvallen. Heb mezelf nu eens een doel gesteld wat ook echt haalbaar is
Ik zou je niet blindstaren op je doel, het is wel wat aan de krappe kant (met WW hoor je gemiddeld 500 gram per week af te vallen) aangezien we nu in week 34 zitten heb je nog 18 weken * 500 gram is 9 kilo, dus ik denk dat reeeler is een doel van 10 kilo (die KAN je altijd halen namelijk) je kan altijd je doel bijstellen als je halverwege al er bent. Ik zit nu op 18-19 kilo met 34 weken dat is ongeveer wel wat gemiddeld is (en ik ben met veel meer punten begonnen, namelijk 41 zit nu op de 35 punten) Realistische doelen stellen helpt anders is het zo'n teleurstelling als je het haalt, begin gewoon met 5 kilo, houd dan een beloning voor en dan weer de volgende 5 kilo en zo verder.