Wie doet met me mee: Weight Watchers?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door onzewonders, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    Gisteren wel een ijsje genomen, maar ik had nog genoeg punten over dus het kon prima!

Besefte ineens dat ik nog precies 10 kg moet dan ben ik weer op het gewicht van voor mijn zwangerschap. Hier gaan we dus voor!

Vandaag gaat eindelijk na 5 maanden het normale leven weer beginnen. De oudste moet weer naar school.....heerlijk even tutten met de jongste.

Ik ga nu lekker het ontbijt klaar maken en de kinderen uit bed halen......iedereen veel succes vandaag!

2. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    he meiden,

nog even een vraagje, zit net alle voedingsmiddelen van mijn afvalshake in te vullen, en die komt uit op 0 punten, dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, weten jullie dit?

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Vlaflip: heb je dan wel de grammen ingevuld? Dus b.v per 100 gram en dan daaronder het vakjeportiegrootte als je dat niet invult kom je op 0
    Ik pak ook af en toe bij gebrek aan tijd een shake, de poeder is bij mij 3 punten.. Doe het mengen met halfvolle melk en kom dan op 6 uit!

Nieuwe mensen: succes!

Wegen; wanneer doen jullie dat? Gelijk als je opstaat?
    Het valt me op dat als ik na de w.c ga eb dan weeg het dan hoger ligt... Ga ik een half uur later erop dan is het ineens lager (scheelt soms wel 500 gram) is dat normaal??

4. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja dat heb ik ook kleintje, geen idee waar aan dat ligt!! Ik dacht dat ik gek was dus hield altijd het hoogste aan hihi

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    6 punten das best veel voor een ontbijt/lunch daarvoor eet ik liever haha.

ik heb dat ook als ik wat later ga dat ik minder weeg. maar in de avond weer veel meer.

6. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    opgelost, was 5 en 6 punten:)
    mja vind ik voor ontbijt wel te doen..

7. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ik weeg dinsdag op de club is half acht s avonds, met kleren aan.

Weeg thuis eigenlijk nooit

8. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zou me ook graag willen aanmelden hier! Ik ben sinds gisteren begonnen met weight watchers online en wil nu echt door zetten en niet al snel weer in mn oude patroon vallen.

Gisteren dus de eerste dag en toen ik zag dat ik maar 29 propoints heb voor een hele dag, schrok ik wel even! Dacht eerst dat dit me nooit zou lukken, maar ben er zowaar niet overheen gekomen en heb toch heerlijk kunnen eten in de avond. En daarbij heb ik onwijs veel lekkers wat op werk stond (taart enz vanwege verjaardagen) laten staan en niks van genomen :D Vond dat al een hele prestatie van mezelf.

Ik hoop dat vandaag ook goed te doen is :D

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Succes macmazsy! :D

Ik weeg altijd 's ochtends meteen na het opstaan, soms elke dag en soms slechts een paar keer per week maar altijd méér dan 1 keer per week :)

10. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ik weeg ook in de ochtend als ik heb geplast hihi...

gister de eerste dag gehad...het viel me niet tegen..vind het wel nog steeds moeilijk om precies het gene te vinden wat je echt eet...net zoals vanavond eet ik kerrie macaroni dat is iets wat echt niet op de site staat...er gaat eigenlijk niet veel in, maar ja moet toch probere er zo dict mogelijk in de buurt te komen...

ik heb nu bv maar 200 gram pasta gedaan gekookt!
    en 100 gram rundergehakt
    en 20 gram geraspte kaas.

dat is 15 punten..

er gaat dan ook nog kerriepoeder en een ui in maar denk dat ik daar niks voor hoef te rekenen toch? zou ik zo ongeveer goed zitten?? als ik het maak gaat alles gewon door elkaar dus denk dat ik dan iets van 200/250 gram op me bord heb, zou dat dan op hetzelfde uitkomen??

en die site vroeg ook of ik die pasta als verzadigd wil opgeven wat is dat dan weer hahahha...het scheelt niks kwa punten ofzo

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    bij een verzadigde portie mag je zoveel eten tot je verzadigd bent dus niet propvol.

Ik heb ook 3 weken moeten wennen aan het tellen maar nu gaat het eigenlijk vanzelf. het is effe uitzoeken.

het beste kan je voor een avond maal alles afwegen en los berekenen. ipv rundergehakt kun je ook tartaar gebruiken dat is nog minder punten en daar kan je ook een verzadigde portie van maken

12. Triskele

@daanquinty 200 gram pasta vind ik ook best veel, normaler is tussen de 100 en 150 en dan de rest aanvullen met groente (o.a. ook tomatensaus e.d.)

13. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Welkom nieuwen! :D

Hier vanochtend even gewogen, maar woog ongeveer hetzelfde. Ik weet niet of ik donderdag ga wegen..wil eigenlijk wel..maar ga ook naar de Efteling...dus is ook wel een beetje overdreven om dan zo op de tijd te gaan letten..wegen kan tot half acht.
    Ik zie wel ;)

Hier weer een teldag na twee telvrije dagen...beviel best goed!

Vanochtend Optimel vla met appeltje op, portie van 200 (3 punten) vanmiddag een tosti met tonijn en kaas, tomaat en ui...heerlijk! En nu als tussendoortje kleine chocolade koekjes, voor 4 punten. Ik heb er z'n behoefte aan!

14. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    @daanquinty, vergeet je je olie niet te rekenen? ;) Ik heb even op de app gekeken voor je en kerrie is 0 punten ....misschien een tip: neem i.p.v gehakt, rundertartaar schilt heel veel punten. Ik maak tegenwoordig alles klaar met rundertartaar i.p.v gehakt ( is wel ietsje duurder)

Vandaag gaat goed, heb ook niet zo'n trek in eten...vanmorgen was er weer 0,4 af het gaat lekker....

15. Embarazada

Moet ook nog eens over schakelen op rundertartaar! Ik ga eens kijken :) Is wel een goede tip! Hihi, zo leren we allemaal van elkaar! :D

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik vind het ook lekkerder met rundertartaar meer smaak.

17. Embarazada

Ja? Ben dan bang dat het erg droog wordt ;) Maar ga het gewoon proberen!

18. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    Ik ga zeker tartaar proberen...ohh ja olie hihi...heb nog 4 punten over dus komt goed!.

Voeren jullie trouwens ook in als je huishoudelijk werk hebt gedaan? Dan krijg je ook punten, ik heb het nog niet gedaan maar ben benieuwd!

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nee droog valt wel mee.

nee huishoudelijk werk voer ik niet in

20. Triskele

nee ik vul geen normale dingen alleen ECHTE sporten zoals als ik ga zwemmen en ik trek ook echt baantjes niet een beetje ronddobberen. Of echt aan de wandel buiten (maar dan niet richting de supermarkt want dat deed ik altijd al) ik reken dus echt alleen iets wat ik voor de sport doe zeg maar.

Deel Deze Pagina