Fbdb ik at ook 1 keer perweek een pak van knor. Afgelopen week de noodsles was ook veel punten. Terwijl je kip onberkt mag voor 5 en noodles zelf valt mee dacht ik. Het was de saus en kruiden daarbij want je wokgroente erdoor is niks. Nu gebruik ik de pakken als idee maar van die zakjes kruidenmix en sausjes stap ik maar af. Vanavond staat er broodje hamburger op de planning. Zonder cheddar cheese dit keer en de hamburger word een tartaar is anders zpnde van de punten. Heb er liever twee. Ik zorg dat ik in ieder geval optimel drink,vla,kwark,yoghurt in huis heb. Fruit, snack en jack, rijstewafels en beschuit.
Ja, het is inderdaad handig om genoeg optimel enz. in huis te hebben. Het kost je niet te veel punten en het is nog eens lekker ook. De fruitschaal heb ik hier vanochtend ook weer lekker gevuld! Vooral het echte zomerfruit, frambozen, aardbeien enz. Heerlijk! Het is misschien wel een goed idee om niet meer de pakken te gebruiken, maar het zelf los te maken. Dat is in ieder geval gezonder dan dat pak. Vind het wel balen, want die risotte vind ik ook zo geweldig! Maar om nou mijn hele weektotaal daar aan op te maken... Hoe is het op de camping? Heb je een beetje lekker weer?
Zo dames allenaal het weekend overleefd, en gezond overleefd natuurlijk. Hier wel alleen gisteren 10 punten te weinig omdat de dag iets anders liep. Gisteren niet meer gaan zwemmen want jeremy kreeg koorts denk van de tanden en sliep heel veel en at niks. En mijn man belde om drie uur die was alleen weg dat hij een aanrading had gehad, auto weggesleept en door zijn vader naar de camping gebracht. Was er pas zeven uur. Wel gezond gegeten maar ik had te weinig op maar ja beter dat dan dat ik de chips indook. Bijna dinsdag eerste weegmoment ben zo benieuwd. Maar het gaat echt wel goed vind ik. Heb gisteren wel me dagplanning tot woensdag gemaakt. Vandaag had ik dat niet en toch ben je dan meer bezig et op hoeveel punten zit ik. Nou ga nu voetbal kijken ik hou moed maar vrees het ergste
Ik heb ongeloofelijk gezondigd dit weekend..........( maar wel van genoten) Zaterdag was het stroom om 4 uur uitgevallen, en ik kook keramisch, dus kon ik niet koken. We zijn toen maar naar de mac gegaan. Ik schrok van het aantal punten van de salade, dus heb ik voor een menu gekozen.....normaal gesproken niet zo erg, maar ik was al door mijn weekextra heen Tot overmaat van ramp, kan ik niet naar de cursus vandag de kleine eet slecht en moet even langs het cb om te kijken of ze genoeg groeit. Ik ga zometeen de planning maken voor heel de week en morgen alle boodschappen in huis halen....kijken of het me lukt om 1 x per week boodschappen te doen. Mijn doel deze week: beter mijn weekextra punten verdelen
Medoysa als je er maar van genoten hebt toch. Hier vanacht in hwt zkhuis gezeten en deze morgen weer dus ga nu even slapen. Later meer
ojee hopelijk is alles oke nu? Hoeveel punten zit er in de salade dan? Ik heb ook een salade met gegrilde kip op van de mac. We waren een dagje uit gweest met de vriendenclub en de kids allemaal de mac was de afsluiter. Zondag ook en maaltijdsalade gehad. Ipv friet zoals de rest. Mijn proef abbo is afgelopen dus kan niet meer kijken haha na de vakantie sluit ik een combipas af. Ik heb gisteren gewogen _-4,9 was de score! en dat in 1 week
Wow super ninja. Ik lees nu op de telefoon dat reageert niet fijn vanmiddag puf verzamelen dan pak ik de laptop. Ik wil oo dat het dinsdagavond is ben benieuwd naar me gewicht
@Ninja: Jeetje Ninja, wat een super score!! Op naar de volgende 4! @Maienditje: wat is er aan de hand dan? Niets ernstigs hoop ik! @Medousa: Vind het knap dat je jezelf doelen stelt. Ik vind dat lastig hoor! Wil er wel aan beginnen, maar weet dan niet wat voor een doel ik mij moet stellen. Ja, dat ik aankomend weekend tijdens de festiviteiten in het dorp niets slechts eet/ drink. Waarschijnlijk komt dat wel goed, want ik heb echt geen zin om er heen te gaan. De hele buurt weet het sinds kort van mijn MK'en en ik heb nu ff geen zin in dat gezeur en die opmerkingen van : je kunt tenminste zwanger worden!:x Het blijft alleen niet zitten ok!:x(sorry) @hier: gisteren naar de Efteling geweest en dag afgesloten met een etentje. Heerlijk gegeten en in de Efteling alleen een bruin hard broodje met oude kaas en vers fruit op. 's Avonds geitenkaassalade en biefstuk/kip en natuurlijk een paar frietjes. Cappucino als dessert, met een bonbonnetje en bij mijn schoonouders nog wat chips. Ik had mijn extra weekpunten nog over. Overall heb ik de extra punten deze week niet opgemaakt. Resultaat vanochtend was: -2.2 kilo! Van 90.5 naar 88.3. Super blij, want ik heb gisteren gewoon lekker gegeten en toch nog zoveel er af! Ik ben benieuwd wat deze week ons weer brengt! @Medousa: heb je thuis nu gewogen? Of ga je pas volgende week wegen op de cursus? @Maienditje: ik ga voor je duimen morgen dat je een goed resultaat hebt! Dat kan bijna niet anders, want je hebt zelfs je lekkere croissants er gisteren voor laten staan! En die kunnen zooooo lekker zijn!! Zometeen eet ik gebakken aardappelen, sla en rosbief. Jammer is alleen dat mijn man altijd laat thuis is en vanavond denkt hij pas 20.00 thuis te zijn. Daar baal ik soms zo van! Gelukkig ben ik er inmiddels aan gewend en eten krijg ik pas rond 19.30 honger. Maar liever had ik gezien dat we eerder konden eten. Als we straks kinderen hebben, dan eet ik gewoon vroeg met de kleine mee. Wel sneu voor mijn man, iedere dag magnetron eten... Fijne avond meiden!
nou heb de laptop er bij gepakt en puf gevonden om te reageren. vannacht van 2.00 tot 4.00 uur in het zkhuis gezeten en ze dachten me gal dus moest vandaag een echo laten maken eerst om 9 uur naar mijn huisarts en toen door naar het zkhuis, bloed prikken en echo maar dat was goed. maar verga van de pijn dacht echt dat ik dood ging, is natuurlijk niet zo maar voelde me zo vannacht. kon geen ademhalen. de huisarts zei neem heel de week maar pijnstilling maar vind ik niet kunnen wil weten wat het is. hoop dat ik vannacht goed slaap en ga morgen bellen want denk zelf aan het syndroom van tietze. verder run ik een eigen kdv dus ja kan niet bellen ik ben ziek gelukkig meegaande ouders dus vandaag en morgen een dagje vrij. dus was niet echt een lekker weekend en begin van de week hier. maar me gewoon aan mijn dagplanning gehouden die ik al had opgeschreven dus denk ook wel dat ik een goed resultaat heb morgen eerste week is toch altijd heel wat aan kilo's maar ga niks verwachen. nu 1 punt van mijn weekextra op omdat de satesnitzel vanavond wat heftig was. maar meiden genieten hoort er ook nog bij hé, hier volgende week ook uiteten en dat zal echt nog wel vaker voorkomen. mijn doel was toch wel eerst onder de 100 maar das al een groot deel , 10% medousa: was met de kleine wel alles goed, balen dat je dan gelijk niet kan. hier was eerst op dinsdag en donderdag maar door weinig annimo op donderdag doen ze nu alleen een club op dinsdag. nou morgenavond horen jullie mij resultaat. fijne avond iedereen ik duik optijd bedje in
fbdb: ik snap dat je er geen zin in hebt als mensen zo raar reageren, hebben vast nooit een mk meegemaakt zelf een vmk is net zo heftig.
fdbd, wat erg van je miskraam! dat mensen zo kunnen reageren wist ik echt niet, wat een horken! Je hebt een super resultaat deze week,zeg. mijn batterijen van de weegschaal zijn leeg, dus ik ga volgende week op de cursus wegen anders sta ik na elk toilet bezoek op de weegschaal Je hebt dus nu wel een doel (als je gaat) maienditje, vervelend die koliekaanvallen, heb het ook gehad. bij mij waren het galstenen. super spannend morgen......ben benieuwd naar het resultaat ninja, wauw ik ben daar jaloers op in 1 week tijd zoveel afvallen gelukkig groeide de kleine goed, moet volgende week nogmaals wegen, maar mag dit een dorp verder doen, dan zitten ze op een andere dag. volgende week kan ik dus gewoon wegen. De planning is klaar, nu nog de boodschappen in huis halen.....
@Maienditje: ik heb vorig jaar en galsteen gehad en het is zoals je beschrijft: het is net of je dood gaat! Mijn God, wat doet dat een vreselijke pijn! Ik hoop voor je dat het niet zo is. Ik heb het syndroom van Tietze even gegoogled, maar dat is ook niet mis! Hopelijk valt het allemaal mee! Wat leuk dat je een kdv hebt! Heb je veel kinderen op je kdv? Een vmk is inderdaad ook heftig. Ik heb naast mijn 2mk'en ook 1 gehad. Het is nooit leuk om je droom in duigen te zien vallen. Helaas komt het wel vaak voor... Gelukkig heb je nu een mooie kleine! Bij mij komt het ook vast goed! @medousa: fijn zeg dat de kleine goed gegroeid is! Hoe vaak moet je nu naar het cb?
fbdb: ik kan niet uit eigen ervaring spreken hoor met mk's want ik was snel zwanger. durf het bijna niet te zeggen maar rond 1. hoop echt dat het bij jullie snel weer raak is en een plakkertje is. en een gezond gewicht werkt vast mee op de vruchtbaarheid. ik draai een eigen kdv van 0-4 jaar met 6 kinderen op een dag ik heb een aanbouw aan mijn eigen woning van 20 m2 wat helemaal ingericht is voor de kinderen. super werk maar ja in dit soort dingen is het wel eens fijn dat je gewoon je kan ziek melden. ik heb ooit een galaanval gehad en dat was ook geen pretje maar op de echo waren de stenen ook niet te zien. en de echoscopiste zei dat de pijn daar ook te hoog voor zat
Ok, ben benieuwd wat het dan wel is meid! Voel je je al wat beter? Ideaal lijkt mij dat, je werk aan huis. En zeker nu met die kleine erbij of niet? Leuk hoor!
Ik heb gelukkig nooit een misskraam gehad maar het lijkt me verschrikkelijk!! belachelijk dat sommige mensen zo kunnen doen.. Ik heb ook veel galproblemen gehad. Het begon 2 jaar geleden in me zwangerschap. Op de echo,s zagen ze niets...dus kwam het door maagzuur enz door de zwangerschap dus. Na de bevalling werd ik doodziek en na 100x op de HAP enz weer weggestuurd te worden met een buikgriep enz was er een ha die me naar de SEH stuurde toen moest ik gelijk opgenomen worden. Leverwaardes waren kei slecht en hoge ontstekingswaarde. Sem was 3 weken en ik lag 10 dagen in het zh gelukkig mocht hij wel bij me zijn. Ik kreeg een ercp en toen mocht ik weer naar huis in afwachting van een operatie 1 week later was het zover en zou eindelijk dat ellendige ding eruit gaan. Ik bleef nog 5 dagen(normaal 1 nacht) in het zh. 2 weken later werd ik weer doodziek weer naar de SEH en werd weer opgenomen ik had weer een galsteen in me galweg na 5 dagen weer naar huis. Ik bleef altijd wel beroerd en had nog aanvallen maar na div onderzoeken zagen ze steeds niets en zeiden ze dat ik PDS had en er maar mee moest leven. Toen sem 1 was ging het beter dus besloten we voor een 2de te gaan gelukkig waren we gelijk zwanger.. De eerste 16 weken doodziek geweest van de misselijkheid. Met 24 weken begon het weer ik werd doodziek ze hebben 112 moeten bellen in centerparcs omdat ze dachten dat er iets met de baby was. ik kwam in een vreemd ziekenhuis terecht maar ze konden niets vinden. Ik bleef ziek en met 27 weken gaf ik bloed over en werd opgenomen en kreeg weer onderzoeken maar ze konden weer niets vinden.. Ik werd steeds zieker.. Met 33 weken had ik weer een heftige aanval en kreeg weeen daardoor toen moest ik ook weer daarvoor opgenomen worden gelukkig hebben ze het weten te remmen en mocht ik met 34 weken naar huis. Ik bleef ziek maar ze zeiden steeds dat het door de zwangerschap kwam...ik hoopte dat de bevalling snel begon want ik kon die pijn echt niet aan.. Maar met 39+1 begon dan eindelijk de bevalling.. dolblij want daarna zou het vast beter gaan na een snelle bevalling was onze dochter er. 8 uur later reden we naar huis. In de auto kreeg ik een beetje pijn in me bovenbuik ik dacht vast de darmen.. Op de dag dat de kraamhulp weg was kreeg ik weer een aanval. Ik dacht weer dat ik dood ging.. ik zat met een baby die bv kreeg en een peuter en ik kon niets.. gelukkig een buuf gevonden die mee ging naar de ha daar kreeg ik te horen dat het pds was maar mocht geen medicatie vanwege de bv.. ik heb 4 weken met aanvallen gelopen vaak liep ik te kotsen langs de weg enz.. Ik had zeker 5 aanvallen in de week.. Op een dag evy was 4 weken reed ik na een vriendin toe want haar zoontje was jarig ik kreeg weer pijn in de buik. Ik reed ergens in om te stoppen ik had sem en evy in de auto en het was -10 die dag geloof ik. Ik moest spugen en kreeg geen adem meer. Mijn vriend rade aan om 112 te bellen ik dacht serieus daar dood neer te vallen.. gelukkig waren die er super snel er moest ook politie komen voor de kids omdat die in de auto zaten. die werden door hun naar het zh gebracht. 8 uur op de SEH later kreeg ik te horen dat ik opgenomen moest worden omdat ze vermoede dat ik galstenen had!!! hoe kan dat nou ik had geen galblaas meer pfffff. Mijn leverwaarders waren toren hoog en ik heb wel gesmeekt om naar huis te mogen maar dat was niet verstandig. Daar lag ik weer 4 weken na de bevalling in het zh met mijn baby... 6 dagen later 1 dag voor de verjaardag van me zoontje kwam ik weer thuis..Doormiddel van een ercp hebben ze de stenen verwijderd. Tot op heden heb ik geen last meer. Bij mij zat de pijn bij het maagkuiltje en straalde door naar me rug. pfff heel verhaal is het geworden he
Jeetje wat een verhaal he! Man, wat moet jij je beroerd hebben gevoeld meid! Gelukkig is het nu beter gesteld met je, dat wil je echt niet meer meemaken! Pfff!
ja echt en vooral het stukje dat niemand je geloofd!! dat je steeds naar huis gestuurd werd. Ik kon niets meer binnen houden. Daardoor ben ik echt veel afgevallen 50 kilo en dat terwijl ik 2 x zwanger ben geweest. Evy groeide ook niet goed vanaf de 34 weken zeiden ze.. Door alles wat ik de afgelopen 2 jaar heb meegemaakt ben ik na de zh opname ingestort daarop begon evy ook nog heel erg veel te huilen vanaf een week of 2.. Ik heb een pnd gekregen door dit alles..gelukkig heb ik veel hulp enz 2x in de week komt er iemand in huis om te helpen en te praten enz. Ik hoop dat ik er snel bovenop kom.
Ninja wat een heftig verhaal. Ik heb nu ook zoiets ben geen zeur en kom nooit bij een huisarts maar ga niet zomaar pihnstilling slikken. Snap dat het voor hun ook lastig is en op den duur ophoudt wat het is maar ja het moet toch iets zijn. En in mei was mijn bloed slecht maand later weer verslechterd. Kijk mijn hb was van 9,5 in die tijd grzakt naar 6,2 en nu twee weken later is alles goed. Nou je hb stijgt niet zo snel als je er niks aan doet, 3 punten in twee weken. En me ontstekingswaarde en bezinking is opeens ook goed. Kan de kleine geen eens tillen dus net weer gebeld kan vanmiddag terecht
Ik ben benieuwd wat ze zeggen Maienditje! Hier de ochtend begonnen met een controle echo. Ik ben weer helemaal schoon na de MK en er staat zelfs al weer een eitje van 13mm klaar, dus mag donderdag weer terug komen voor de follikelmeting. Spannend! Ik zag in het boekje van WW dat roggebrood goed was. Ik lust dat niet, maar heb bij de bakker vers roggebrood gekocht. Op internet zag ik dat je er ook zoet beleg op kon doen. Vanochtend een stukje met appelstroop op en dat is lekker!! Vult super goed en nog gezond ook! Kost ook niet zo veel punten! In de 1.5 week dat ik aan WW doe heb ik toch al veel ontdekt hoor!