Ik heb vandaag 5 actieve punten (fieten, wandelen en schuur helemaal leeg getrokken en schoon gemaakt) en heb hiervan 1 punt gebruikt buiten de punten die ik mag. Had ook nog een punt staan van gisteren trouwens. Hoe delen jullie de weekextra's in? Allemaal in 1x of elke dag wat of verdeeld over een paar dagen. Ik wil zelf niet gelijk al wat extra's gaan nemen, snoep enz. blijf ik nu gewoon van af, maar bijv. een rijstewafel met smeerkaas in de avond of een handje pinda's is heerlijk, maar ben bang dat ik dan weer meer wil en dit elke keer ga doen.
Leker doorgekletst dames. Ik gebruik sinds ik ww doe ook tartaar, svheelt mij te veel punten. Macroni maak ik net als jou triskele en ik eet ook liever meer door extra groemte boor zelfde puntrn aantal. Actieve punten houdt ik niet bij en ik vind ik al helemaal zonde om op te maken, afvallen gaat toch beter als je ze niet gebruikt. Ik gebruik eigenlijk ook nooit me weekextra maar ja mag ook nog 35 dagelijkse punten. Gisteren naar de club en gelijk gebeven eerst was het wel balen want heb niks gedaan buiten het programma. Maar ja vorige week was er 2 kilo af dus als je het per twee weken kijk. Laat de moed niet zakken en gaan gewoon door. Gisterem gelijk online de planning tpt maandag gemaakt ook hamdig met boodschappen doen
Ik gebruik mijn active points niet, ik houd ze ook niet bij... Ik weet niet hoe vaak je per dag trek heb, maar je mag max 2 stuks fruit op een dag. In fruit zitten fruit suikers en die zetten behoorlijk aan Ik neem een wortel of radijsjes of ik maak groentensoep o.i.d. en ik heb natuurlijk de weight watcher chocolade repen ( 2 punten) voor de lekkere trek.... Ik maak de saus altijd zoals in het boekje starten 1 de bolognese saus
nou niet echt als ik ze niet opmaak val ik niets af, ik moet minimaal een deel opmaken, soms val ik wel af maar dan verlies ik in verhouding minder vet maar juist spiermassa dus je sportpunten opmaken is zo dom nog niet hoor als je juist goed vet wilt verbranden. Om iets te verbranden heb je energie nodig.
Actieve punten. Houd ik wel bij maar is nooit zo heel veel bij mij. Eet ze ook eigenlijk nooit op. Saus, Ik gebruik eigenlijk nooit saus meer, maar doe wel af en toe een eetlepet Philadephia er in. Dat maakt het minder droog. Heerlijk! Spaarpotje, Gaandeweg gaat hij soms voor de helft op, soms niet...
Triskele dat klopt wel dat je gelijk moet eten aan wat je berbrand anders vind je lichaam fat ze te weinig binn rrn krijgt en slaat alles op. Maar ik doe niks meer dan huishoudelijk, met de kinderen wandelen, heel veel trap op en af dus wat je al eerder zijn dat is heen beweging die extra telt buiten het normale. Wel doe ik op de wii een dans spel en dan beweeg je goed
oja ik bedoel ook alleen echt sporten zeg maar niet normale beweging (die tel ik persoonlijk ook niet)
Hoe gaat het met alle nieuwkomers, al een beetje je draai gevonden in het ww programma. Hier gaat het nog steeds super en benzo blij met de onlinevariant erbij. Alles lekker wegen en schrijven, eindelijk iets waar de motivatie blijft en knop echt op is. Zaterdag is mijn man jarig en gaan we wokken, gelukkig is daar genoeg gezond te eten
ik ga iedere avond fietsen net als gisteren 10 ap verdiend maar ik krijg die echt niet op. me gewone punten haal ik al moeilijk. Ik heb weinig eetlust de laatste tijd door medicatie. Ik ga eigenlijk altijd naar het eten ivm met de kindjes. en als ik terug kom dan eet ik wat fruit met magere kwark oid anders ben ik bang dat het niet meer verbrand oid.
waarom eet je dan bv niet wat volle producten overdag, dus volle kwark ipv magere? dan heb je vaak het puntenverschil al opgelost Ik heb deze week eens al mijn weekpunten opgemaakt, normaal doe ik dat amper maar denk DOE EENS GEK!! haha Morgen weer weegdag!
hier nu dag 4...ik begin langzamerhand mijn draai te vinden...ik heb alleen totaal niet het iee dat ik aan de lijn ben haha...ik eet elke avond bij me koffie 3 maria kaakjes en gister heb ik ook 6 mentos op en nog had ik 2 punten over...dit gaat tegen mijn gevoel in hoor dat ik gewoon dat lekkers kan eten...hebben jullie dat ook/ghad? overigens heb ik nog niks van me weekpunten gepakt haha ik durf niet dadelijk val ik niks af...wil zo en zo voor zaterdagavond iets bewaren en miss. voor vrijdag avond als we als gezibn de voice gaan kijken met bv een lekker schaaltje chips ofzo
Hoi!! Hier gaat het wel goed hoor, gister ziek geweest dus amper gegeten. En vanavond moet ik op mijn werk eten, dus denk dat ik dan lekker makkelijk salade haal en dan ren wat stevigere lunch... Wel.lastig inkomen zo..
hallo heb hier vanaf maandag weer goed opgelet en netjes mijn online dagboek ingevuld. merk dat als ik dat niet doe het met mijn eetpatroon weer de verkeerde kant in gaat. net ontbeten met 1boterham en klein potje witte bonen in tomatensaus. heerlijk. en maar 5 punten. vanmiddag eet ik vanille vla en vanavond een ovenschotel en die is 16 punten (ongeveer) dus dan heb ik nog 2 punten over voor vandaag. denk dat ik daar een glaasje melk van neem. van het weekend gaan we verhuizen naar ons nieuwe huisje dus dan hoop ik ook wat meer rust te krijgen en dat de verhuisstress over is.
herkenbaar hihi ik had in het begin echt zoiets van jemig dat allemaal eten en toch afvallen geweldig hoezo dieet? dat heb ik nu vaak nog hoor...
Senna als je ww een tijdje doet word het gewoon en val je ook zonder dagplanning echt niet terug in slecht eetpatroon. Hier zeggen ze wel op ww tussendoortjes na dat je verder snoep en snacks die je als tussendoortje neemt standaard van je weekextra moet pakken. Maar als ik punten over heb pak ik ook gewoon in het weekend zakje lays chips en gebruik me dagpunten. Ik zut ook terug te kijken op mijn gelijkse stand borige week. Ik had telvrij gedaan misschien ondanks dat je veel eet toch te mager gegeten mag natuuurlijk nog behoorlijk wat punten en die haal je zo niet met telvrij. En ik ad de punten aangehouden die online zei 35 volgens cursus mag ik er 39 dus misschien is dat te weinig boor mij. Ik viel ook nog wel af op die 39 maar davht in de cursus is het altijd te druk om te besprekwn of dat nog klopt na 10 kilo eraf Maar mocht het resultaat deze week weer slecht zijn ga ik na 39 punten terug
Hier nu ook dag 4 en gaat goed. Merk wel dat ik echt mn lunch nodig heb. Probeerde het met 2 volkoren boterhammen, maar dan heb ik vrij snel weer honger, met 3 boterhammen red ik het makkelijk tot het avond eten. Gisteravond hadden we een personeelsuitje en gingen op het werk patat eten en daarna boeren golven. Ik zelf heb geen patat genomen, maar een heerlijke vullende boeren salade. Was wel trots op mezelf dat ik tussen al die patat eters zat en zelf heel gezond aan het eten was. Ook mn collega's vonden het heel knap dat ik er toch tussen bleef zitten. Dit gaf me toch wel weer een boost om echt door te zetten. Nu zat ik gisteren over mijn dagpunten heen (13x zelfs!) maar heb wel een dik uur flink tempo gefietst (naar de boerengolf en terug) en tijdens de boerengolf heel veel gelopen door de weilanden. Hierdoor dus wat extra punten gespaard en uiteindelijk netjes binnen mn marge gebleven. Al met al dus toch een goede dag. Vandaag ga ik proberen wat meer water te drinken. Gisteren toch ook wat sinasappelsap op en melk, maar vandaag gaan we weer over op de water!
Hier ook dag 4. En het gaat super goed. Vanmorgen gewogen en er is sinds maandag al 1.9 kg af. Ik eet gewoon meer dan normaal. Ik deed 's morgens om 10.00 eerst een appel en dan 's middags een rijstewafel. Maar dan had ik om 16.00 honger nu het anders om gedaan en nu houd ik het wel vol. Weet iemand hoeveel punten zo'n klein zakje chips van de lays is?
4 punten als het een zakje van 25 of 30 gram is en 3 punten als het onder de 22,5 gram blijft zeg maar. Ik heb hier chipszakjes die wegen 20 gram (zijn van die hele lichte dingen) die kan je dus eten voor 3 punten savonds hihi (van die kaasdingen)