en weet je wat ik een ontdekking vind? 4 mikado stokjes voor 1 punt! kan het me haast niet voorstellen dat zoiets lekkers, zo weinig punten is! ik geniet ervan! ben nu anderhalve week bezig, en het gaat goed! vind het zelfs een soort van leuk !
euhm wat zijn mikado stokjes? Ik ken dat niet. ik vind het ook leuk worden. net boodschappen gedaan en in de winkel telkens kijken wat het minste punten is. hahah en veel fruit ingeslagen.
dit zijn ze! heerlijke biscuitstokjes met chocola erom! ik ben fan! en ja die punten tellen is een sport! morgen bbq bij de buren, das wel lastig! maar komt goed!
hoi allemaal. Ik wil graag afvalen en ben me aan het verdiepen in de WW. Heb dit hele topic al gelezen veel van geleerd en enthousias geworden!! ook de WWwebsite heb ik al doorgelezen, en ik dek dat ik de cursus wel nodig heb als stok chter de deur maarrrrr mijn man werkt onregelmatig, en ik zal dus niet elke week naar de cursus kunnen. Moet je alleen die 11.00 betalen als je er bent? of ookvoor de weken dat je er niet bent (zoals bij de EGA) ik zit nog te twijfelen of ik misschien oor de combi kaart zal gaan. Moet je boekje kopen op de cursus? of zit dat bij de prijs inbegrepen? denk dat ik volgende week wil beginnen, moet eerst mijn 2e mislukte ICSI poging verwerken ( voor 2e kindje) Ik wil pas voor de 3e poging ( en laatste) gaan als ik minimaal 10 kg kwijt ben. Ik vind het doodeng om zo een cursus binnen te stappen. Zijn hier meiden die de cursus volgen in Groningen of Roden? groetjes wilma
De cursus is heel laagdrempelig, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Iedereen zit daar met hetzelfde doel Die 11 euro betaal je alleen als je aanwezig bent. De boekjes zitten bij de prijs in....het is wel aan te raden een boodschappengids aan ta schaffen hier staan heel veel producten in deze kost geloof ik iets van 11 euro ( maar weet dit niet zeker) Je kunt ook een combipas aanschaffen ( vind ik zelf ideaal) die kost 39 euro in de maand, dit betaal je wel ongeacht of je komt, maar je hebt dan online erbij en dit is echt een extra stok achter de deur. Heel veel sterkte met het verwerken! Vanmorgen weer even nieuwsgierig geweest en er was 0,5 ons af O ja ik vergeet alle nieuwe welkom te heten: Welkom en heel veel succes en dat we veel kilo's mogen verliezen!
De eerste keer ging ik ook met de gedavhte naar de cursus dat je te midden van iedereen mest wegen, maar andere horen of zien niks van je gewicht. Ik vind nu met online erbij ook ideaal en er loopt nu een actie eerste maand 19,50.
ik had eerst een combipas maar nu toch maar alleen online gedaan. Ik val zo goed af als het niet meer lukt kan ik altijd weer een combipas kopen of alleen een keer 11 euro betalen. Ik heb net gespiekt en er was vanmorgen 0,9 kg af zondag weegdag ben benieuwd. Ik heb me schoonzus ook overgehaald haah die doet ook ww nu.
Ik heb mn weegdag op maandag, durf echt niet tussendoor te kijken... Begin nu echt in mn ritme te komen met het tellen van de punten. Gebruik nu wel elke dag een paar punten van mn week extra, maar die gebruik ik puur voor een lekkere beker koude melk of een paar dry roasted pinda's. Vandaag ga ik lekker een wokmaaltijd maken. Heb even uitegerekend en is weinig punten, dus kan ik lekker van genieten.
Haha dat klinkt goed, toch een lekkere snack in de avond Is bij jullie vandeweek het punten aantal ook verandert? Hij zei dat het door een updatkwam ofzo
ik heb nog steeds 35 punten, ik stond vanmorgen op de weegschaal en weeg nu net zoveel als 2 weken terug weer dus we kunnen weer verder met afvallen hihi. Ik heb trouwens heerlijk roggebrood van de bakker (ik ben daar echt geen fan van!!!) maar nu hadden ze spekt roggebrood of zoiets , stukje luchtiger en niet die intense nasmaak, ik dacht misschien wat voor jullie , even checken bij de bakker (evt bij een telvrije dag mag je die, ook mag je voller koren gewoon hebben bij een telvrije dag, dus is ook een goede keuze in het algemeen dan!)
Ik doe ook altijd vrijdag, vind ik veel fijner, dan eten we vaak op vrijdag of zaterdag wat "stouts" (frietjes, pizza zoiets) dan heb ik heel de week om het weer weg te werken hahahaha Ik was dus afgelopen week 1,5 kilo afgevallen maar goed als je kijkt over 2 weken = 0 kilo dus ja lekker handig...
ja dat is wel balen dan...hoe kwam dat dan dat je vorige week niks was afgevallen?? en je had nu je weekpunten opgemaakt he deze week?? miss. is dat dan toch goed geweest nu
Vocht van het hete weer (daar reageer ik heel sterk op) en teveel gewandeld (dan krijg ik last van mijn gewrichten en houd ik daar ook alles vast, is warm e.d.)
Jeeeetje meiden wat hebben jullie veel gekletst! Super goed voor diegenen die een goed resultaat hebben! En wat leuk dat we een steeds drukkere topic krijgen, gezellig! Ik heb gisteren gewogen en ben weer 1,2 kilo kwijt! Dat was erg fijn, want de vorige keer 0,6 er aan. De coach dacht toen al vocht, en dat blijkt nu wel! Gemiddeld val ik dus nog steeds 5 ons af per week en dat vind ik er netjes. Ik ben nu 4,7 kilo kwijt in 90 weekjes Ik heb nu 32 punten! Oeeeeeh...dat is even schrikken Succes iedereen voor dit weekend! Enne..wat zien die Mikado stokjes er lekker uit