Ik ga me vanaf maandag ook weer bij jullie voegen meiden. Ben op vakantie geweest, verjaardagen gehad (komende maanden ook maar goed daar gaan we ons gewoon in houden haha), dus niet aan het lijnen geweest, maar nu moeten we wel echt gaan beginnen want anders komt het niet goed haha....... Zie dat heel veel meiden super goed gaan hier, lekker doorgaan meiden!!
Mag ik invoegen? Ben sinds Jan bezig en al 20 kilo Kooij. Ik wil er nog 15 af hebben maar ik blijf zo hangen nu. Iemand tips? Zal gelijk ff een anno op nemen...
sport je, misschien wat meer eten of juist wat minder (als er stiekem toch wat verkeerd gedrag ingeslopen is?), even een weekje je weekpunten opmaken? (telvrije dagen of iets) dat zou ik denk ik proberen als ik meer als 3-4 weken stil zou staan.
Mikado stokjes zien er idd lekker uit. Cupcake welkom, weeg je nog steeds alles want dat blijft werken. Ik ga ook elke week echt naar cursus heb die stok achter de deur echt nodig, zou het niet met enkel online redden. Er zijn weer goede resultaten, super. Ik weeg ook niet tussendoor stel dat ik dan al een keer lichter was wat gewoon vochtschommeling was baal ik toch. Troelala welkom terug en succes jij kan het ook
Zo, die Mikado stokjes worden nu gekocht door manlief Cupcake, Echt superrrrr goed al 20 kilo! helaad ben ik nog niet zo ver, dus tips geven is ook niet aan mij besteed
Ik ga vanmiddag een weegschaaltje halen, want heb het idee dat ik met bepaalde producten meer punten reken dan werkelijk is. Super meiden die al zo veel zijn afgevallen! Hier hoop ik maandag ook een lager gewicht te hebben. Vanaf volgende week ga ik ook beginnen met 2x in de week zwemmen in de ochtend. Wat meer beweging kan geen kwaad!
haha iedereen aan de mikado stokjes grappig hoor! je moet idd echt wegen! ik had dat bv met knackebrod lichtgewicht of zoiets..stond in 2 sneetjes 2 punten, 25 gram. ging er van uit dat dat wel klopte, maar ik weeg, en 2 zijn er maar 18 gram , dus je kunt er haast 3 voor eten, das dan 28 gram! dat soort dingen..vandaag mager gegeten, zometeen bbq bij de buren dus dan zal weekextra een stuk opgaan. maar dat geeft niet, komt goed!
Hier zowaar nog 5 punten over! Ik heb mn avondeten al ingevoerd. Die was maar 5 punten, dus kan eventueel vanavond nog wat lekkers nemen. Misschien wel een bakje Optimel yoghurt of wat anders. Ga er nog maar eens goed over na denken Hoe zit het trouwens met die verzadigende producten... Je kan 'een verzadigende portie' aanvinken, maar zit er dan geen hoeveelheid aan vast? Kan ik dan gewoon dat product blijven eten tot ik verzadigd ben voor een vast aantal punten?
Hier een recept uit het ww boekje van angela groothuis wat je kon sparen op de bijeenkomsten gemaakt, pizza, lekler
Zal morgen ff foto van maken en plaatsen van het recept als ik het niet bergeet. Ik had hem volgens recept en dan dubbel portie 11 punten. Je kan recept aanvullen door verse groente ui, paprika, tomaat dat is toch 0 punten
zo net mijn punten van de afgelopen dagen igevuld. gister croissant en tosti geteten, maar savonds als avondeten alleen maar fruit, dus hield nog punten over het weekend eens plannen, wil 1 van de tomatensoeppen maken, die heeft maar 2 punten dan kan ik best 2 kopjes eten heb vandaag nog 2 punten over, dus zo nog even wat lekkers zoeken
De bodem pizza van de AH (zitten er 2 in een pak ) zijn 14 punten. Ik gooi er alleen nog paprika, ui, champignon en een heel klein beetje tonijn op. LEKKER !!! En dat voor 14 punten zit je toch iets " slechts" te eten.
Ik denk dat er gewoon weer verkeerd gedrag ingeslopen indd. Maar ik krijg gewoon ook weer snaai trek na mijn ontbijt. Valt me even heel zwaar nu... Terwijl het zo goed ging! Baal er zover. Wanneer is jullieweeg dag? Die van mij dinsdag dan zet ik wel op hoeveel ik ben aangekomen/afgevallen/ gelijk ben gebleven.
zo, heb mn weegschaal gehaald en gelijk uitgeprobeerd. Ben er achter gekomen dat veel dingen zoals brood en smeerkaas veel minder wegen dan op de site staat. Hierdoor hou ik opeens punten over van de afgelopen dagen! Nu zit ik wel met 1 ding. Ik ontbijt steeds met cracottes met smeerkaas en komkommer. Nu weegt 1 cracotte met smeerkaas 13gr. Als ik dan 15gr voor de smeerkaas op 3 cracottes invul geeft hij 0 punten aan. Kan ik dit gewoon zo laten?
Smeerkaas was dacht ik 25gram 1 punt. Ik merk wel dat pnline vaak andere punten reem dan de boodschappengids omdat die niet aan halve doet dus soms wors het in je voordeel afgerond en soms niet. Ik had van de week appelstroop is 15 gram voor 1 punt ik voerde 45 gram in en was het 4 punten. 0 puntem kan op groente en fruit na eigenlijk nooit alles wat je eet zijn punten. Ik maak vaak gehaktballenvan tartaar en gebruik dan een ei o,te binden daar moet je zelf pumten voor schrijvem dan
Ik ga op dinsdag naar de club. En cupcake moet je anders een grotr onbijt nemen of verzadigde producten eten zodat je langer vol er van zit. En water drinken tussen door