hier 2,8 kg er totaal af En dat in 1 week. Ben zo trots op mezelf. Hopelijk gaat het deze week ook goed. Mijn man is vanacht vertrokken naar denemarken voor zijn werk. voor het eerst helemaal alleen slapen in ons huis. voor het eerst alleen 's nachts met ons meisje. Zie er een beetje tegen op. Ben nu al kots misselijk. net met moeite 1 beschuit en cracker met optimel en theen aar binnen gewerkt
Wauw, wat een kilo knallers deze week....goed gedaan! Ik ga zo naar cursus en thuis is er een kilo af, dus er is zo ie zo af misschien haal ik wel vandaag mijn 5 %.... Bumpie, veel succes deze week zo zonder man, zal een stuk zwaarder zijn. Maar je kunt het!! Trouwens erg vreemd van embarazada Ik ga nu even de planning maken voor de hele week, want daar ben ik nog niet aan toegekomen......oudste is naar school en de kleine ligt te slapen, dus heb ik mooi even tijd.....
Ik ben 1,4 kilo afgevallen deze week. En dat ondanks een feestje zaterdagavond en aantal mixjes gedronken met jus en gister shoarma met friet gegeten (wel met mate). Ben dus dik tevreden!
goedenmorgen Ik ben zojuist ook begonnen met WW. Woog vanmorgen 96.1 en me eerste doel 5procent is 91.3 heb er helemaal zin in en ga er helemaal voor. Kom er alleen nog niet helemaal uit, wou een filetsteak uitrekenen maar die kent ie helemaal niet, iemand die weet hoeveel punten dat stukje vlees is? Ik mag 33 punten en 49 weekpunten lijkt me veel ook omdat ik zo mager mogelijk moet eten voor me cholesterol maar het komt vast goed. Even het ritme er in vinden dan komt het allemaal wel goed! Wat gaan jullie allemaal goed trouwens, hoop jullie snel te mogen volgen!! Lekker doorgaan meiden!
Goede afvalresultaten weer. Hier morgen weer wegen hoop deze week ook wel weer afgevallen te zijn want doe niks geks en weeg alles, anders zal het echt komen doordat ik door online opeens minder punten aanhoud die ik mag. Hoopte mijn 10% te galen maar dan moest er precies een kilo af
Wauw, jullie gaan hard zeg! Wat eten jullie als ontbijt en lunch? Veel verder dan kwark en crackers kom ik niet......
gewoon een normale boterham afgewisseld met crackers, rijstwafels soms een zuivelmaaltijd (kwark, yoghurt, goedemorgen fruitontbijt)
ik heb even gekeken en ik ga morgen ochtend lekker 200 gram magere yoghurt met 30 gram 4 noten cruesli en 10 gram suiker eten dat is 7 punten dus net zoveel als ik nu eet als ontbijt en ik heb hier zooooo"n trek in
ik doe meeeeee ik heb me net aangemeld, ben nog helemaal een groentje op dit gebied, maar al ontzettend enthousiast!!!! ik doe alleen de online versie, want snapte de site niet helemaal wat nou die cursussen kosten
welkom, het is een beetje puzzelen en lezen in het begin he ben zelf ook net een week bezig maar kom er aardig in...
Ja, ik vind t best veel allemaal, qua invulllen enzo. Maar ik geloof wel dat je daar handigheid inkrijgt. Jammer dat de android app er nog niet is Maar ik vind het zo leuk, echt een puzzel. Dat erbij, dat eraf. Keuze maken.
ja idd en als je dan ziet dat het ook echt resultaat heeft, en vooral het feit dat je af en toen best iets slechters kan eten...
Yesss!!! Heb me 5% gehaald!!! Er was zelfs 1,6 af!! Het gaat lekker zo....op naar de 10% Taliaa, de cursussen kosten per keer 11 euro. Je kunt ook een combipas nemen, dan betaal je 39 euro per maand dan mag je naar de cursus en kan je online .....Je krijgt er inderdaad handigheid in met een paar weken. Ik heb trouwens nog steeds geen foto genomen. Vandaag had een cursist haar begin foto meegenomen en je zag echt duidelijk verschil. Zij was 13 kilo afgevallen...toch maar snel doen. Nikki, ik eet brinta, cornflakes, muesli of yoghert met fruit, crackers en zondags maak ik meestal wentelteefjes samen met mijn dochter. Ik eet nooit 2x per dag een brood maaltijd, dan schijn je beter af te vallen en varieer veel....
Hier ontbijt ik elke ochtend met 3 cracottes met smeerkaas,tomaat en komkommer. Dit wissel ik dan af met beschuit of rijstewafels. Als lunch gewoon 3 volkoren boterhammen met beleg. Doe er op waar ik op dat moment trek in heb. Vanavond lekker tomatensoep op met 2 soepstengels. Was totaal 5 punten kwijt en zit echt vol Vanavond nog lekker een bakje yoghurt met druiven (zijn in de bonus bij de ah).
hoi hoi sjonge wat een mooie resultaten lees ik hier. ik wil a.s. donderdag voor het eerst naar een cursus. ben benieuwd. ik blijf dit topic volgen!!! succes allemaal gr wilma
Medousa, gefeliciteerd, goed hoor! Dus je moet ervoor zorgen dat je maar 1 broodmaaltijd per dag neemt (bijv. in de ochtend) en afwisselt met als lunch kwark of yoghurt. Wat neem je als tussendoortje in de ochtend en middag? Ik at altijd rond: 8.00 uur: ontbijt 10.30 uur: tussendoortje 13.00 uur: lunch 15,30 uur: tussendoortje 18.30 uur: avondeten Wat te nemen tussendoor? Hoe doen jullie dan? En eten jullie ook zo''n 5 x per dag?