Ik neem tussendoor eigenlijk bijna altijd fruit... Of wat Griekse yoghurt 0% vet met wat honing, yummy! Als lunch neem ik trouwens af en toe carpaccio (gewoon van die kant en klare van de AH of HEMA) met een hoop rucola. Echt super lekker vind ik dat!
Ik moet zeggen dik doe het nu 8 maanden en het gaat zo vanzelf, je hebt natuurlijk heel veel producten die regelmatig terugkomen dus op den duur weet je heel veel uit je hoofd.
Na een week weet je al aardig hoeveel punten iets is alleen warme maaltijd blijf ik lastig vinden. Hier 's ochtens altijd beschuit, craccker of rijstewafel. en 's middags brood.
daarom vul je avondeten in de ochtend al goed in (op je gemakje met een bak thee ofzo hihi) en dan kan je de rest hierop aanvullen.
ow heerlijk die WW. vandaag ontbeten met 2 crackers. belt mn zus of ik mee ga ontbijten bij de intratuin. Ehm ok, dus een kop koffie ipv cappuccino genomen en alleen een pistoletje met kaas ipv alles E. at t croissantje wel op Als lunch yoghurt gegeten met fruit en vanavond eten we salade met biefstukpuntjes en aardappeltjes. En raarmaarwaar nog 16 punten over. Dus ik ga zo lekker een broodje maken nog!
Ik heb als tussendoortje de chocolade crisp reep van de ww ( deze is maar 2 punten) en mijn 2 stuk fruit neem ik ook als tussendoor. Vanavond wrap gegeten. Dochterlief kwam laat uit ballet en ik wilde graag iets snels en gezond....nou wraps zijn snel en gezond. Ik heb ze belegd met tomatensaus ( wel met knoflook en peper en zout) kipfilet gemarineerd in shoarma kruiden met champignons en dan sla, komkommer tomaat ui en paprika.....HEERLIJK Ik heb ook een ijsje op, maar dit paste in mijn weektotaal
Medousa, klinkt lekker zo''n wrap! Ik heb maar 26 punten en kwam vandaag toch echt uit op 32 helaas. Maar dit mag toch een keer (hiervoor heb ik mijn weekpunten gebruikt)..... De zoete pastasalade is heerlijk!!
Hier vandaag ook iets over mijn punten heen, maar vond dat ik wel een ijsje (magnum mini) had verdiend Ik ben zo blij dat ik deze stap heb gezet om ww te gaan doen!
Ff kort want lig in bed en gaslapen. Maar gelukkig weer afgevallen1,2 kilo.en me 10% doel gehaald. Dus ik slaap lekker
Ik heb even een vraagje voor de ww experts: kun je je sportpunten ook echt "inzetten" of blijven ze staan? Ik begrijp niet hoe dat werkt! Dank voor jullie antwoord!
ik ga vanavond een 1/2 pizza eten mmm kost me 16 punten maar ja wel lekkkeerrr.. en vanavond ga ik weer beginnen met hardlopen, ik doe evy en ga maar weer beinnen bij les 1...heb het al eerder gedaan en toen gestopt bij les 10 toen was het vakantie dus best zonden dat ik het niet sneller weer opgepakt heb.
Is dat de pizza van de AH? die is namelijk 14 of 15 punten. 1 Hele. En daar zit een heel dun laagje saus op. Ik gooi er dan voornamelijk 0 punten erop en dan zit ik toch '"pizza" te eten..
Hoe kan ik op dit onderwerp een abbo nemen? Ik zie het niet staan. En dan verhgeet ik dit topic. Gisteren weer gewogen en ben 1,8 afgevallen in 2 weken. Dus nou maar dit weer doortrekken want heb een tijdje stilgestaan! nog 13 kilo te gaan!
@maienditje gefeliciteerd met je 10% wat goed van je!! @spiffy ja die mag je gewoon gerbruiken! @taliaa die onverwachte uitjes die vind ik ook wel lastig hoor maar wat goed dat je het zo heb opgelost. En wat fijn dat je kleintje het croissantje heeft opgegeten hahaha. Ow heb al gevonden hoe ik een abbo neem. Ik deed altijd snel reageren. Maar heb nu de meerdere optie knop gebruikt! Dus nu volg ik jullie echt!
nee is een pizza van het merk dr. oetker zo'n dikke american pizza weet je? maar is dat die pizza van eigen merk dan van de ah??
Ja er zitten er 2 in een verpakking. Ligt waarschijnlijk in de koelvak waar de kant en klare voedselschaarste te vindt n zijn
Cupcake, wauw jij gaat hard zeg, echt goed! Hier een boutdag qua eten. Heb 1,5 cornetto ijs op...grrrr baal er zo van! Maar ik laat het er niet bij zitten, ik ga gewoon weer streng door!
Die cornetto's passen toch in je weekextra? Dus nog niets aan de hand......niet te streng zijn voor je zelf, anders houd je het niet vol Hier houd ik me erg goed aan het programma, maar deze week nog niets afgevallen maar wat wil je 3,6 kg afvallen in 2 weken, het kan geen feest blijven...mijn punten zijn ook weer aangepast mag er nu 33