Fbdb das goed nieuws jou ochtend kon niet meer stuk al kan ik me voorstellen dat je niet meer te vroeg juigt. Rogfebrood lust ik wel en vult idd goed, ik vind het ook leuk dat je door zoiets weer een andere kijk krijgt op eten en andere dingen gaat proberen
Zo, net naar de kapper geweest en nu lekker een bakje vla. Manlief kwam helaas niet thuis voor het eten, dus ik heb voor mijzelf iets anders gekookt dan dat er op de planning stond. Spinazie, aardappelen en een pangafilet heb ik nu op. Hoe is het bij de dames gegaan die moesten wegen vandaag?
Fbdb ik reageer morgen even over mijn gezondheid. Net terug van de club en lig nu op bed. Eerste week 3,7 eraf dus ik zeg ga zo door. Hier ook spinazie,aardappels op met ei en vistick
Wat een super resultaat! Fdbd, wat spannend! Ik ga heel hard voor je duimen dat het deze keer gaat lukken! Ik eet vanavond spinazie lekker makkelijk. Ik ben wel door de ww minder aardappelen gaan eten, eet meer rijst en pasta, want die gerechten zijn veel lekkerder. Er staan er heel veel op de site. Ik ben ook groente gaan eten die ik voorheen niet at, dus ben trots op mezelf.........alleen mijn oudste dochter is een slechte groente eter, hoop dat het een fase is ...alhoewel die al heel lang duurt
Wat een super resultaat! Fdbd, wat spannend! Ik ga heel hard voor je duimen dat het deze keer gaat lukken! Ik eet vanavond spinazie lekker makkelijk. Ik ben wel door de ww minder aardappelen gaan eten, eet meer rijst en pasta, want die gerechten zijn veel lekkerder. Er staan er heel veel op de site. Ik ben ook groente gaan eten die ik voorheen niet at, dus ben trots op mezelf.........alleen mijn oudste dochter is een slechte groente eter, hoop dat het een fase is ...alhoewel die al heel lang duurt
Dank jullie ik ben ook blij met het resultaat en ga zeker zo door. Ff ego over mij: Gisteren twee uur bij de ha gezeten, ze nemen me in ieder geval serieus. Nog een hartfilmpe makt maar was goed en de echo ook. Omdat de leverwaardes vorige keer niet klopte vanochtend weer bloed geprikt straks bellen voor de uitslag. Ze hoopt echt een oorzaak te kunnen vinden maar snapt het niet. Ze denk dat het echt een steen is geweest die met die aanval gepaseerd is maar snapt niet waarom ik dan nog klachten hou. Maar ik werk deze week niet en neem rust hopelijk gaat het dan snel over.
Ik hoop het ook voor je meid! Het is allemaal niet niks, die pijn! En dat je ook nog eens niet uit de voeten kunt met je kleine, bah! @Medousa: lekkere pasta/ rijst recepten zijn altijd welkom!
Zo mijn planningen zijn op nu nieuwe maken voor de rest van de week. Wil ook een recept proberen uit het boek dus zo even een lekker plaatje zoeken
Heb weekplanning t/m zondag ga zondag telvrije dag eens uittedten. En maandag een recept nog niet ingekeken optijd bedje ingegaan zal morgen even kijken hoe het heet. Ook weer boodschappenlijst maken voor morgenavond
Fdbd, ik zal de recpten even opzoeken. Je houd ze tegoed! Ik ben ook weer aan het plannen. Ik probeer elke week een nieuw recept uit. Sommige vind ik helemaal niets, maar de meeste zijn erg lekker Ik ga nu pannenkoeken bakken, want de oudste heeft kleuterfeest op school.....ga kijken hoeveel punten het is, dan neem ik er ook eentje ( jammie)
Lekker!! Ben benieuwd! Ik zit er aan te denken om het boek gezond gezin te kopen. Of het boek 365 dagen WW. Maar weet niet zo goed welke ik moet kiezen. Welke adviseren jullie?
Die van mij heet in lijn met je leven. Mijn zusje heeft het 365 ook super boek andere nog nooit in gekeken
deze week gaat het niet zo hard maar me proefabbo is afgelopen haha ik merk gelijk dat ik geen houvast heb. Morgen ga ik 2 weken op vakantie en daarna meld ik me gelijk aan voor een combi pas
tuurlijk over 2 weken haha 7 juli meld ik me weer haha. Nu eindelijk lekker genieten na een klote periode!! suc6 dames
Fijne vakantie ninja en vanaf 7 juli ga je er gezellig weer tegenaan met ons. Nou vanmiddag voor het eerste keer in het boek gekeken wat ik had van ww. Maar vind ik biks, geen plaatjes bij recepten dus spreekt mij niet aan
Hoe gaat het bij de dames, het word stil. Vanavobd pizza eten dacht als ik zelf maak met groente valt het met punten mee maar bloem is veel. Dus ookal maak je het deeg zelf is het toch al hetig.heb er nu 20 punten voor ingecalculeerd. Morgen dagje weg, familie dag en s avonds wokken maar daar mag je vast genoeg van wat gezond is.