ooh ik krijg er geen per 3 kilo (ja in het begin) Ik heb deze: 3 kilo 5% 3+ kilo 10 kilo 10% 15 kilo met 20 kilo kreeg ik dus niets , dus moet nu weer wachten op 25 kilo ster
nou ik kom hier weer even aan waaien. Op fb vind ik niks(sorry) dus ik houd het hierbij, Vandaag stiekem gewogen en joehoe 80,2. dus al 2,8kg eraf in 4 weken. zo blij! nog 200 gr en dan "mag"ik naar de kapper en nog 5,2kg voor december, ik hoop ZO dat ik dat ga halen! tip: de android app is er Oja, ben ik de enige die niks van t WW forum snapt??
ik vind het forum een beetje saai daar haha goed bezig hoor! die app loopt wel vaak vast en ik heb echt geen slome telefoon er zitten nog wel wat fouten in
Android app gebruik ik al twee weken. En het is hier nu wel stil, wilook op fb. Vind ik toch makkelijker altijd. Ik heb ww online door de goedkope combipas actie maar ainds ik online naast de cursus doe gaat.het niet meer. Dus sinds vandaag schrijf ik weer in de weekplanners
Ben gisteren niet bij de cursua geweest maar ze zou iets over de app vertellen. Veel hadden er klachten mee, mijn zusje kan er nauwelijks op. Heb er nog geen 1 keer problemen mee gehad, galaxy s2
he saai, gaat iedereen nu op fb??..wil graag een beetje anoniem blijven zijn het alleen zp meiden? en die app, hier nog geen problemen. maar goed, nog maar een dag in gebruik.
Goh, ik had ff een megadip, maar nu weer verder.. is dit hele topic dood? Wat is de link van de FB groep?
Ik dacht kom eens ff kijken hoe het met mijn oude cluppie gaat, maar jullie zijn spoorloos! Wat een rust in dit topic... Toch allemaal op FB? Mag ik mij na de bevalling bij jullie op FB aansluiten? Wil iemand mij de link PB'en? Liefs Fem