wow wat supergoed zeg!!!! je bent echt geweldig bezig!!! Die 100 is zo'n magische grens, nu lekker eronder blijven (lastig tijdens kerstdagen ) maar ik vind je echt een topper!! Hier net mijn 25 kilo ster gehaald en heb mezelf een week WW vakantie gegeven, even een weekje niet tellen (tijdens Sinterklaas week dus je kan wel raden wat ik heb gegeten hahaha) 2 januari ben ik nu een jaar bezig...
dat valt wel heel erg mee idd, ik eet er vaak maar 2-3 ofzo tijdens nieuwjaar... in de zonnebloemolie gebakken.. (geloof ik, is meer manlief zijn ding)
Aloe, Met mij niet zo super...erg wisselend..dan weer opeens 2 kilo..maar dat is nu al een maand geleden en dan weer een halve kilo er aan (deze week)....daar baal ik enorm van! Maar ja..
Cynnie... Zoooo meid! Geweldig! Echt mega goed! En idd die 100 is zoooo fijn om onder te zijn! Sorry voor de drie reacties...was nog aan het bij lezen Ik heb sinds twee weken een baan heeeeel fijn natuurlijk, maar merk dat mijn lichaam nu even weer moet wennen. Meer regelmaat en minder verleidingen..dus zal wel goed uitpakken denk ik. Maar minder vrije tijd en slechter weer waardoor ik minder beweeg. Met mijn beperking was het fietsen eigenlijk de eneige echte beweging die ik had. Nu loop ik wel meer trappen en heen en weer op kantoor en naar clienten...maar weet nog niet wat het gaat doen. Vorige week dus een halve kilo aangekomen, super balen want ik zat op drie ons na op m'n volgende mijlpaal...even een dipje dus Iemand tips of gedachten hierover waardoor ik die motivatie weer voel? Dank jullie wel alvast!