Jij overleefd de bbq ook wel fbdb. Ik heb ook het gebak en ijs laten staan. Maar moest s Im zijn want dinsdag zijn we ook naar de pannekoekbakker geweest en dat waren ook vast veel punten. Wel belegd met verse groente dus dat is niks maar weet biet wat beslag is aan punten
Hey meiden, Gisteravond BBQ gehad. Heb best wel gegeten hoor... Vond het lastig om niet te snoepen... 3 stukjes kip ananas (uit blik) komkommer 2 lepels aardappelsalade knoflooksaus (2 e.l.) BBQ saus (3 e.l.) satehsaus (4 e.l.) 4 stukjes stokbrood MC Flurry Magnum white ( was erg lekker) Bij thuiskomst nog 5 tucjes ( toch nog ) en nog een stukje witte chocola met crisp. Vanaf vandaag maar weer normaal. Gister overdag is het wel super gegaan. Toen maar 2 beschuitjes aardbeien, fruit en 2 boterhammen met kipfilet op. Dus had nog wel wat punten over voor de avond. Maar ja, het ijs en de chocola en de sausjes had ik niet moeten doen. We gaan er maar weer voor! Hoe gaat het bij/ met jullie?
Fbdb je hebt ff genoten das belangrijk en dat ijs en choco zijn je extra weekpunten. Gebruik die trouwens nooit. Gisteren ook punten over dus klein zakje layschips genoen al moeten die soort dingen altijd van je weekextra en mogen eigenlijk niet van je dag totaal. Ik kom net uit bed en kom dan ook wel in de knoei om de punten op te maken. Dus stevig ontbijt genomen. Wanneer weeg jij eigenlijk fbdb En troelala heb je het al weer goed kunnen oppakken. Ik ben weer benieuwd naar dinsdag. Zo ff huishoudem doen en uitnodiging maken voor zoonslief 1ste verjaardag
Is dat zo? Heb ik nooit geweten. Ik eet gewoon bewust minder op een dag om wat over te houden voor wat lekkers. Dat mag dus niet? Ik weeg altijd op maandag, maar deze week denk ik op dinsdag. Ben denk ik enorm teleurgesteld als ik morgen weeg door de BBQ van gisteren. Ook heb ik het idee dat ik door de medicijnen super veel vocht vasthoud. Ik voel me veel dikker terwijl ik echt heel netjes gegeten heb deze week. Heb al gegoogled en daar staat dat het idd een bijwerking kan zijn. Of het is toch gewoon het eten. Heb op sommige dagen ook minder gegeten dan zou moeten. Ik dacht dat ik dan sneller af zou vallen, alleen bewijst de weegschaal iedere keer dat daat niet zo is. @Maienditje: geef je een groot feest voor zijn 1e verjaardag?
Ik heb nu ook slecht gedaan, zit bij het restaurant met buffet en me ook ff laten gaan. Ja fbdb das op de club gezegd dat tussendoortjes en lekkere dingen altijd van je extra's af moet. En idd te weinig punten binnen krijgen werkt avarechts. Maar medicijnen zijn altijd een nadeel maar je doet het voor een goed doel en als je gewoon oplet met eten trekt het vast snel bij. Mij man zegt ook na nu je hoeft dinsdag niet zonde geld die bijeenkomst maar ik ga juist wel ookal ben ik aangekomen. Maar verwacht ik niet na 1 avond slecht, er zal niet veel af zijn maar als er maar af is
Dus we hebben ons allemaal een beetje laten gaan dit weekend... Ach ja, vanaf morgen gaan we maar weer knallen! We zijn ook al 3 weken onderweg en als we dan 1 dagje iets minder presteren, dat mag dan toch wel?? Meiden, morgen gaan we er weer voor! Mijn doel van de week is om netjes de punten te eten en niet minder dan mijn dagtotaal te eten. Ik doe dat toch te vaak en dat is niet goed. Afvallen gaat beter als je genoeg eet, hoe stom het ook klinkt in de oren van een eeuwige lijnster. Fijne avond nog meiden!!
Ik ben gelukkug niet de enige die zich heeft laten gaan hihi... Gister onverwachts na de mac donalds, en vandaag met de kids na kinderboerderij gweest met zwager, schoonzus en oomzeggertje en ja daarna lekker een patatje gegeten dus hier ook echt een fout weekend! Durf morgen niet te wegen, maar we gaan er morgen maar weer flink voor!
Gisteren een dagje efteling gehad....heb me goed gedragen, moet ik zeggen. We hebben bij de mac gegeten en ik heb een wrap genomen zonder saus en een bak sla...... Zometeen wegen.....ben zo benieuwd, nu eerst een planning maken voor de komende week.. Moet zeggen dat jullie me op het juiste pad houden! Thanx dames voor het extra steuntje in de rug
Samen kunnen we het he medousa. En we gaan met zijn alle de strijd aan. Ik sta nu alvast me gehaktballen te maken pak daar nu wel tartaar voor. Alle kids slapen hier dus straks ook weer wat dagplanningen maken. Deze week geen uiteten of verjaardagen opstaan dat scheelt wel.
Net naar de cursus geweest en er is 1,3 kilo af! YOEHOE we zijn weer op de goede weg..... Nou maienditje, ik ben nu het avondeten aan het voorbereiden, zo mijn dochter uit school halen en dan heb ik minder tijd om te koken. Ik eet ratatouille ( recept uit boekje starten 1) alleen doe ik er geen mozarella in, en eet ik een verzadigende portie rijst i.p.v brood en dan is dit recept maar 8 punten en ik eet er een pangasius filet bij anders kom ik niet aan mijn dagtotaal. Vandaag met de jongste naar het cb geweest en ze heeft haar tweede vaccinatie gehad. Ik hoop dat ze er niet zo veel last van heeft.....zodat ik vanavond verder kan met mijn planning.......hoop binnenkort mijn iphone te hebben, dan gaat de planning een stuk sneller en makkelijker.
Super medousa. En we horen wel of het recept geslaagd was. Soms eet ik ook.wel.gewoon.een snitzel want met jeaardappels.en groemte haal je ook niet echt punten. Zei ik net dat ik deze week niks had vraagt me tante of ik morgen kom bbqen nou ja ik kan.we wel inhoudem h eb enkel sla en kip besteld. In de zomer zal je dit wel vaker krijgen. Vanaf 13 juli.drie.weken op vakantie, gelukkig.in eigen.caravan dus weegschaal gaat mee
@Medousa: super resultaat weer! Gefeliciteerd en volgende week weer zo'n kiloknaller! Hier weinig nieuws. Ben totaal futloos en niet vooruit te branden. Merk deze keer veel van de medicatie denk ik. Dan is het ook nog eens rete druk op mijn werk met het nakijken van examens en mijn mentorklas die gaat afstuderen. Pffff... Gelukkig vandaag wel het lijnen weer goed opgepakt en zometeen samen met manlief een wandeling maken over de dijk. Wil deze week meer gaan bewegen. Dat heb ik veel te weinig gedaan. Fijne avond meiden!!
@medousa goed zo meid, lekker zo doorgaan!! Hier is gister ons gezin uitgebreid met 5 jonge kittens. Zoooo lief en zo mooi hihi....Ben wel blij dat het er niet meer zijn. 2 mannetjes en 3 vrouwtjes.....wil er misschien 2 zelf houden maar dan moet manlief er wel mee instemmen hahah.....
Troelala, kittens zijn zooooo schattig! Ik heb zelf een oude kater van 17, maar die begint nu last te krijgen van zijn nieren en lever Ik heb een rot nacht gehad! Kleine meid heeft gisteren haar prokjes gehad en is vanaf 2.30 tot ik mijn dochter naar school bracht wakker geweest....ben maar om 6 uur begonnen met de schoonmaak, dochter naar school gebracht en boodschappen gedaan, dus kan vandaag heerlijk relaxen en hopelijk vanmiddag even (bij) slapen.... Had bij de ww cursus andere repen gekocht, de crisp waren uitverkocht, maar die zijn niet lekker..... De rataouille was heerlijk, ga ik zeker vaker maken......
Yeeh resultaat was beter dan verwacht, netjes een halve kilo eraf. Ben super blij en gaan lekker zo door. Wel gezakt in me dagtotaal mag er nu nog maar 35 maar soms mocht je echt nog veel met 39 punten. Tenzij je friet eet of een heftig stuk vlees pak dan kom je er zo aan
Maienditje goed zo lekker doorgaan meid!! Bestaat er ook een app van WW waar je de punten mee kan zien per product? Als ik bij me man op de mobiel mijn puntentelling en producten wil zien doet ie dat niet. Zou wel makkelijk zijn omdat ik ook wel veel onderweg ben dus niet altijd achter de laptop kan zitten om te zien hoeveel punten iets is of ik nog kan nemen....