Irritant,weer geen KOT ontvangen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Anouk2005, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.569
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik baal zo enorm.
    Vorig jaar hebben we de wijzigingen in de kinderopvang doorgegeven omdat onze jongste dochter nu ook naar het kdv gaat.Nu ging het vorige maand al mis en kreeg ik het bedrag gestort voor enkel de BSO voor 2 kinderen.Toen heb ik uit eigen zak ruim 500 euro moeten neerleggen.Nu zie ik zojuist dat het weer niet klopt en ik weer een tekort van 500 euro moet bij gaan leggen.Ik heb er zo enorm de balen van.Waarom kan dit nu gewoon niet gaan lopen zoals het moet??.
    We hebben nooit problemen hiermee gehad en nu hebben we dit.Ik dacht komende maand eens lekker door te komen omdat ik eindelijk weer mijn volledige salaris zou krijgen na het ouderschapsverlof en nu kan ik alsnog bij gaan leggen en weer niks extra's komende maand.Mijn man gaat er straks over bellen en horen hoe het zit want ik kan dit natuurlijk niet iedere maand extra gaan bij leggen want dan kan ik beter mijn baan opzeggen want op deze manier kunnen we het niet meer opbrengen.
    Ik moest het gewoon even kwijt,stomme belastingdienst,ambtenaren die teveel aan de koffie zitten ipv werken.

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    heeft er niet even tijdtussen gezeten ...
    het moet wel verwerkt worden ...

ik zou even de belasting bellen .
    en even je na vraag doen
    je kan altijd even de hoofd van de bso je probleem voorleggen
    en zeggen dat je niet nog eens 500 euo kan storten vanuit eigen zak en
    dat je eerst achter de balsting aan wilt...

ze hebben bij mij toen niet moeilijk gedaan
    zodra ik het geld kreeg mocht ik betalen

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.569
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Er heeft inderdaad wel een tijdje tussen gezeten.Ik had ook wel gelezen dat de verwerking 6 weken kan duren.Wanneer ik dan op de website bij mijn gegevens gaat kijken staat het juiste bedrag er al wel in voor wat ik deze maand had moeten ontvangen. Maar dat zal wel een automatisch berekening zijn en dat dat dan weer 6 weken duurt eer het verwerkt is en die 6 weken zijn nu nog niet voorbij.Straks eerst maar even bellen en het zal ook wel goed komen maar ik had er echt naar uit gekeken om deze maand weer eens wat ruimer te zitten en niet steeds van mijn spaarrekening te moeten plunderen want dat geld wil ik niet gebruiken voor de kinderopvang.

Bedankt voor je reactie en het is idd een idee om bij de bso te vragen om later te betalen.

Gr Ingrid.

4. Wanneer heb je de wijziging ingediend, staat namelijk een verwerkingstermijn van maximaal 8 weken voor.

En is er al een beschikking nav die wijziging, heb je die al per post ontvangen of staat er een beschikking met de nieuwe gegevens op Mijn Toeslagen!

Ik zou eerst eens op Mijn Toeslagen kijken, of en wanneer de wijzigingen verwerkt zijn. En of de beschikking al bestaat.

Zonder beschikking, is er namelijk geen uitbetaling nav nieuwe gegevens.

5. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    en de dag is nog niet voorbij!
    het is wel vaker dat je niet alle toeslagen tegelijk krijgt,
    dus 1 's morgens en de andere 's middags.

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.569
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb nog niets per post ontvangen en de wijziging hebben we 4 weken terug opnieuw ingediend en stond toen er toen in verwerkt maar heb nadien niet meer gekeken.Straks nog kijken maar heb nu mijn inlog niet voorhanden.

Deel Deze Pagina