kosten van stankoverlast opsporen rioolreiniging,

Discussie in 'De lounge' gestart door Ons Kleintje, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi, heeft iemand hier ook eens last gehad van stankoverlast van het riool en hier wat aan laten doen, ik ben benieuwd wat jullie ervoor hebben moeten betalen want naar mijn idee is het heel duur.
    bij ons hebben we stankoverlast in de bijkeuken, dus niet in ons huis. we dachten te weten hoe het kwam maar nadat we hier iets hadden gedaan is het nogsteeds zo nu en dan een poeplucht
    bleh

2. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij zijn lid van mobiel en direct, voor 115, euro wordt je dan voor een jaar lid en na dertig dagen mag je 8 keer gebruik maken van hun service, dus voor stank kun je dan bellen en komen ze kijken waar het weg komt en lossen ze het op (althans dat beloven ze) en als je binnen die 8 keer blijft kost het verder niks meer dan je abonnement. je kunt er na dat jaar gewoon van af maar dan moet je dat drie maanden voor die tijd opzeggen. om lid te worden is goedkoper dan iemand langs laten komen want dan zit je ook al met voorrijkosten en mansuren, en klein materiaal wordt nu ook vergoed.

btw woon je in een koop of huurhuis, meestal heb je bij huren dat je servicekosten betaald en zit het daar bij in?

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Moet wel zeggen dat mobiel en direct een enorm agressieve verkooppraat heeft, heb bijna ruzie gekregen met de meneer die bij ons aan de deur kwam en gewoon loog over bepaalde dingen om mij over de streep te trekken. Hij bleef maar zeuren om de mobiele telefoon van mijn man om hem dan over te halen en stond zowat in mijn gang dus heb letterlijk staan bekvechten aan de deur. Persoonlijk zou ik niet snel in zee gaan met zulke figuren.

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Oei die heb ik ook aan de deur gehad, hier ook bijna ruzie, hij werd zo onbeschoft!

5. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Riool is volgens mij tot aan de "grote" buis onder je straat van jou (van de huiseigenaar) en dus voor jouw rekening. Maar goed als je het binnen ruikt lijkt me wel dat het dichtbij het huis zit.

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi, we hebben een koophuis.
    groetjes

7. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wij hadden 3 jaar terug ook problemen met de riolering. Om alles schoon te maken koste toen 230 euro

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ze hadden het hier ook over dat ze niet in de buis mogen komen naast je huis (grote buis) dat is van de gemeente, dus ga ervanuit dat je dan ook betaald tot aan de grote buis.

Deel Deze Pagina