bloed vóór of ná eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tezzz, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Hallo allemaal

Ik ben na een cyclus van 50 dagen eindelijk ongi geworden. Ik had geen krampen, maar het was wel de eerste 2 dagen helderrood en na totaal 4 dagen alweer weg. Meestal duurt het bij mij wel een dagje langer en heb ik er ook wel wat meer last van, maar ik heb uberhaupt nooit zoveel last van m'n ongi. Maar nu komt het:

Op dag 14 's avonds kreeg ik enorme steken in mijn lies en daarna had ik een slijmprop met helder bloed aan m'n wc-papiertje hangen! Ik dacht dus dat m'n ei er was of er aan kwam. Maar nu zit ik inmiddels op dag 18 en het helder rode bloed (afgewisseld met bruin oud bloed) komt en gaat nog steeds! Heb je nu bloed vóór je ei of erna? En duurt bloed bij je eisprong altijd zo lang? Ik kan op het net geen eenduidend antwoord vinden. Het is ook niet veel, maar zonder inlegkruisje kan ik het toch ook weer net niet af. Ik vind het maar raar...

Oja...mijn temp is nog niet gestegen, was vandaag zelfs weer erg gedaald (van 36.7 gemiddelde naar vandaag weer 36.3!)
    Iemand een idee? Alvast bedankt!

2. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Geen idee helaas.... wel vreemd dat je zo'n lange bloeding hebt! Hoop voor je dat het iets goeds betekent!

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tezzz, zou toch even naar de ha gaan als het blijft aanhouden hoor!

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ach...ik heb verder geen last van die veegjes bloed hoor....en het doet ook niet zeer of zo. af en toe een krampje hier of daar, maar dat kan natuurlijk van mijn ei zijn...

maar heeft iemand nou een antwoord? Heb je nou bloed voor of na je ei?

5. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Hoi, ik heb het altijd na mijn ei en dan een dag of 4/ 5 bruine afscheiding. Ik heb dit elke cyclus en maak gebruik van ovutesten dus vandaar dat ik weet dat het erna is...

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik gok erna.
    aangezien het bloed vrijkomt bij het knappen.

7. nijntje39

nijntje39 Actief lid

25 nov 2007
    167
    0
    0
    ik had net een bloeding op dag 19, ben naar dokter geweest en blijkbaar is het door het ontpillen. Ik wil je niet teleurstellen, maar misschien zijn het wel je regels.

Deel Deze Pagina