Wie droomt er ook zo vreemd, humortopic

Discussie in 'De lounge' gestart door Lumiere, 8 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Hilarisch! eigenlijk had je het moeten filmen voor hem:D

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.593
    17.520
    113
    Ik ben dus niet de enige met terugkerende dromen. Alleen is die van mij niet grappig. Stomme is dat ik weet dat ik droom en wakker moet worden maar het niet word totdat mams echt in elkaar is geslagen.

Bevallen van dieren ofzo ken ik ook haha. Deze zwangerschap viel het wel mee met de nachtmerries gelukkig. Ben alleen vaak vreemd gegaan met een (gescheiden) man die ook 4 kinderen heeft , moesten we gaan kiezen wie we gingen houden want 8 was echt teveel...:rolleyes:

DastyQueen vindt dit leuk.
  3. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Inderdaad, maar ik moest snel zijn. Hij kan ook hele rare streken uithalen of hij denkt dat ie in de wc is.

4. Manque

Manque Niet meer actief

Volgens mijn man lag ik gisteren in bed hardop te lachen toen hij binnenkwam (hij gaat meestal later naar bed dan ik). Hij vroeg: "Wat lig je te lachen?" en ik antwoordde: "HAHA! Jij bent met 47 papegaaien getrouwd! HA!"

Weet niet wat dat precies zegt over mijn zelfbeeld, maar mijn man vond het wel grappig. Hij doet dat wel vaker, mij vragen stellen in mijn slaap. Ik geef bijna altijd (een heel absurdistisch) antwoord.

Belle22 en DastyQueen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina