Wie heeft er een smartwatch voor android via ali express? En wat is je ervaring ermee? Eventueel een linkje?
Besef wel dat alles over de 22 euro enorm belast wordt met importbelasting. Is dat het waard voor je?
Nee hoor, is niet altijd zo. Alleen als je eruit gepikt wordt door de douane. en dan nog een grote kans dat je na het invullen van het vragenformulier er gewoon onderuit komt zonder te betalen. Heel vaak al bij ali besteld. Net 2 paar schoenen binnen gekregen. Nooit hoeven betalen
Ik had er 1.5 jaar geleden eentje voor €10. Hij werkte prima, zelfs WhatsApp berichtjes kon ik erop lezen. Alleen was het bandje van een soort siliconen spul gemaakt waardoor mijn pols best ging zweten en ik eczeem kreeg, hierdoor is hij weer achterin de kast beland. Linkje is zo te zien helaas niet meer beschikbaar.
Kijk eens op facebook op de pagina van aliexpress koopjes. Daar kan je ervaringen vragen en vinden van allerlei koopjes. Ik heb die smartwaches een paar x voorbij zien komen.
Hier slechte ervaringen mee. Was binnen een paar weken kapot. Hier nu voor mijn man een Apple watch en voor mij een Fitbit charge 2
Bekijk bijlage 533026 [QUOTE="Snoeki, post: 20673317, member: 82813" Hier nu voor mijn man een Apple watch en voor mij een Fitbit charge 2[/QUOTE] Jij houdt je man goed in de smiezen? @tuc Deze hebben wij. Als je deze besteld kan ik wel de Nederlandse gebruiksaanwijzing dorsturen. Goed kijken op Ali, ze zijn er nog goedkoper, vanaf €12 ofzo. Gevonden met de zoekterm: gps tracker horloge
Jij houdt je man goed in de smiezen? @tuc Deze hebben wij. Als je deze besteld kan ik wel de Nederlandse gebruiksaanwijzing dorsturen. Goed kijken op Ali, ze zijn er nog goedkoper, vanaf €12 ofzo. Gevonden met de zoekterm: gps tracker horloge[/QUOTE] @Youtan , die ga ik idd voor dochter bestellen. Voor de Nederlandse gebruiksaanwijzing hou ik mij graag aanbevolen Maar ik bedoelde met dit topic een smartwatch voor mijn man