Aaaahh jakkes, te onvoorspelbaar, man kan het wel waarderen en als we in de auto zitten probeer ik me echt af te sluiten bbbrrrrr Wat je zegt je krijgt er kortsluiting van
Nederlandse muziek, rap, jazz kan ik niet waarderen. Ook van die schreeuwende vrouwen die uit het niks in eens gaan uithalen brrr
Die ken ik (gelukkig zo te horen) niet. Ik sluit aan met John de Bever. Die zat vorig jaar in Expeditie Robinson en laatst kwam ik hem tijdens het zappen tegen in een ander programma. Ik had echt gehoopt dat ER de laatste keer was dat ik zijn akelige persoonlijkheid op tv zag… Wat een onaardige, zelfingenomen en kinderachtige zak is dat zeg
Als persoon vind ik haar leuk hoor hahha kan altijd wel om haar lachen. Maar haar muziek vind ik niet leuk.
Hangt wel echt van de soort Jazz af, iets als Nina Simone ofzo vind ik echt heerlijk om naar te luisteren, of Vaya Con Dios (ja die van Neh nah nah nah). Maar dat atonale geplingel, brrrrrr
Radio wat is dat? Ik luister al meer dan 15 jaar geen radio meer en wow ik mis niks. Als iemand zegt van die en die heeft een goed nummer dan zal ik het opzoeken op youtube maar de godganse dag naar een radio luisteren echt niet meer.
Valt dat serieus onder de noemer jazz? Heerlijk nummer trouwens Maar ik zou het zEker niet onder jazz scharen persoonlijk.
Dat nummer zou je niet klassiek jazz noemen nee maar de band valt onder het genre Jazz. Bij de andere nummers van hun kun je dat wel horen (Travelling light, Sally, Night owls) Het geeft ook wel aan hoe breed Jazz is. Net als andere genres hoor. Slome popmuziek heb ik ook niets van, mag wel wat meer pit in zitten, en dan heet het nog steeds pop
Sade valt ook onder jazz met een soul inslag en dat vind ik geweldig. Die klassieke jazz vind ik dan weer niet mooi.
Qua dj's: heel veel, maar Eddy Keur spant wel de kroon. Die zit nu op vrijdagmiddag op radio3 en dat houd ik echt nog geen 10 seconden vol. Verder vind ik Rondé echt verschrikkelijk. En First Aid Kit, die hebben 1 nummer en die zap ik sowieso weg.
Wat ik weg druk is...echt het geluid... ik kan er gewoon niet tegen als ik niet weet wat het is en dan ook nog iets waar totaal niets van kan maken