hallo, ik ben nu a 7 dagen overtijd en heb al 2 keer een test gedaan, maar allebei negatief gister heb ik seks gehad en was er een hele lichte boeding, ik weet niet of ik nu alsnog ongesteld word, vandaag was het ook miniscuul. ik ben wel misselijk geweest deze dagen en veel buikpijn, maar omdat ik ook spastische darmen heb weet ik niet door wat het nou komt ik ben nu een half jaar van de pil af en had al meteen een redelijk regelmatige cyclus van 24/28/26/26/26 en dus deze maand nog niks, iemand die dit ook heeft gehad? ik ben nou toch wel in spanning
idd nogmaals testen, maar lichaam is soms geval apart... hier laatst ook 1,5 week "overtijd" vind het zo raar klinken aangezien ik niet wist wanneer mijn ei precies was... heb je later ei heb je langere cyclus en ben je dus niet overtijd... maar heb je duidelijk ei en ben je de 14 dagen lf voorbij wat een uitzondering is dan spreek je idd overtijd.... maar goed zou een deze dagen gewoon nog eens testje doen.. k2v5
ik heb al 2x getest, toen ik nog maar 4 dagen overtijd was en de 6e dag maar allebei negatief en vandaag is het vrijwel niks, toch nog maar ff afwachten en kijken wat deze dagen gaan brengen!
volgens mij is het nog niet raak:S vandaag met afvegen nog wel waterig rood, zo begint mijn maandelijkse feest altijd 2 dagen heel weinig, 2 dagen iets meer en dan 3 dagen weer heel weinig, hopen dat het niet me feestje is:S pff wachten duurt zo lang. zou ik alsnog zwanger kunnen zijn, is dat mogelijk? 7 dagen overtijd en dan toch nog een beetje ongesteld zijn?
Ons lichaam houdt ons helaas zooo vaak voor de gek. Het zou best raak kunnen zijn. Je testen kunnen ook negatief zijn omdat je misschien minder snel je hcg opbouwt?ik zou morgen nog eens testen als je ongi dan nog niet heeft doorgezet Verschrikkelijk he dat wachten en vooral omdat je normaal zo'n regelmatige cyclus hebt snap je er helemaal niks meer van... Ik zou zeggen probeer vandaag iets leuks te gaan doen waarbij je je gedachten even ergens anders op kan zetten. Heb je morgenvroeg nog geen ongi dan nog eens testen. Succes! En hou ons op de hoogte
nou, nog weinig hoop, vandaag nog erger ongi geworden pfff voor de zekerheid deze week nog ff ergens een testje doen , anders weet ik het ook niet meer en gaan we maar weer vrolijk door naar de volgende ronde, niet aan denken en leuke dingen doen!