nod 13 sep kan ik nu al testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door haneen, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    heey dames, wat zijn jullie ervaringen hierover? ik wil namelijk nu al gaan testen heeft het zin? of kan k beter wachten.. al duurt wachten heeel langgg.
    alvast bedankt

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hoi

Hoe zijn normaal je cyclussen heel gelijkmatig of niet? op welke cd dag zit je?
    Persoonlijk ben ik niet zo van vroeger testen. Stel je test positief en op je nod test toch "ongesteld " (vmk) ik had het liever dan helemaal niet geweten en beschouwd als ongi.
    Ik denk maar zo als je zwanger ben dan blijft de ong vanzelf weg en zit het er volgende week ook.
    Hier pas getest op cd 31 met een cyclus van 26 a 28 dagen.

Succes paula

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.777
    18.920
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Je kunt sowieso testen. Maa of het zing heeft, betwijfel ik. Er zijn geloof ik wel extra gevoelige testen, maar je zit nu nog vrij ver van je nod af. Dus zelfs daarbij heb je kans dat ze het nog niet oppikken.
    Als je negatief test, blijf je dus nog steeds in onzekerheid zitten. Want misschien heb je te vroeg getest en dan ga je toch denken "misschien test ik over een paar dagen alsnog positief."

Verder ben ik het eens met Paula. Soms kun je beter niet weten dat je zwanger bent, want dan is een eventuele vmk voor jouw idee gewoon een menstruatie. En dat is dan wel een teleurstelling, maar toch minder erg dan denken dat je zwanger bent en het gelijk weer verliezen.

Verder snap ik niet zo goed waarom je het vroeger wilt weten. Denk je dat je nu in spanning zit? Moet je eens afwachten hoe jij je voelt als je positief getest hebt! Natuurlijk ben je blij. Maar dan zit je weer met de spanning of het allemaal wel goed zou gaan. (Kijk op het forum maar eens rond naar al die topics van vrouwen die net zwanger zijn en zich heel onzeker voelen.

Je vervangt alleen maar de ene spanning voor de andere, als je zo vroeg test. Ik zou het niet doen.

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    4 dagen voor nod? wellicht beter wachten tot je nod of zelfs erna... als je zwnager bent komt er zeker een streepje.. zo niet, ben je ongesteld geworden.. en hoef je dus niet te testen.. succes

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik testte 4 dagen voor mijn nod wel positief! Maar goed, wat er al gezegd is hier boven klopt: je hoeft zo ver voor je nod nog niet positief te testen.. Bij een negatieve test blijf je dus in onzekerheid! Ik zou nog even proberen geduld te hebben, al is dat super moeilijk!! Succes :) hopelijk ben je zwanger

6. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    dames, bedankt voor jullie reacties.. i bent wel met jullie eens, alleen mijn probleem is dat ongeduldig bent deze periode, miss omdat k het zo graag wil. ik heb totaal 3 zwangerschappen gehad, twee in mk beindigd. vorige ronde na 36 dagen ongi. volgens mij was het ook een vmk, want ik had een keer positief getst en de rest was negatief! de kans is denk k nu ook niet zo groot, want na 36 dagen ongi, zou mijn cyclus an 28 dagen denk ik ook nie t meer kloppen.. ik zou denk k maar beter wachten tot donderdag al ben k bang dat i morgen toch een test ga halen..

7. Marsi

Marsi Nieuw lid

30 aug 2012
    4
    0
    0
    Spannend hè? Ik heb ook 13 september mijn nod. Ik ga echt dan pas testen, anders maak ik mezelf gek (been there). Nog een paar daagjes!

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het gaat niet alleen om nod. Maar ook hoeveel dpo je nod is. Mijn nod is altijd 11 dpo dus eerder testen heeft bij mij vaak geen zin

9. Koon

Koon Niet meer actief

Ik testte 4 dagen voor mijn NOD negatief en was toch echt hartstikke zwanger.
    Zelfs de dag na mijn NOD was het niet knallend positief.

10. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    babke, mijn ovulatie zou 30 of 31 aug plaats vinden!

11. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik zou ook even wachten...... al snap ik dat dat wel lastig is!!

Deel Deze Pagina