Het is weer zo ver meiden! En weer met een ander kaartje.. De laatste dagen op dit meest klote wachtbankje (vrijdag nod). Ik voel mij echt ronduit zwaar klote! Jank de hele dag door alleen al omdat ik mijn onderbenen en voeten niet warm krijg, hoofdpijn, loop constant naar de wc om te p*ssen, slaap slecht en ben ook moe.. Ik ben op, stuk en heb geen zin meer in wat dan ook. Blegh. Ik had eigenlijk gehoopt een nuchter verstand te hebben maar ik word gewoon volledig in beslag genomen door alles wat ik wel of niet voel. Loslaten.... Ja daaag ik kan het gewoon niet, ik voel mij daardoor zooooo zwak. Ik wil gewoon slapen en zaterdag wakker worden. Dan staat er een concert op de planning... Eindelijk wat leuks! Ik moest het echt even kwijt.. Ik kruip zo weer lekker in bed. Iemand die nog wat positieve energie heeft die gemist kan worden die dat wil doorgeven ?
Ik heb ook nog wel wat over! Kun je zo gratis en voor niks krijgen. STRAAAAAL!!!! Nog een paar daagjes, komt goed!
Tnx ladies!! Manlief kwam vroeg thuis, heb de ogen uit mijn kop gehuild. Hij heeft de verwarming opgestookt en mijn ledematen warmen weer een beetje op. We hebben lekker afhaalvoer laten bezorgen en nu samen bankhangen. Ik hoop in elk geval een beetje tot rust te komen en een beetje te kunnen slapen. Esther wat goed na zo'n lange tijd zwanger! Gefrliciteerd!
Biancs, ik wens je echt ontzettend veel succes en hoop dat het raak is. Mijn duimen draaien overuren voor je
Hierbij ook wat positieve energie! Heb ook vrijdag mn nod, spannend!! neem lekker warme choco met slagroom, helpt altijd
Het zit er weer op deze ronde. Vannacht werd mijn vermoeden al bevestigd. Elke ronde krijg ik de nacht voor mijn menstruatie zweetaanvallen.. En vannacht was het weer zo ver. Alsof mijn lijf de tegnpenaanval inzet ofzo.. Echt zo raar. Voordat we bezig waren met kinderen heb ik dit in elk geval nooit gehad. Lf nu weer van 9 dagen.. Vorige maand 10 waardoor ik dacht dat mijn lijf het weer normaal zou doen, want de maand daarvoor was helemaal drama met een lf van 6. Is het uberhaupt normaal dat je lf zo sterk kan wisselen? Het is van 11-10-8-6-10 nu weer naar 9 gegaan. BIj die dramatische maand van 6 ben ik naar de HA gegaan en die zei er niets mee te kunnen en dat het allemaal te maken heeft met dat ik "lekker goed vruchtbaar ben". Nou dan voel je je toch ook in de hemd gezet of niet. Terwijl mijn chirurg zei dat ik beter wel naar de ha kan gaan om de handel van manlief te laten onderzoeken. Ik weet het allemaal niet zo goed meer na 13 rondes. Van het weekend maar weer eens een goede fles wijn open trekken en met een lekker kaasje erbij. Tnx voor de support meiden!
Ooooh Biancs, ik had zoveel hoop voor je. Ik slik nu de "zwanger worden" capsules van Etos. Ze zeggen dat je LF hier stabieler van wordt. Misschien die eens proberen?
Jammer! Ik neem elke ochtend tarwekiemolie in mijn yoghurt en teunisbloemolie capsules, helpt heel goed! Hoop dat het volgende maand beter nieuws is!
Ik slik elke dag 200/300% multivitamine en calcium bij omdat ik een gastric bypass heb gehad. Over die korte lf heb ik begrepen dat het een b6 tekort kan zijn. Mijn chirurg heeft aangegeven dat mijn b6 gehalte 100% is, dus die bijslikken heeft geen nut. De rest vd bloedwaarden waren ook perfect. Het voelt gewoon oneerlijk... 60kg afvallen, een jaar stabiel en maar niet zwanger kunnen worden. Mag geloof ik gezegend zijn met zo'n cyclus als dit. Met een lf en 9/10 mag ik eigenlijk niet klagen, maar mijn temp zakt altijd al rond 8 dpo... Van mijn moeders kant zijn er geen vruchtbaarheidsproblemen, bij manlief wel bij zijn moeder... Herhaaldelijke miskramen, vroeg geboortes en overlijden na geboorte... Manlief is zelf 3mnd te vroeg geboren, maar het is een wonder dat ie het heeft overleefd. Maargoed schoonma is er verder gesloten over, dus weet niet wat daar verder nog zit. Het enige wat ik bij mijzelf weet is dat ik in het verleden aardig wat last heb gehad van aanhoudende schimmel infecties, die hielden op na mijn pilstop ruim 3 jaar terug. Stom he dat je het dit allemaal gaan afvragen.... En ik voel mij dan zo'n zeikerd omdat ik weet dat er meiden zijn die er nog veel langer mee bezig zijn.
Hè nee biancs, een hele dikke knuffel. Wat zijn die hormonen toch ook gemeen. Ik snap je HA niet. Zo'n korte lf kan niet goed zijn. Ik zou een doorverwijzing eisen. Mijn lichaam geeft nu al 8 dagen voor nod aan dat het game over is. Zo frustrerend is dat. Trek morgen maar een lekkere fles wijn open.
Ik weet het gewoon ff niet meer... We zijn dan wel nog maar sinds januari bezig, maar zit toch al wel in ronde 13 en merk nu vooral dat nu juist dat idee in is geslagen als een bom. Ik slaap er echt slecht van... Nu ook nog geen 5u slaap..komende nacht maar aan de valeriaan ofzo want morgen lig ik ook pas rond half 3 in mijn nest. Het is dat ik op dit moment geen werk heb, en eventueel nog wat overdag kan inhalen. Zit er over de denken om de komende 2mnd de boel ff te laten voor wat het is, goed voor mijn lijf te zorgen. Ben sinds gisteren aan de tarwekiemolie, voor mijn gevoel ook een wasseneus omdat ik al 200% vit e binnen krijg. Maar ja wie weet. Manlief ook maar weer op de multivitaminen gezet. Ik heb nog een andere theorie in mijn achterhoofd wat mij zorgen maakt, maar daar moet ik eerst eens meer over gaan opzoeken. Wanneer het in januari weer op niets is uit gelopen ga ik wel naar de HA van mijn man.. Schamen voor zijn arts hoef ik ook niet, want ben ook al met aambeien bij die beste man geweest hahaha. Erger kan dan toch ook niet En bij jou sanyi? Ook al voor die lf bij de ha geweest of niet?
Dat meende ik ook, want bij een korte/kortere lf heeft het minder tijd om in te nestellen. Dat is mij in ieder geval verteld! Want de gyn vroeg aan mij hoelang mij lf was.. (ik heb een langere lf van +/- 17 dagen) Dus ik zou eventjes langs gaan om te vragen of je een doorverwijzing mag.