hallo marjolijn ik heb u gister al een berichtje gestuurd en ruim binnen de tijd heb nog geen reactie van u ontvngen?
Ik had gister geen pendelaanvraag open staan, weet niet welke jij bedoeld mamavand. En please geen u.. gewoon je Missiemuis, jij staat nog in mijn lijst, ik heb veel aanvragen gehad toen, die ik in order van binnenkomst beantwoord. een gedeelte ga ik morgen doen. Daar zit jij dan ook bij.
Ok, vandaag gaat het niet worden. Bloedprikken is niet echt goed gevallen, en heb er vandaag geen concentratie voor... Het komt wel, maar niet vandaag. Heb zowiso vanaf morgen vakantie dus dan moet het wel ergens lukken @mamavand Heb je misschien onder een andere naam verstuurd dan, ik zie je niet bij mijn berichten staan
Hoi Marjolein, Ook ik heb je een pb gestuurd afgelopen maandag.. En heb helaas niets gekregen... Ik zal zelf nog even in mijn postvak kijken hoelaat ik die verstuurd heb... Ik hoor het wel en ik laat je het nog weten... Liefs Jantine
nee hoor gewoon onder mijn naam mamavand! mag ik je dan opnieuw een berichtje turen en zou je mij dan nog willen menemen!? liefs mamavand