Hallo Marjolein! Ik had je al een PB gestuurd, maar zonet nog 1 want ik wou de vraag wijzigen.... Hopelijk ga je voor me pendelen voor mijn tweede vraag ipv de eerste, want het antwoord op de eerste wil ik liever niet weten Liefs
Wat leuk dat je ook voor ons gaat pendelen. Vind het echt bijzonder dat jullie dat zo in jullie tijd voor ons willen doen! Heb je net een pb'tje gestuurd dus ik wacht rustig af! Bedankt alvast! Liefs, Anita
Misschien dat ik toch vandaag pendel..... nog een half uurtje afwachten.. Aanvragen kan je nog steeds doen.
zo jij bent snel! dankjewel! ik hoop natuurlijk dat ik alweer eerder zwanger mag zijn hihi. ik laat het je weten of ie uitkomt!
Ik stop er voor vandaag mee... Als je net geen berichtje hebt gekregen, terwijl je wel hebt aangevraagd, dan krijg je hem morgen...
Heb je pb gestuurd, zag dat je niet meer pendelde, maar we konden nog wel aanvragen sturen toch? Als ik dit verkeerd begrepen heb dan sorry en hoor ik het graag! Gooi mijn pb dan maar weg, dan stuur ik een nieuwe
marjolein, ik stuur je ook een pb'tj als het ok is. Als je het te druk hebt dan verwijder je de aanvraag maar en dan stuur ik wel terug wanneer je het aangeeft.