Er wordt nog steeds aangevraagd.... Prima, had hem ook nog niet gestopt, maar het wordt wel pas woensdag gependeld!
hoi hoi ik stuur je een pb bericht kun je me dan morgen pendelen las net dat je morgen weer veder gaat
Hallo Marjolein, Ik wilde je even laten weten dat je pendel niet is uitgekomen... Ik heb gister positief getest! Nu hopen dat het allemaal goed gaat
Gefeliciteerd 1eXmom! ----------------------------------------------- Even ook leuk een schema maken, die anderen ook hebben 2 =goed 2 =fout loopt 50/50
WHOOOPSIEE... Volgens mij ben ik een (beetje) stom geweest. Net per ongeluk alle aanvragen voor vandaag verwijderd -stuk of 6-. Heb je mij gister of vandaag ge pb't en geen antwoord gekregen, doe het dan nog een keer. Alles wat voor 17.00 binnenkomt doe ik vandaag, en de rest ergens komende week. sorry. Nieuwe aanvragen mogen ook natuurlijk! *ik wist dat dit een keer zou gaan gebeuren, en ik weet ook dat het niet de laatste keer zal zijn*
Even voor de duidelijkheid. Je mag nog steeds aanvragen, maar het is een beetje de vraag wanneer ik ga pendelen. Misschien morgenochtend (licht eraan) en anders wordt het na het weekend. Het staat nog net zolang open tot ik het aanvragen zal stoppen, als het er teveel worden.
Marjolein, Bedankt voor je pendel. Als het dit jaar lukt ben ik al tevreden hoor. Dus dan zou het wel goed zitten. Ik laat het je weten natuurlijk. Gr troela