marjolein, je had mn pendel niet goed, maar ik vind het niet zo erg, ik ben nu al zwanger!! (jouw pendel zei september) bedankt nogmaals!
Zoo... Ik krijg het morgen druk Allemaal bedankt voor de aanvraag, ik probeer het meeste morgenochtend te beantwoorden, de rest zal eind morgenmiddag antwoord krijgen. Bij deze ook meteen een, pendelstop
Oww ships.. heb je net een berichtje gestuurd, maar denk net te laat. Helaas.... Hou je berichtjes in de gaten en hoop dat ik volgende keer op tijd ben!
ik las dat je een pendelstop hebt, dus ik heb me nu geabboneerd op deze pagina met de hoop dat ik de volgende keer op tijd ben als je weer gaat pendelen.
oh... ok.. iig niet vandaag, heb vanochtend al gependeld, misschien donderdag of vrijdag, maar dat weet ik niet zeker.
hey marjolein, ik heb de 22ste je een pb'tje gestuurd na je oproep, maar nog geen antwoord gekregen.. vroeg me af of je die wel hebt ontvangen..?
Ik heb komende week -soort van- vakantie. Man niet, dus we gaan niet weg, en heb ik tijd om meer te pendelen komende week. Houd mij dus goed in de gaten. Voor vandaag open ik de lijn vanaf nu tot maandagochtend 10.00 uur. De aanvragen zal ik maandag ergens pendelen.