Na aanleiding van het kort haar topic en de reacties op hoe iedereen eruit zag. Wie durft zichzelf te showen en kijk of het beeld klopt van de mede zp-er. Als het beeld niet klopt misschien kun je dan omschrijven wat je dan had verwacht. Ik bijt het spits af Ik had geen goede recente foto van mijzelf ,dus heb hem even via de spiegel gemaakt: Bekijk bijlage 193378
dit ben ik een maand of 3 geleden, niets veranderd in die tussentijd, hooguit mijn haar een paar cm langer,
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=193387&stc=1&d=1319696389 Ik hoop dat het gelukt is. Is een wat oudere foto. Ik hou niet echt op papier
Loes1980 jij bent heel anders dan ik me had voorgesteld, ik dacht aan een vrouw met lang blond haar . Ik denk omdat ik een Loes ken met blond haar? Moi
@dobbel, ik had mij jou heel anders voorgesteld. Ik dacht echt dat je heel lang donkerbruin haar had. ( geen idee hoe ik daar bij kom) @loes haha, ik dacht exact hetzelfde als cherry. Niet per definitie lang blond haar ,maar ik dacht wel dat je blond was
Dames: Ik ben eigenlijk van mezelf ook blond. Heb nu kunstmatige intelligentie Van de week mijn haar weer geverfd. Ben nu wat roder weer met lichte plukken
Dit ben ik, maar velen hebben al een foto gezien denk ik. Ik kleef meestal ook gezichten op de berichten en dat is over het algemeen totaal fout hihi. Mogen de mannen ook? Ben ik ook wel benieuwd naar, de combinaties