Zitten op Design - Catalogus Wij hebben hier een hele leuke tienerkamer online gezien. Mailtje gestuurd en de eigenaar van de winkel belde mij vandaag op m.b.t. mijn vraag over prijs enzo. Klonk allemaal heel aannemelijk, degelijk en goed. De kamers hebben ze alleen niet in hun winkel staan omdat ze niet alles kunnen plaatsen dus je "besteld" eigenlijk vanaf het plaatje. Dat ziet er goed en degelijk uit maar ja, je hebt het natuurlijk niet gezien. Ze hebben wel een winkel waar andere spullen van hun dus opgesteld staan maar niet de tienerkamers. Ik kan ook nergens reviews of rencencies vinden van deze winkel. Iemand ervaring hiermee? Ook qua service enzo. En of het degelijk spul is. Groetjes Bianca
hmmm ik vind het maar vaag. Er staat nergens een KVK nummer genoemd en ook op het adres waar ze zitten is geen actieve KVK inschrijving ---> herstel, inmiddels wel gevonden. Daarnaast zou ik nooit vanaf een plaatje meubels bestellen, maar dat is persoonlijk. Ook kan ik niet terugvinden dat ze bij een garantiefonds zijn aangesloten.
Ik zou het risico niet willen nemen. Wanneer ik het wél zou doen zou ik het onder 1 voorwaarde doen: betaling na levering..
Vind zoieso al een beetje vreemd Dat de prijs op aanvraag is, dus bij mij vragen ze 600 euro en bij jou miss wel 1000...