Dit ben ik Ongeveer 2 uur geleden stond ik op pagina 14, na de lunch op werk schrik ik al dat het ruim 15 pagina's al voorbij is...echt leuke topic!
Angela, ik heb je zo nu en dan wel gezien in topics.. Ik denk dat jij bruin haar hebt, en bruine ogen. Rond de 1.70 en een slank figuur denk ik... Leuke meid, lekker hollands?
Dankje! Klopt ja, alleen hou het zoals het nu is met highlights. Ga niet meer veranderen. (zeg ik nu ) Ben al zo vaak veranderd van platinablond, tot donkerbruin. Naar kastanjebruin en toen weer highlights. Wat ik nu heb, bevalt toch het beste haha.
lang stijl haar, een beetje zoals op de foto van devil. Klein en heel tenger (dat tengere weet ik natuurlijk nog niet, want dat kan ik op de foto niet zien) Tja, een beetje een type zoals devil eigenlijk.
heb mn motorrijbewijs niet meer kunnen halen omdat ik 4 jaar terug zwanger was....en nu is spaargeld opgeraakt....ooit ga ik opnieuw lessen nemen!
Ik ben ook 37 ik ben van juli en ik ben geboren in Den helder dacht eens kijken wanneer jij geboren was. Wij woonde toen ik klein was vlak bij het oude ziekenhuis dat nu een bejaarde centrum is. Het is vlak bij het station. Woon er al niet mee van af ik vier ben. Maar we zijn nog wel jaren terug geweest op bezoek. We hadden kennisen wonen aan de dijk kon je zo naar texel kijken vandaar mijn vraag eigenlijk. Snapje voor de rest ben ik een echte Delfse maar dus geboren in Den helder.