Haha dank je! Als ik foto's van mezelf zie van toen ik rond de 20 was, vind ik ze best leuk. Alleen toen vond ik mezelf echt zoooo lelijk! Nu nog hoor haha maar vooral door extra kilo's en rare rode uitslag op mijn wangen, sinds de zwangerschap van Aiden :x
Dit ben ik met vriendlief, foto is jaar oud.. dus niet heel recent (Ik heb ondertussen wat korter haar, en vriendlief heeft ondertussen helemaal geen haar meer ) http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=193663&stc=1&d=1319714935
Super al de foto's, vind het hier erg gezellig Deze kwam ik net tegen, één van onze allereerste foto's samen en een foto uit ons huwelijksalbum
nou bij deze een foto van moi, hij is niet zeer recent maar zo zie ik er nog steeds wel uit, alleen ietsie dikker in het gezicht geworden haha.... foto is een beetje vaag, omdat ie met de laptop gemaakt is en ik net gericht in de zon zat vandaar.........(haal hem straks wel weer weg haha)
Wat leuk om al die gezichten nu eens te zien! En wat zitten er hier een hoop verschillende types! Dit ben ik (afgelopen zomer), met mijn kleine man:
@mikki, oh ik had van jou ook echt een heel ander beeld. Weet niet waarom ,maar dacht aan donker kort haar Dit is heel anders haha.Leuk!!
Mirell, goed ingeschat! Desiree, nee niet donker! Tulip, begin maar hoor..je mag zeggen wat je denkt!! Heb ik niks van. Eerlijkheid duurt het langst. Alessandro, je hebt een goed beeld ja! Nagels mogen echt niet breken.