Dan moet ik ook maar he Onze vaatwasser is kapot dat is weer gewoon afwassen voor ons.Emma vind het erg leuk om te helpen
Ik heb geen idee hoe ik een foto moet plaatsen. Zal vanavond eens kijken. Maar heeft iemand een beeld bij mij?
Ik heb mijn vriendin eraf moeten halen bij beide foto's! Heb niet zo snel foto's waar ik alleen op sta en zit ook op mijn werk. Zijn allebei foto's van het uitgaan. De eerste is toen ik naar Mystery Land dit jaar ging en die andere van een avondje R'dam.
@mirell had je heel anders voorgesteld. Lang blond haar en krullen. Wat grappig @eefke ook leuk jou eens te zien
Wat ontzettend leuk zeg om al die foto's te zien! Vooral van pnirmal stond ik, net als meer mensen, echt even te kijken. Ik zeg altijd dat ik anoniem wil blijven, maar nu ik zo aan het gluren ben steeds voel ik me wel een soort van verplicht om toch ook een foto te plaatsen. Zal ik of zal ik niet? Ik ben toch ook wel benieuwd naar wat mensen voor beeld bij mij hebben... of ze überhaupt een beeld hebben
Nou fijn toch! Je beschrijving klopte ook wel en ja ik zie het niet als iets negatief hoe jij me beschreef.
@eerised wow wat heb jij mooie ogen @amfy jij ziet er uit zoals ik wel ongeveer verwacht had @mompelientje had jij niet een keer een topic geopend over de ontmoeting van je vriend en jij via internet?